gość_50884
2016-07-02 09:27
gość_848a4 SAS wszedzie tnie polaczenia, GDN moze nie jest priorytetem, pewnie chodzilo o to, ze to dla SAS najbardziej sie liczace lotnisko w Polsce.
Wszystko jasne?
gość_848a4: szanowny gościu, zimą SAS będzie dziennie oferował z GDn prawie tyle lotów ile z całej pozostałej Polski licząc również WAW więc coś jest na rzeczy
Teraz jest 29tys przepustowości dobowej, natomiast obsługuje się 18-20 tys/dobę. Na ŚDM szacuje się 30 tys pielgrzymów (w jeden dzień pewnie nie przylecą- obejdzie się bez namiotów) mimo oddanych 2 z 3 etapów przebudowy. Poprzedni gospodarze Routes jednak coś tam zyskiwali i to wyraźnie. [teraz część: luźnego offtopu 4fun] Stambuł do ugadania z LOTem rozmowy trwają jak zawsze, do Zatoki można latać jak emirowie obstawią maszynę. W sprawie Chicago pytam po raz kolejny, gdzie okupywana nielegalnie za państwowe pieniądze maszyna, która tu latać miała :P
lysypiotr76
2016-06-30 19:22
Kelo - zdążyliście przed ŚDM . Ale te namioty nie sprzedawaj bo na ŚDM jak znalazł. I od jutra zmiany na lotnisku.
zobacz link
lysypiotr76
2016-06-30 18:34
Kelo - pamiętam jak pytałeś co przyniesie ta konferencja dla KRK . I sam też odpisałeś , że nie liczysz na wiele . Ja miałem podobne zdanie . Trochę chyba przeceniasz wartość tego krakowskiego spotkania. Nie rozumiem więc na co liczysz ? Te wymienione miasta może w niektórych przypadkach są możliwe . I to te europejskie raczej . Temat Stambułu , Chicago czy lotów do krajów znad zatoki to na dziś marzenie ściętej głowy . No chyba że o czymś nie wiem .
gość_848a4
2016-06-30 17:19
gość_e9110; jakim priorytetem? człowieku GDN jak i inne lotniska w PL to dla nich to samo. Weź pod uwagę że w GDN i w innych portach na zimę SAS mocno ogranicza oferowanie a do KRK ledwo co weszli i już zostają na zimę. Priorytet GDN dobre sobie.
gość_e9110
2016-06-30 16:59
Raczej więcej połączeń od SAS z KRK nie będzie. Dla nich priorytetem jest GDN. Nawet z WAW mają tylko jedna trasę
invicta: SAS to nic ciekawego nie jest w stanie zaoferować, dublowanie tras ewentualne. Po routes rozpisywano artykuły, miało być zaklepane: Genewa, Wenecja, Stambuł, Lizbona, Norymberga, Marsylia, Chicago i któryś hub z Zatoki Perskiej. Nie żebym poganiał, ale to przecież podstawa podstawy ! Podobno po pół roku od konferencji zazwyczaj widoczne były efekty negocjacji w ostatnich latach w innych portach. Czekam jeszcze kwartał i chce wysyp połączeń. Jak nie to do wywalenia prezes i zarząd, za spapranie takiej okazji.
Ciekawe, czy docelowo uruchomią jakieś inne kierunki z Krakowa. Niewykluczone :)
lysypiotr76
2016-06-29 16:47
Kelo - dobrze by było jakby te godziny na poranne zmienili . Wtedy przesiadki za ocean byłyby bardziej dostępne .
gość_73522
2016-06-29 12:39
A byli tacy co twierdzili że godziny nie te, że to tylko na ŚDM, że będzie jak z KTW gdzie CPH kompletnie się nie sprawdziła, itd. A tu taka niespodzianka. Brakowało SASu w Krakowie. Brawo KRK, brawo SAS!
Coś się dzieje więc gitara, od wiosny to już chyba codziennie wypada kursować ;x
gość_848a4
2016-06-29 12:13
No proszę tradycyjne linie w KRK szaleją.
gość_848a4
2016-06-29 12:12
I tu mamy doskonały przykład jaka jest różnica w pax-ach i potencjale między zwaśnionymi KTW i KRK. SAS w KTW się nie utrzymał mimo dużo niższych opłat, latał na dużo mniejszych maszynach i w dodatku prawie pusty a w KRK ma b.dobre wyniki co potwierdza zwiększenie oferowania i wypełnienie w samolotach. Jak widać biznes, połączenia regularne i turystyka to domena KRK a KTW to głównie tani czarter i dobrze zarabiające cargo (czyli przemysł).