Biuro podróży Exim Tours

Lotnisko  Biuro podróży Exim Tours 3.9 Exim Tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem Firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński. Dzięki fuzji marek Exim Tours i Kartago Tours, Grupa Exim stała się podmiotem międzynarodowym, zajmującym wiodącą pozycję wśród touroperatorów w Europie Środkowej. Z dniem 31 maja 2012 niemiecka Grupa Kapitałowa REWE Touristik przejęła 51% udziałów Holdingu Exim, partnerstwo to stwarza nowe możliwości rozwoju i poszerzenia rynków zbytu. Z dniem 12 kwietnia 2013 REWE Group zespoliło wszystkie brandy turystyczne pod nową wspólną nazwą DER Touristik Köln GmbH, zastępując tym samym dawną nazwę REWE Touristik.

Exim jest organizatorem wyjazdów do Azji (m. In. Chiny, Indie, Tajlandia, Sri Lanka, Wietnam, Indonezja), na Bliski Wschód (Emiraty Arabskie, Syria) oraz na Karaiby (Dominikana, Meksyk, Kuba, Jamajka). Z powodzeniem realizuje programy w Ameryce Południowej (Brazylia, Peru, Wenezuela) i Afryce (Kenia, Tanzania, RPA) oraz na wyspach Oceanu Indyjskiego (Mauritius, Seszele, Malediwy).

Opinie o biurze podróży

adbe 05/02/2024 17:15
1 Zalety: Brak

Wady: NIDGY więcej nie nabiorę się na wycieczki oferowane prze EXIM TOURS, które oszukuje w swoich ofertach, które w rzeczywistości na miejscu pobytu są sprzeczne z publiczną ofertą tego biura. Wybraliśmy z żoną 2 tygodniowy pobyt w 5 gwiazdkowym nowym otwartym hotelu AMARINA JANNAH RESORT w Marsa Alam, dlatego przesuwano nam 2 krotnie wyjazd z września do 21 pażdziernika 2023 bo przeciągało się otwarcie obiektu. Na miejscu okazało się, że jest to teren budowy a raczej przebudowy starej substancji pomiędzy kamieniołomem a morzem. Widok jaki zastaliśmy w pokoju, to standard nie do zaakceptowania na dowód czego zrobiliśmy 46 zdj. oraz 2 video. Na miejscu przedstawiciel zaproponował inny pokój za dopłatą 600$. Ponieważ wybraliśmy ofertę za określoną cenę to nie zgodziliśmy się na tak dużą dopłatę. Po powrocie zaraz wysłaliśmy maila z zdj. i video z reklamacją aby odzyskać odszkodowanie za te stracone wakacje, bo nie w takich warunkach mieliśmy je spędzić. EximTours do dzisiaj nie zgadza się na nasze żądanie zapominając że łamie prawo cywilne i za nic ma kolejnych naciągniętych klientów.
Doro331 27/12/2023 22:19

Wady: W dniu podpisania umowy brak godzin wylotu, po ok. miesiącu pojawiła się godzina 23:30! Samolot miał opóźnienie i wyleciał po godzinie 1:00, w hotelu byliśmy ok. 5tej. Kolejny problem - nie było dla nas pokoju z widokiem na morze, za który zapłaciliśmy! O właściwy pokój musieliśmy zabiegać do ok. 15tej czyli praktycznie cały dzień stracony. Reklamacja złożona do biura nie została uwzględniona, Uokik rozkłada ręce. Nigdy więcej z Exim tours.
JUSTYNAKK 22/08/2023 12:42
1 Zalety: Brak

Wady: DRAMAT! Jak najdalej od tego biura. Zostaliśmy OKRADZENI z jednego dnia wakacji, pomimo reklamacji przed i po zero reakcji ze strony biura, żadnej rekompensaty. W dokumentach widnieje zapis że pierwszy i ostatni dzień wakacji w moim przypadku 10 i 17 są dniami na przelot. Lot i meldunek w hotelu miał miejsce 11. W dokumentach wylot 23:30, rzeczywisty lot już kolejnego dnia 00:05, w hotelu byliśmy ok 3:30, cały dzień który ma być wypoczynkiem już zepsuty. Bardzo niemiły ton odpowiedzi na reklamacje