Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_43057
2016-04-27 19:32
Czekamy na kolejne trasy. Jak nie w tym to na pewno w przyszłym strzelą 3 bańki w Modlinie! 3 bańki na 3 benki ;)
rafciooo77
2016-04-26 21:30
A czy Adria jest powiązana kapitałowo z LH? Ja własnie tak odebrałem słowa prezesa.
ArturMUC
2016-04-26 21:13
Rafciooo77: jesli linia powiazana z LH z MUC, to latwiej wyobrazic sobie Adrie (jak m.in. SZY, LCJ czy TLL z Monachium) lub bmi (obecnie z MUC m.in. Bristol, Southampton, Nörrköping, Liege, Rostock czy Rotterdam), anizeli AirDolomiti. EN jest wspaniala, ale z Bawarii obsluguje Wlochy oraz pojedyncze polaczenia np. do ZRH, VIE czy miast we Francji. Wazne, by sie udalo!!
gość_8be01
2016-04-26 20:51
Jestem bardzo ciekaw czym jutro RYR zaskoczy w Gdansku ? :) Ktos cos ?
rafciooo77
2016-04-26 19:51
Ja stawiam na Air Dolomiti :) Bardzo zastanawia mnie wypowiedź Prezesa Tomasika na temat połączeń długodystansowych, znany jest raczej z powściągliwości w swoich zapowiedziach więc... :)
lysypiotr76
2016-04-26 19:33
rafciooo77 Też tak już myślałem że w KTW mogłyby pojawić spółki zależne Lufthansy czy Air France i zaproponować loty Bo wiadomo że KRK za blisko Tylko te linie mają jeszcze sporo do zagospodarowania u siebie Główne linie rezygnują z pewnych kierunków i przekazują je swoim spółką zależnym Ten proces trwa Mam na myśli Eurowings czy Transavie
lysypiotr76, trochę się z Tobą zgodzę. To nie jest lotnisko tylko (tj. WMI, RDO, IEG)jednej dominującej linii. Jest jeszcze trochę FR i bardzo mało LO, LH, EW, EL czego w WMI nie ma nie nie zanosi się żeby było;)
Oczywiście fajnie by było zobaczyć nagłówek "KLM wychodzi do Katowic" no aleee... trzeba się cieszyć z tego co jest i co będzie ;)
lysypiotr76
2016-04-26 19:07
garcba Tak jednak się składa że mają jedną dominującą linię I w tym są podobne Zgodzę się że KTW nie stoi w miejscu Dubaj najlepszy przykładem Nie miło by było jakby tą konferencję organizował ktoś inny ? BA KLM czy inna linia Nie nudno już że ciągle Wizz ? Ale niedługo 12 lat jak Wizz lata z KTW 19 maja 2004 r. i pierwszy arbuz wylatuje z KTW Pewnie nikt tego nikt pamięta
lysypiotr76, jak mi wiadomo to KTW też nie stoją w miejscu ;) Jutro ma być konferencja Wizz Air przed godz 12:00 i kolejne nowe kierunki ;)
A poza tym co to zmieni gdy WMI wyprzedzi KTW? KTW a WMI to całkiem inne lotniska ;)
lysypiotr76
2016-04-26 18:42
Ja wiele razy pisałem że Modlin prześcignie KTW I garcba i mechanik59 i kilku innych kontratakowało A to Kelo też ma podobne zdanie Trochę zgoda Krajówki odpadną ale nowe połączenia będą w tym trzy do UK A emigracja w Modlinie to ważna część pax Wiem wiem czartery latem w KTW dają lotnisku rozpędu ale jak naprawdę w tym roku będzie to zobaczymy po sezonie
moherowy
2016-04-26 13:53
Podobno w środę konferencja Ryana we Wrocławiu.
gość_ccbb2
2016-04-26 13:40
Czyli co trzeci samolot we WRO i 2 w GDN
na zrzutach z prezentacji zauważyłem również zapowiedź nowych zbazowanych samolotów i tras z GDN i WRO
gość_a30ab
2016-04-26 13:25
@Kelo
Zimą w soboty było tylko po jednym połączeniu do WRO i GDN, zresztą w niedzielę do GDN chyba też więc odpadają 23 rotacje. Z nowych tak jak napisałeś 18+2 ale jeszcze na zimę pozostanie 2x AGP, a może i coś jeszcze
2x dziennie do WRO/GDN dawało 28 lotów tygodniowo. Na stronie FR czytam, że z tych nowych tras wychodzi 18 tygodniowo + 2 na starych trasach ze względu na większą częstotliwość czyli 20 łącznie. Wychodzi, że będzie widoczny spadek w statystykach, jeśli na zagranicznych wypełnienie będzie wysokie co nie zawsze miało miejsce na krajówkach to w najlepszym wypadku na 0 wyjdzie port.
gość_2d675
2016-04-26 11:47
W zeszłym roku to było grubo ponad 300tys. na krajówkach, trzeba też pamiętać o tych co traktowali WMI jako quasi hub i lecieli dalej. Tacy liczą się podwójnie.
Ile będzie straty dla Modlina z tytułu krajówek ze 150tys/rok+? ( na podst. danych za 2014). Gdyby nie te przenosiny to by być może dogonili w 2017 Pyrzowice na co do niedawna szans nie widziałem. Krajówki znikają to ciężko będzie powiedzieć.