Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Dla jednych brak dopłat dla FR ze strony LUZ to dobry przykład ale niestety LUZ to nie Manchester, który może się postawić. Prawda jest taka, że takie młode lotniska jak LUZ nie mają innego wyboru jak płacić aby rozruszać swoją działalność. W innym przypadku skończy się na 7 lotach tygodniowo. Wyjątkiem jest WMI ale to jak wiadomo blisko Warszawy. Jak Lublin trochę urośnie w siłę itp to będzie mógł się "stawiać", a póki co nie mają wielkiego wyboru niestety.
gosc_32169
2014-03-24 15:43
Najlepszym dowodem na to że się nie opłaca jest sam fakt likwidacji.. są lotniska w Polsce gdzie się nie płaci a Dublin lata. Np Łódź albo Szczecin! czemu tam Ryan nie skasował? a mają tam dużo wyższe opłaty lotniskowe niż w Świdniku
gosc_ad22d
2014-03-23 22:59
89fca - to jeszcze raz ja. Przepraszam tych, którzy piszą po polsku. Już po wysłaniu zauważyłem, że 'CO NAJMNIEJ' mi się skleiło i wygląda teraz na paskudny błąd. Ohyda! Poprzednia wypowiedź też nie lepsza: w PLUS to, co dostaje... PLUS napisałem znaczkiem i został zjedzony. Całość bez sensu. Koniec. Wyłączam się...
gosc_91b64
2014-03-23 22:47
Dla wyjaśnienia 89fca to ja. Do 9dc96: rzeczywiście nie przypominam sobie takiej wypowiedzi. Jeśli masz link, to mogę sprawdzić, choć być może nie warto. Bo oni plotą różne rzeczy. Każde lotnisko ma tabelę opłat. Jednakową dla wszystkich. Więc o co chodzi? Czy Ryan ma być lepszy od innych? A przekładając to na ludzki język: dacie kasę (conajmniej tyle, ile za opłaty), to może będziemy latać, a jak nie, to nie.
gosc_9dc96
2014-03-23 22:18
@89fca Może masz słabą pamięć więc przypomnę Tobie odpowiedź prezesa FR na pytanie czy zamierzają latać do Lublina. Brzmiało to tak: jeśli opłaty będą równe ZERO to oczywiście, że będziemy latali. Przez rok opłaty były bliskie zeru więc latali, teraz poszły w górę więc skasowali większość tras. Zresztą W6 wkrótce zrobi analogiczne posunięcie jak w LCJ.
gosc_89fca
2014-03-23 21:57
gosc_404b7: Ryan-a interesuje łączny przychód. A więc to, co zarabia, jako przewoźnik to, co dostaje od samorządu za 'promocję'. Jeśli dużo wyciśnie z samorządu, może dać tanie bilety lub latać nawet na pusto. I tak wyjdzie na swoje.
gosc_404b7
2014-03-23 19:38
@gelek83 Nie jestem hary ale wiedząc, że FR umie liczyć na mało kto i patrząc na to co zrobił tej zimy jednoznacznie widać, iż postawił na te kierunki na których można naprawdę zarabiać. Było 95% zniżki na opłatach w LUZ to latali, teraz gdy opłaty troszkę wzrosły to widocznie już się opłaca. Taka jest prawda.
hary - może przybliżysz jakieś statystki lub swoja wypowiedzieć oprzesz na jakiś faktach, które mówią o tym że FR nie opłacało się latać z LUZ
nie opłaciło sie latac ryanowi z lublina do dublina i liverpoolu i nie ma co dzielic włosa na cztery
gosc_f026e
2014-03-23 17:16
@gosc_ba320 Jaki inny by Dublin uruchomil? Sprawdz kto tam lata;) Zielona koniczynka niestety tylko WAW..nierealne. Ten upust o ktorym mowisz jest przez pierwszy sezon letni lub zimowy, czyli pol roku i sie zmniejsza. WAW stosuje znizki nawet 99% w niektorych przypadkach. Znizki sa takie same dla wszystkich, a doplaty sa dla wybranych. Chyba widac roznice.
gosc_970cd
2014-03-23 16:53
gosc_3ee3c: - Dobrze powiedziane, nic dodać, nic ująć. Też trzymam kciuki za LUZ, żeby się dziadostwu nie poddali. A tak przy okazji: FR likwiduje DUB i LPL, a dokłada czasowo jeden STN. Prawdopodobnie, żeby podebrać parę paxów W6.
gosc_ba320
2014-03-23 15:07
Ok ale fakty są takie że to ponad 80% to niecałe 80% wypełnienia w całym sezonie czyli w wakacje ponad 90 a po za sezonem 70 z hakiem... z innych portów to obłożenie jest wyższe, kilka procent więcej na przestrzeni całego sezonu to są setki tysięcy euro zarobku więcej... Lublin może nie płaci ale czym jest upust 95% na obsługę samolotu... zlitujcie się. Jeśli było tak dobrze to na pewno inny przewoznik z chęcią uruchomi Dublin!
gosc_3ee3c
2014-03-23 13:33
Zamiast sie cieszyc, ze wreszcie jakies lotnisko regionalne probuje funkcjonowac bez doplat i stawia sie Ryanair-owi, to wypisujecie takie glupoty. DUB i LPL tak samo byly oplacalne z LUZ ja i z innych lotnisk. DUB oblozenie w calym 2013 roku ponad 80% przy nie najnizszych cenach. Ryanair jak to ma w zwyczaju prowadzi szantaz lotniska. Chce wyciagnac pieniadze i pisanie, ze kasowane jest przez male oblozenie, albo niewystarczajaca sprzedaz na pokladzie moze trafiac tylko do ostatnich naiwnych. Moze juz wszyscy zapomnieli jak KRK i RZE przestalo placic FR i skasowali WSZYSTKIE polaczenia na pol roku z tych lotnisk.
gosc_66d15
2014-03-23 13:12
@gosc_1b132 wypisujesz kompletne bzdury
gosc_227db
2014-03-23 12:53
a skąd macie takie dokładne informacje na ten temat , ile się dosiadło i ile odleciało?
gosc_109e6
2014-03-23 10:30
gosc_1b132: Zgadza sę. DoMediolanu w ostatni piątek leciało 17 osób. Ale z GDN. Kilkadziesiąt osób dosiadło się w LUZ i było wypełnienie ok 85%. Swoją drogą zastanawiające, dlaczego te osoby z GDN leciay K2 z międzylądowaniem w LUZ, skoro kilkadziesiąt minut po odlocie K2 z GDN do Mediolanu leci W6?
gosc_1b132
2014-03-22 09:30
gosc_667d5 wystarczy polecieć z LUZ do STN - połowa samolotu pusta. Dziwię się, że jeszcze latają. Do Mediolanu, też w ostatni piątek leciało 17 osób.
gosc_667d5
2014-03-21 11:53
@gosc_e6952: LUZ- STN cienko przedzie mowisz... ciekawe. skad masz takie rewelacje, ze sie wycofaja? alez niektorzy to maja kompleksy.
gosc_4f755
2014-03-21 11:45
gosc_e6952: Modlin-bus, czemu nie? Także Jasionka-bus, bo bliżej. Pod warunkiem, że na wszystko wyłoży kaskę odpowiednio Modlin i Rzeszów. Wtedy oni będą mieli więcej paxów (brawo), a Lublin więcej pieniędzy na rozsądne wydatki, a nie w błoto.