Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_848a4
2016-02-06 11:02
I jak zwykle wszystkiemu winne jest KRK. To, że LOT zabiera połączenia z KTW to wina KRK, to, że nie ma nowych przewoźników w KTW to wina KRK, to, że ludzie ze śląska latają z KRK to też wina KRK bo odbiera pax-y. Ehhh typowe hejtowanie. Zamiast się cieszyć że ma się dwa duże lotniska w pobliżu z których można polecieć praktycznie wszędzie to tylko ujadanie i dogryzanie jedni drugim.
gość_16fea
2016-02-06 10:43
Modlin po styczniu ponad 200 tys. czyli KTW pikują Nigdy nie zrozumiecie dlaczego doceniają KRK a nie KTW Perspektywistycznie patrząc KTW prowadzi politykę która do niczego nie doprowadzi Trzymanie się WIZZ to zły wybór
Dlaczego na wykresie nie ma porównania do ubiegłego roku?
Nie zasłaniałbym się Krakowem, bo to nieporozumienie. Nie sądzę, żeby Kraków miał takie fory w Warszawie.
Ale faktem jest, że warszawskie linie lotnicze kasują połączenia z Katowic do swojego hub-u, mimo dobrego LF, więc trudno tym się zasłaniać.
gość_2feaf
2016-02-05 12:13
No proszę, czyli okazuje się, że skasowanie lotów do KTW to wina Warszawy, która ... wspiera Kraków. :) A brak rozbudowy portu przez lata czy brak ILS II to rozumiem zasłona dymna. Ech...
gość_04972
2016-02-05 09:47
do misiok ! ale mu dowaliłeś!! Cieszy mnie logiczne myślenie dlatego uważam, że KTW mają stabilne wzrosty i jak na razie wystarcza by się utrzymać i na siebie zarobić. Nie od dziś wiadomo, że Warszawka chce mieć w Polsce 3 dominujące lotniska GDN KRK i WAW dlatego widać efekty, nawet LOT ograniczył już operowanie z KTW do 2 rejsów dziennie. Gdzie logika skoro z KRK mają 7 razy WAW i 3 razy FR MUC i inne a lot sobie radzi z taka konkurencją latając prawie pustymi samolotami a w KTW żadnej konkurencji i kasują połączenia z niby ich hubem?? Więc o co tu chodzi??? Trzeba na siłę wspomóc KRK i wykosić KTW ! To jest strategia dla Ślaska najbardziej zaludnionej aglomerecji w Polsce, która w państwowej komunikacji przegrywa z liliputami!
Primo - w każdej grupie któreś musi być najsłabsze. :)
Secundo - chciałbym zobaczyć wyniki finansowe choćby na działalności operacyjnej
Tertio - nie uważam Warszawy za port regionalny
Quarto - tylko trzymanie się WizzAir'a jest szkodliwe? Bo RyanAir'a już nie (vide: WMI)? :D
gość_16fea
2016-02-04 21:55
Porównałem o ile w ubiegłym roku zwiększył się ruch w głównych portach regionalnych KTW są naprawdę z tych dużych lotnisk nasłabsze KRK GDN WAW WMI wyprzedziły śląski Niektóre nieznacznie inne zdecydowanie To widać że trzymanie się jednej linii WIZZ nie służy lotnisku
gość_3ec69
2016-02-02 01:08
gość_2fd44: Kolejny powód, dla którego prędkość max. na przynajmniej niektórych odcinkach linii kolejowej E30 powinna wynosic 230 km/h.
gość_2fd44
2016-02-01 21:04
do gość_e9156 ! Święte słowa mądrze myśląc to te lotniska powinny być dobrze skomunikowane ze sobą np szybką koleją i się uzupełniać.
gość_e9156
2016-02-01 19:53
Gratulacje z KRK. Razem raźniej!
gość_4b7ce
2016-02-01 19:13
Porty w statystykach nie liczą załóg.
mechanik59
2016-02-01 19:10
Jest duży również przez ubiegłoroczne zawirowania z wyłączanym ILS'em, z dobre 3 tyś wtedy straciliśmy. W lutym wyhamuje do 8-9% ale to i tak powód do zadowolenia :D
Ooo, tu jest BARDZO duży wzrost( a kiedyś ktoś pisał o jakiś sufitach) :)
Gratulacje dla KTW!!
gość_469fc
2016-02-01 17:45
Panie Tomasik ,niech Pan zwolni . Obecne lotnisko w Katarze ( Doha) ma siatkę 150 połączeń. To tylko 50 więcej niż Katowice. Szczególnie zabawnie wyglądają te połączenia , które niedawno zniknęły z rozkładu , a następnie weszły np. Liverpool. Ze statystyką też powinno się uporządkować we wszystkich portach , chodzi o załogi. W tej sytuacji nawet Radom ma przyrost , chociaż nikt nie latał , ale załogi musiały być. To nie wina Katowic , ale systemu liczenia w Polsce.