Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ortler: zgadzam się, to pozwala czasami na o wiele tańsze podrózowanie O ILE WŁAŚNIE ZOSTAWISZ SOBIE ODPOWIEDNI ZAPAS CZASU i jesteś gotów na niedogodności.
Mówiłem o tym bardziej dlatego, że widzę, że jest cała masa ludzi nieświadomych faktu, że taka podróż jest obarczona ryzykiem. Ustawiają sobie sami przesiadki "na styk" (np. półtorej godziny) a potem w razie problemów krzykom i płaczom nie ma końca..... oburzają się że zostali oszukani itd.... A przecież nikt im takiej podróży nie gwarantował.
Tak czy owak trzeba uświadamiać ludzi, chociażby po to by zmuszać ich do myślenia !
Ad banan86: Latałem już tak wielokrotnie (tj. z niegwarantowanymi przesiadkami) na transkontynentalnych trasach i nigdy nie zaliczyłem "wpadki". Trzeba tylko zaplanować odpowiednio szerokie "szczeliny przesiadkowe" i pogodzić się z pewnymi niedogodnościami. Ze względów finansowych na wielu trasach jest to w praktyce jedyna możliwość przelotu, o ile nie jest się członkiem zarządu jednoosobowej spółki Skarbu Państwa. Np. ceny gwarantowanych przelotów z Polski do niektórych bardziej egzotycznych krajów Ameryki Południowej sięgają kilkunastu tysięcy zł. Mnie dzięki przesiadkom udawało się dolatywać za 4000 zł w obydwie strony. Metoda skuteczna, wymagająca jednak ostrożności.
gość_c0a2f
2016-02-15 14:06
Czekamy na połączenie W6 z KTW gdzieś do Portugalii. Wybrzydzać nie będę, może być Lizbona, może być Porto :)
Chłopaki złapali "enrejdza" :D na uspokojenie jakiś kawałek bekowy ha ha
zobacz link
Adminie widzisz, a nie grzmisz... ;)
gość_16fea
2016-02-14 15:36
Chłopaki macie racje Jakiś tam cymbał (voyager1) pisze Wizz to czy tamto Że Porto itd Chyba facet buja w obłokach Polska to nie Niemcy czy Wielka Brytania A poza tym to czy to połączenie wypali i czy linia nie straci to już Wizz sprawa W Wizz na pewno są ludzie od analiz Nikt na chybił trafił nie otwiera połączenia A trol voyager1 No cóż Są ludzie i barany
adam7691
2016-02-14 10:02
voyager1: tylko jedno pytanie do Ciebie: byłeś kiedyś w Porto, jeżeli nie to zaoszczędź trochę i poleć (nie koniecznie W6, skoro jej nie lubisz). ...a potem się wypowiadaj (trochę kulturalniej), czy warto otwierać takie połączenie,
pcharasz
2016-02-14 06:17
Voyager, ależ jest się czym ekscytować. WAW nie ma tak wielu tras średniego dystansu, a przypominam, że do Portugalii jest dalej niż na Kaukaz. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Affinitor
2016-02-14 00:16
Jak zwykle moderatorom należy pogratulować właściwej dbałości o stan tego forum, choc z drugiej strony post voyagera powinien byc specjalnie wyeksponowany dla tych wszystkich, ktorym sie wydaje, ze anonimowi goście zaniżają tu poziom dyskusji, a zarejestrowany nick świadczy o kulturze. Jak widac mozna byc zarejestrowanym użytkownikiem i jednocześnie chamem i prymitywnym prostakiem.
gość_16fea
2016-02-13 20:13
Trochę wieszacie psy na TAPie Ale jakby ktoś chciał lecieć do Ameryki Południowej to Lizbona ma sporą siatkę połączeń w tamte rejony świata Affinitor trochę przesadziłeś z opinią o TAP
ortler: przesiadki na dwóch osobnych biletach są NIEGWARANTOWANE a to znaczy, że w razie opóźnienia/odwołania pierwszego lotu taka podróż będzie dla ciebie bardzo kosztowna!
Osobiście uważam, że nie warto tak dziadować, zwłaszcza jak się jedzie w ważnej sprawie, typu praca itp. Koniec końców takie oszczędności to igranie z ogniem
Połączenie nader atrakcyjne, ale ceny niezbyt zachęcające. Przypuszczam, że znacznie taniej wypadnie przelot z przesiadką na dwóch odrębnych biletach. Trzeba tylko siąść przed ekranem i pogrzebać trochę w systemach rezerwacyjnych ...
proszę tylko wziąć pod uwagę jak zachowują się ceny w LCC a jak w tradycyjnych. Zasadą dla LCC są wysokie ceny na początku a nastepnie wraz z zbliżającym się odlotem maleją po czym znowu pikują do góry. Statystycznie najtańsze bilety w LCC są na około 4-6 tygoni przed odlotem. Niestety okres wakacyjny zaburza tą regułę ponieważ jeżeli jest popyt to i tak nie stanieją :) U tradycyjnych jest całkowicie odwrotnie. Jeżeli jesteś teraz zdecydowany na kupno to się nie ma zastanawiać i kupować i nie oglądać się na lowcosty. W maju TAp już po tyle nie będzie :)
gość_2b589
2016-02-12 10:47
@raf, juz nie musisz bojkotowac pasazera.com. Artykul po Poznaniu juz jest. Swiat zbawiony.
gość_6cc3b
2016-02-12 08:41
@Robak61
Bo trzeba wiedzieć kiedy, gdzie i jak latać aby wybrać optymalne ceny biletów. Zapotrzebowanie na bezpieczne wakacyjne kierunki jest tak duże, że w okresie urlopowym i LCC sprzedadzą się po 1000zł. A TAP w najniższej taryfie oferuje tylko kilka miejsc, a gdy większa grupa gruma znajomych chce polecieć do Portugalii to niestety już nie załapią się w najniższe ceny i wtedy pozostają LCC.
Affinitor
2016-02-12 00:05
raf: jak jest naprawde to nie wiem, ale jest takie stare przysłowie - z pustego i Salomon nie naleje...
Affinitor
2016-02-12 00:03
Robak61: bo to sa wlasnie tanie linie.... TAP to przedstawiciel skostniałych, drogich, złodziejskich linii tradycyjnych, ktore sa tak bezczelne, ze nie zamykają kojca dla kur zanim je wypuszcza na wybieg, rzadziej rozmieszczają fotele w samolocie, a w przypadku TAPu maja jeszcze czelność dawać na tej trasie za darmo ciepły posiłek, napoi i zabawek dla dzieci nie wspomnę. No i zmuszają pasażerów do wsiadania do samolotu przez rękaw. Takie linie jak TAP powinny miec kategoryczny zakaz lotow z polskich lotnisk, podobnie jak wszystko co nie nazywa sie Ryanair i Wizz.... ;)
Jestem bardzo ciekawy kiedy pasazer.com urodzi artykuł na temat ruchu paxów w poznaniu za miesiąc styczeń. dane są dostępne od dwóch dni, ale widzę że pasazer.com trzyma ciągle NISKI poziom
od dzisiaj bojkotuję wasz serswis, tym bardziej ze z innych stron dowiaduję się dużo szybciej !!!
gość 848a4 - Co za konkurencja przelot WAW-LIS-WAW na przełomie czerwca i lipca - TAP 980 zł, WIZZair - 1122 , Rayanair - 1125 zł należy zaznaczyć że loty W6 odbywają się w anormalnych godzinach i w maksymalnej konfiguracji miejsc w A-320
Do WAW przyleciał HA-LXA.
Natomiast tydzień temu (4.02.2016) WizzAir odebrał już trzeciego A321.
Wcześniej czy później A321 zostanie zbazowany w WAW. To tylko kwestia czasu.
A nowe kierunki: no właśnie mamy drugi cel w Portugalii. Następne też będą - rywalizacja WizzAir vs Ryanair nabiera rumieńców.