@Affinitor: Wiem, że nie ma szans... ale pomarzyć zawsze można ;-)
gość_c0495
2016-06-04 13:37
Sam fakt, ze jak juz w koncu otworza Willi Brand to bedzie za ciasno.
Juz teraz berlinski roczny ruch lotniczy to okolo 30 mln pasazerow.
Tegel powinien byc np przez jeszcze pare lat dla LCC.
A co do odszkodowan to oprocz DB sa jeszcze inni.
Affinitor
2016-06-04 11:25
Na tereny po TXL zbyt mocno żeby sobie ostrza deweloperzy, to lotnisko nie ma szansy przetrwać. Przypomnę, ze gdy toczyły sie dyskusje o zachowaniu Tempelhofu tez przywoływano przykład LCY i nawet długo była nadzieja, ze może lotnisko jakoś bedzie funkcjonowało, ale jak widać spełzło na niczym. Niemcy, co by nie mowić, sa w swoich wyborach dość konsekwentni jeśli już coś postanowią.
Fajnie by było, gdyby zachowali Tegel - usunąć blaszaki Air Berlin i zostawić trochę ruchu Europejskiego - jak w London City.
gość_a6eb2
2016-06-03 11:07
" dawny port lotniczy w Schoenefeld" - to zaden "dawny" port tylko tak jak kilka zdan redaktor stwierdza, w pelni funkcjonujace lotnisko