Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_10f61
2016-04-28 12:25
Chciałbym powiedzieć, że dopłaty do klas premium są wyższe niż 500zł. Klasa premium 2500 zł, a biznes prawie 5000zł.
lysypiotr76
2016-04-27 21:07
demar-nigdy nie napisałem że czartery są złe. Po prosty uważam że to mimo wszystko trochę chybiony pomysł LOT-u. Ale oczywiście lepiej czartery niż postój na lotnisku. Ale najlepiej gdyby te samoloty zarabiały latając w sezonie zimowym na trasach regularnych.
@lysypiotr76: biura turystyczne stosują dopłaty dla klientów, którzy życzą sobie miejsca w samolocie typu premium lub biznes. Z reguły to są kwoty typu 500, 800 czy 1000. Tak więc wcale nie takie małe dla klienta który za wczasy płaci powiedzmy 6 czy 8 tys. zł.
I moim zdaniem znajdują na to klientów, czyli nie tylko miejsca ekonomiczne są zajęte.
A LOT jeśli nie ma co robić z B787 w okresie zimowym to faktycznie lepszy czarter niż nic.
Nowe kierunki czarterowe potwierdzają tylko, że to całkiem solidny rynek.
lysypiotr76
2016-04-26 18:08
Panowie Proszę pamiętać że normalnie samolot latający z turystami ma jedną klasę A LOTowski ma trzy I mimo to uważam bo niektórzy mi tu próbują coś wmówić że dobrze że są czartery Gorzej że latają niepełne bo poza ekonomiczną klasą ciężko o klienta z grubszym portfelem
gość_9d59e
2016-04-26 10:46
I bardzo dobrze! LOT musi zarabiać a takie czartery to czysty zysk. Rainbow płaci za cały samolot, plus za załogi, opłaca im pobyty, LOTu to nic nie kosztuje i nie obchodzi czy Rainbow sprzeda 20 miejsc czy 220 - zarobek taki sam. Nie muszą się martwić o cargo itd. A samolot jak nie lata nie zarabia. Wiele linii znacząco ogranicza oferowanie w sezonie zimowym a nie ma możliwości wykorzystania tak samolotów.
gość_43ade
2016-04-26 09:49
@gość_6e5ab: a może trzeba pomyśleć tak: lecisz do Puerto Vallarta na początku miesiąca, a w połowie wracasz z Cayo Coco (na miejsu jakiś lokalny lot), Twój sąsiad natomiast leci 2 tyg później, wylatuje do Cayo Coco, a wraca z Puerto Vallarta. Logiczne?
gość_98be0
2016-04-26 08:26
@gość_6e5ab: Raz pasażerowie przylatują do Puerto Vallarta, a później wracają z Cayo Coco, natomiast kolejni, 2 tygodnie później, przylatują do Cayo Coco, a wracają z Puerto Vallarta. Jedyna nieścisłość jest taka, że połączenia nie są raz na miesiąc, a dokładnie raz na 4 tygodnie.
gość_27cd7
2016-04-25 21:22
@łysypiotr76 to może Ty podasz jakiś pomysł co zrobić z dreamlinerami poza sezonem ? Tylko niech to będą trasy na jakich nie będzie tracił a najlepiej zarabiał.
gość_6e5ab
2016-04-25 20:12
Wyloty do Puerto Vallarta i Cayo Coco będą oferowane raz w miesiącu jako część 14-dniowego pakietu wyjazdowego. To w LOT miesiac trwa 14 dni?
gość_60481
2016-04-25 18:20
Lepsze czartery niż benki mają stać bezczynnie, może i LOT na tym kokosów nie zbije ale może wyjdzie chociaż na zero.
Miami to dali by regularnie, bo same chartery to nie to samo :/
lysypiotr76 - zdefiniuj o co dokładnie Ci chodzi z określeniem "tylko czartery"? Bo jak dla mnie nadal są to loty dalekodystansowe, za które LO dostaje pieniądze. W czym np. Meksyk czy Miami w formule czarterowej są gorsze od innych lotów? Czy może jakiś gorszy sort PAXów jest na czarterach? Chętnie poczytam rozwinięcie tematu bo nie rozumiem, o co chodzi - skoro sam wiesz, że jest to martwy sezon.
sam ICN to tylko 3/4x week prawdopodobnie, więc latanie na charterach to wg mnie dobre rozwiązanie na zimę. Tym bardziej, że ryzyko jest po stronie touroperatora. Chociaż miło będzie kiedyś zobaczyć regularny LO na Florydę :)
lysypiotr76
2016-04-25 17:24
Czyli powtórka jak co roku Brak pomysłu co zrobić z martwym sezonem w LOT Nawet ewentualny Seul nie wykorzystuje tych samolotów które już są Ja naprawdę nie rozumiem polityki przewożnika Oczywiście lepiej jak samolot lata niż stoi na lotnisku Ale to tylko czartery