gość_5be81
2016-05-30 19:02
Nie takie rzeczy sprzedawane są z rynku wtórnego, więc nieudacznik NieLOT nie potrafi
BMI Regional oferuje połączenia na trasach o małym potoku pasażerów np. BRN/SOU/BRQ-MUC, gdzie idealnie sprawdzają się E135/E145. Zresztą BMI Regional stara się szukać niszowych połączeń w Europie zarówno w formule p2p jaki i code share.
gość_98be0
2016-05-28 23:21
Na takie rdzewiejące od 5 lat to już pewnie żadnego chętnego nie znajdą, ale wcześniej powinno to być możliwe. Wiele linii się ich pozbyło i te egzemplarze dalej latają na innych rynkach, w innych realiach ekonomicznych, m.in. te 11 szt. kiedyś latających w Locie.
Affinitor
2016-05-28 22:42
gosc_98be0: wydaje Ci się, ze chętnych na E145 jest tak ogromny, ze tylko nieudacznik nie potrafi się ich pozbyć?
gość_de8fa
2016-05-28 18:34
gość_98be0: Ale to podobno dlatego, że kiedy chcieli je sprzedać, nie było chętnych. Z tego co kojarzę, to w tym czasie wielu przewoźników masowo pozbywało się tych maszyn i było ich bardzo dużo na rynku.
gość_98be0
2016-05-28 14:56
Trzy sztuki dalej rdzewieją na Okęciu. Świetnie zarządzana firma...
gość_de8fa
2016-05-28 01:11
Ja wiem, czy LOT pozbył się WSZYSTKICH ołówków?
gość_fdefc
2016-05-27 19:44
Koszt fotela przy tych kosztach eksploatacji jest nieakceptowalny dla polskiego pasażera. Dlatego lot się ich pozbył.
gość_a0303
2016-05-27 15:16
ciekawe , że u nich E 135 i E 145 się sprawdzają i są ekonomiczne a LOT ich się tak szybko pozbył