LOT: Zimą nowe połączenia czarterowe

LOT: Zimą nowe połączenia czarterowe Od 31 października 2016 r. przewoźnik poleci na trasie Warszawa - Antananarywa (Madagaskar) - Mauritius - Warszawa. Będzie to uzupełnienie rejsów Warszawa-Mauritius, połączenia będą wykonywane co dwa tygodnie. Od 7 listopada linia uruchomi trasy Warszawa - Miami oraz Warszawa - Puerto Vallarta (Meksyk), a od 17 listopada Warszawa - Cayo Coco...
25/04/2016 16:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_10f61 2016-04-28 12:25   
gość_10f61 - Profil gość_10f61
Chciałbym powiedzieć, że dopłaty do klas premium są wyższe niż 500zł. Klasa premium 2500 zł, a biznes prawie 5000zł.
lysypiotr76 2016-04-27 21:07   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
demar-nigdy nie napisałem że czartery są złe. Po prosty uważam że to mimo wszystko trochę chybiony pomysł LOT-u. Ale oczywiście lepiej czartery niż postój na lotnisku. Ale najlepiej gdyby te samoloty zarabiały latając w sezonie zimowym na trasach regularnych.
demar 2016-04-27 09:52   
demar - Profil demar
@lysypiotr76: biura turystyczne stosują dopłaty dla klientów, którzy życzą sobie miejsca w samolocie typu premium lub biznes. Z reguły to są kwoty typu 500, 800 czy 1000. Tak więc wcale nie takie małe dla klienta który za wczasy płaci powiedzmy 6 czy 8 tys. zł.
I moim zdaniem znajdują na to klientów, czyli nie tylko miejsca ekonomiczne są zajęte.

A LOT jeśli nie ma co robić z B787 w okresie zimowym to faktycznie lepszy czarter niż nic.
Nowe kierunki czarterowe potwierdzają tylko, że to całkiem solidny rynek.
lysypiotr76 2016-04-26 18:08   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Panowie Proszę pamiętać że normalnie samolot latający z turystami ma jedną klasę A LOTowski ma trzy I mimo to uważam bo niektórzy mi tu próbują coś wmówić że dobrze że są czartery Gorzej że latają niepełne bo poza ekonomiczną klasą ciężko o klienta z grubszym portfelem
gość_9d59e 2016-04-26 10:46   
gość_9d59e - Profil gość_9d59e
I bardzo dobrze! LOT musi zarabiać a takie czartery to czysty zysk. Rainbow płaci za cały samolot, plus za załogi, opłaca im pobyty, LOTu to nic nie kosztuje i nie obchodzi czy Rainbow sprzeda 20 miejsc czy 220 - zarobek taki sam. Nie muszą się martwić o cargo itd. A samolot jak nie lata nie zarabia. Wiele linii znacząco ogranicza oferowanie w sezonie zimowym a nie ma możliwości wykorzystania tak samolotów.
gość_43ade 2016-04-26 09:49   
gość_43ade - Profil gość_43ade
@gość_6e5ab: a może trzeba pomyśleć tak: lecisz do Puerto Vallarta na początku miesiąca, a w połowie wracasz z Cayo Coco (na miejsu jakiś lokalny lot), Twój sąsiad natomiast leci 2 tyg później, wylatuje do Cayo Coco, a wraca z Puerto Vallarta. Logiczne?
gość_98be0 2016-04-26 08:26   
gość_98be0 - Profil gość_98be0
@gość_6e5ab: Raz pasażerowie przylatują do Puerto Vallarta, a później wracają z Cayo Coco, natomiast kolejni, 2 tygodnie później, przylatują do Cayo Coco, a wracają z Puerto Vallarta. Jedyna nieścisłość jest taka, że połączenia nie są raz na miesiąc, a dokładnie raz na 4 tygodnie.
gość_27cd7 2016-04-25 21:22   
gość_27cd7 - Profil gość_27cd7
@łysypiotr76 to może Ty podasz jakiś pomysł co zrobić z dreamlinerami poza sezonem ? Tylko niech to będą trasy na jakich nie będzie tracił a najlepiej zarabiał.
gość_6e5ab 2016-04-25 20:12   
gość_6e5ab - Profil gość_6e5ab
Wyloty do Puerto Vallarta i Cayo Coco będą oferowane raz w miesiącu jako część 14-dniowego pakietu wyjazdowego. To w LOT miesiac trwa 14 dni?
gość_60481 2016-04-25 18:20   
gość_60481 - Profil gość_60481
Lepsze czartery niż benki mają stać bezczynnie, może i LOT na tym kokosów nie zbije ale może wyjdzie chociaż na zero.
milo2 2016-04-25 18:11   
milo2 - Profil milo2
Miami to dali by regularnie, bo same chartery to nie to samo :/
pawwoj 2016-04-25 17:46   
pawwoj - Profil pawwoj
lysypiotr76 - zdefiniuj o co dokładnie Ci chodzi z określeniem "tylko czartery"? Bo jak dla mnie nadal są to loty dalekodystansowe, za które LO dostaje pieniądze. W czym np. Meksyk czy Miami w formule czarterowej są gorsze od innych lotów? Czy może jakiś gorszy sort PAXów jest na czarterach? Chętnie poczytam rozwinięcie tematu bo nie rozumiem, o co chodzi - skoro sam wiesz, że jest to martwy sezon.
edeq 2016-04-25 17:43   
edeq - Profil edeq
sam ICN to tylko 3/4x week prawdopodobnie, więc latanie na charterach to wg mnie dobre rozwiązanie na zimę. Tym bardziej, że ryzyko jest po stronie touroperatora. Chociaż miło będzie kiedyś zobaczyć regularny LO na Florydę :)
lysypiotr76 2016-04-25 17:24   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Czyli powtórka jak co roku Brak pomysłu co zrobić z martwym sezonem w LOT Nawet ewentualny Seul nie wykorzystuje tych samolotów które już są Ja naprawdę nie rozumiem polityki przewożnika Oczywiście lepiej jak samolot lata niż stoi na lotnisku Ale to tylko czartery
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy