gość_c14aa
2014-08-11 09:30
"Firma wciąż jednak formalnie nie jest linią lotniczą" -- to niech mi ktos wyjasni na jakiej zasadzie swiadczy uslugi dla Eurolotu (feralny lot Antalya-Poznan via Burgas)
gość_81914
2014-08-07 12:21
Ciekawe czy pomimo opóźnienia loty ruszą w listopadzie? Mam nadzieję, że w najbliższych dniach wszystko się okaże. Szkoda by było przepuścić taką okazję.
gość_3aca9
2014-08-06 13:35
Jak ktoś niżej wspomniał, wszystko okaże się w listopadzie. Na razie należy się cieszyć świetną ofertą. 47 zł na lot nawet do takiego Dortmundu to bardzo dobra promocja.
gość_da099
2014-08-04 13:32
Popsuli sobie wizerunek tym falstartem. Ale myślę, że jak tylko sprzedaż ruszy to frustracja minie i promocyjne bilety szybko się rozejdą.
gość_b65fe
2014-08-03 15:58
Moga miec problem z operatorem platnosci. Warto pamietac, ze przy platnosciach karta, to bank odpowiada, za platnosc i nam zwraca pieniadze. Moga nie chciec podpisac umowy z niepewnym kontrachentem. Po zwiekszeniu kapitalu zakladowego moze by bylo latwiej. W kazdym badz racie wycieczki w Alfa Star przelewem, albo za gotowke tez nie radze kupowac...
gość_220f8
2014-08-03 12:32
shorty: Dlatego jak się ktoś obawia, to niech zapłaci kartą.
amatorka totalna, po OLT powinni być wyczuleni na wszelkie nie jasności. to nie buduje aufania a wręcz przeciwnie. moim zdaniem to każdy powinien się zastanowić nad zakupem biletow, ale na pierwszy miesiąc pewnei im wystarczy środków wiec może warto w krótkim okresie skorzystać z tej opcji al. na dluzej to rownei dobrze można is do kasyna. do tego ci sami ludzie z centralwngs, OLT i Pan jakiś na dwóch stanowiskach to trochę dziwne. Czy p.com może zrobić wywiad z Panami z Alfa Star ?
gość_edddb
2014-08-02 14:31
Optymizm jest zawsze wskazany, wiem, że to naganne być optymistą w dzisiejszym świecie, ale mimo wszystko. A to, czy ostatecznie on tutaj pasuje czy nie, to sie okaże w listpoadzie i dalej ;)
gość_ce83d
2014-08-02 01:33
gość_edddb: Hurrra optymizm - ładnie brzmi, ale niestety nie pasuje do obecnej rzeczywistości.
gość_88044
2014-08-01 22:37
przecież to padnie zanim wystartuje, OLT 2, znowu załogi będą na lodzie ehhh
gość_3ff6e
2014-08-01 22:27
@gość_da099 utrzymanie klienta? najpierw trzeba znaleźć klienta, żeby później móc utrzymać go
gość_da099
2014-08-01 16:32
Podoba mi się pomysł z darmowym ubezpieczeniem i zwiększeniem limitu bagażu rejestrowanego. Widać że linia stara się o utrzymanie klienta a to się ceni.
gość_2b557
2014-08-01 14:39
do kiedy są te oferowane bilety ? jaki miesiąc 2015 roku ?
gość_edddb
2014-08-01 14:26
@gosc3f6b6 no ja akurat to inaczej widzę ;) Po 1. To, że wciąż czekają na te wszystkie zezwolenia i koncesje, a już rozpoczęli sprzedaż biletów, to tylko lepiej dla tych dwóch lotnisk (głównie Łodzi się to tyczy, bo Rzeszów jednak miał już trochę połączeń). Ktoś kto z Łodzi i okolic chciał na jesień tanio polecieć dajmy na to do Paryża, musiał jechać do Modlina. Teraz taki 4YOU ogłasza już teraz, że zrobi takie loty i to nie na BVA tylko CDG. Więc taki pasażer rezygnuje z Modlina i leci z Lublinka, gdyby 4YOU czekało z tym do października, to ten pasażer wybrałby Modlin, a na LCJ dalej by spadał ruch. Oczywiście zimą ruch jest mniejszy i gdyby rozpoczęli sprzedaż biletow od np. Nowego Roku ze wszystkimi certyfikatami, a loty od kwietnia, to mieli by jeszcze więcej chętnych, zapewne tak. Ale zaczęli wcześniej i latem będzie jeszcze więcej pasażerów, bo będą bardziej pewni tej lini po sezonie zimowym, kiedy już przewiozą ileś tam osób.
Po 2. Powiedzmy, że uzyskali już wszystkie potrzebne dokumenty, ale dalej się utrzymują porówniania do OLT. Ale 4YOU, to tania linia, i chociaż bilety mają być tanie, to będziemy za wszystko inne płacić, OLT miało tanie loty i z tego co pamiętam (ale mogę się mylić) wszystko wliczone w tę cenę, więc miało prawo upaść. 4YOU będzie działało na tej samej zasadzie co Ryanair czy Wizzair, a u nich raczej ciężko mówić o upadku.
Po 3. OLT było finansowane z Amber Gold, tutaj nawet nie ma co się rozpisywać, bo każdy wie co i jak, 4YOU jest stworzone przez biuro podróży, które działa prawie 20 lat. Fakt, ich kapitał wynosi 600 000, ale mają go podobno przed listopadem powiększyć, nie chcą o tym na razie mówić, więc ,,gdybanie'' jest tutaj bez sensu.
Po 4, to że ruszają z małych lotnisk, to tylko duży plus. GDA, KRK, WRO, KTW, a już zwłaszcza WAW czy WMI mają masę połączeń. Po co im kolejne w te same miejsca? 4YOU zaczęło od mniejszych lotnisk, które mają potencjalnych pasażerów, ale ilość lotów i ich kierunki są takie, że pasażerowie wybierają inne lotniska. Aglomeracja Łódzka, która liczy 1,1 miliona ludzi, na pewno doceni te loty i wybierze LCJ, a nie Modlin. Tylko czekać aż ogłoszą jeszcze loty z BZG i LUZ :)
gość_fe6a7
2014-08-01 11:45
@gosc_3f6b6 - jak rozumiem wg Ciebie Enter też miał wszystkie certyfikaty zanim zaczął podpisywać umowy z touroperatorami? i Bingo też a Wizz miał pozwolenie na operacje rozkładowe do Izraela zanim zaczął sprzedawać bilety do TLV? Czy jeśli zakładałbyś firmę powiedzmy produkującą soki to zaczął byś od postawienia fabryki, wyposażenia, zrobienia certyfikatów, zatrudnienia ludzi itp. czy raczej próbowałbyś w tym samym czasie dealować z dostarczycielami jabłek z jednej strony i odbiorcami soków z drugiej? Pamiętajcie, że miejsca w samolocie to nie towar, który może leżeć na półce tylko coś co przestaje mieć jakąkolwiek wartość w dniu wylotu więc miejsca MUSISZ zacząć sprzedawać wcześniej bo inaczej generujesz na początku gigantyczne straty.
gosc_d547b
2014-08-01 11:18
a po co ci to słowo? juz go na pewno zmienili :)