Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
To było do przewidzenia, zwłaszcza że jak wszyscy wiemy połączenie z WRO-BRU było od wielu miesięcy sztucznie utrzymywane z wiadomych względów.
Swoją droga to przyczynek do atrakcyjności połączen do portów regionalnych. Ruch biznesowy miniimalny, turystycznego brak etc.
pogrzebacz: nie pouczaj hamburga pisząc w tym samym poście "rzadnych". Hamburg nie aspiruje do bycia wszechwiedzącym ekspertem w każdej dziedzinie, a jednak dużo wie i pisze z sensem. Warto się uczyć od innych odrobiny pokory ;-)
pogrzebacz
2008-07-24 00:24
Tak, oddac LOT LH to nie bedzie strajkow rzadnych,no bo to tylko dzieki LH sie trzyma jeszcze,chlopacy w LOT wiedzo co trzeba robic i sie nic nie zmieni, hamburg "przeciesz" sie nie tak pisze;)
Akurat zwiazki zawodowe Lufthansy (a dokladniej Eurowings i Cityline) zorganizowaly strajk pilotow, wiec nie wiem czy wykupienie LO przez LH jest lekiem na to cale zlo. Wiele lotow LH do Polski zostalo wczoraj i dzis skasowanych, a wieksza akcja bedzie w przyszlym tygodniu.
LOT nie padnie. Jak podda sie eutonazji, to sie zrobi olbrzymi szum i rozpacz polityczna, spoleczna i medialna, i stanie sie tak jak ze SWISS. Powstanie LOT bis, kupi go LH, i bedzie dobrze, gdyz LOT bis bedzie odciety operacyjnie od zwiazkow zawodowych i partyjnych rozgrywek, jak to ma miejsce teraz. Uwazam, ze LOTowi potrzeba jest taka bolesna kuracja.
Alez skoro LOT zarabia na duopolu z LH, to jest to najlepsza laurka dla tych, co zdecydowali o przystapieniu LO do Stara Alliance!
szot: Takie same prognozy mam dla LOTu, jak sie nic nie zmieni.....
hamburg: bo chyba lepiej będzie lecieć za 300 złotych W6 Airbusem niż za 900 zł tłuc się ATR...
hamburg: powiem ci co się stanie jak LCC wejdą z połączeniami z PL na wschodnie kraje - LOT ze swymi ATR i EMJ padnie i to od razu, chyba że to tego czasu coś się zmieni w tej firmie, ale to właściwie na tę chwilę równe zeru...
marecki: No tylko takie polaczenia by zostaly...jak w LO tak zrobil, jak uwazasz.....no i jeszcze zapomnialem o WAW-BRU i RZE-Nowy Jorku (nie wiem na ktory lotnisko lataja z RZE/ jedyne dochodowe polaczenie transatlanyckie)
Pokazuje to tylko ze jak by nie LH i duopol na trasach na wschod to LOT by juz dawno padl....a co sie stanie jak LCC wejda na rynek wschodnii? W6 przeciesz szykuje sie na loty miedzynarodowe z Ukariny....myslze ze za jakis czas do innych krajow tez wejdzie i co wtedy? Zfinsuje sie tylko lotami do hubow LH?
hamburg: LOT ma latać na tych trasach, na których jest w stanie zarobić - a to, że są to m.in. trasy wschodnie i rejsy do hubow LH, to nic w tym złego - czemu się wzbraniac przed dowożeniem klientów LH, jeśli się na tym zarabia??
marecki: to było moim zdaniem do przewidzenia, że nie będzie się to połączenie cieszyło powodzeniem mimo wszystko...
hamburg: Wiem, sparwdzalem Wasza czujnosc. :o)
marecki: Czili LOT ma latac tylko na wschod i do hubow LH, tak?
i dobrze, że kasują nierentowane trasy - w dzisiejszych czasach głównym kryterium ich otwierania/utrzymywania musi być bilans ekonomiczny - w ten sposób samolot będzie wolny i może lepiej go gdzieś wykorzystają
gufi_gda
2008-07-23 15:19
No , następne nieopłacalne połączenie poległo. Niedawno GDN-HAM, teraz WRO-BRU. Jak tak dalej pójdzie to niedługo nie będzie gdzie latać LOT-em.
stenus: Jakie odszkodowania? Odszkodowanie nalezy sie, zelei przewoznik poinformuje o zmianie w czasie miejszym niz 14 dni od odlotu...przebookuja via WAW i tyle...lub mozliwosc do zrezygnowania z biletu.
marecki: no tak, tak to jest jak się dopiero wstało i piszę nie po polsku ein bisschen :-)