gość_143e0
2016-07-02 16:10
klasa typu "plebs eco" z miejscami na skrzydłach
gość_5d520
2016-07-01 12:57
cani: Może wreszcie wprowadzili miejsca stojące, a LF liczą tylko na bazie siedzących xD
gość_94e2e - cytuję Ciebie: "w Ryanairze w podobnym czasie powyżej 909%.". Niezły ten LF w Ryanairze. Miszczostfo świata!
gość_4e459
2016-07-01 11:37
Przejście Ryanaira na Okęcie musi odebrać trochę pasażerów LOTowi, jeżeli LOT ma być poważną linią to tylko połączenia międzykontynentalne go ratują, tam gdzie nie ma low-coastów, tylko, że to idzie wyjątkowo powoli 1-2 nowe destynacje na rok ...
gość_94e2e
2016-07-01 10:53
Jak leciałem w kwietniu do Gdańska z Krakowa to LF był na poziomie 40%, na rejsie powrotnym około 20%, w Ryanairze w podobnym czasie powyżej 909%.
lysypiotr76
2016-06-30 19:18
Tak ogólnie LO bardzo zbliżył się po I kwartale do drugiego W6 . Różnica nie jest wielka. FR nadal prowadzi a czwarta jest Lufthansa . Wśród portów zdecydowanie najlepsze wyniki miały warszawskie lotniska i Kraków.
zobacz link
gość_d0a08
2016-06-30 12:36
Martwi mnie relatywnie niski LF, porównując do innych pełnoprawnych linii lotniczych w Europie (IAG, LH, ale też mniejszych jak AY). Podejrzewam że jest to skutek nowych połączeń, które potrzebują czasu na marketing i "rozkręcenie się". Gdyby lotowi udało się wypełnić samoloty w wyższym %, Wyniki finansowe były by zachwycające. Pytanie które połączenia odznaczają się niskim LF, czy można tam podstawić mniejsze samoloty, czy zasięg maszyny nie pozwala (czy może nie ma już mniejszych maszyn we flocie Lotu). Może warto poświęcić parę połączeń przynoszących straty.
gość_dc880
2016-06-30 11:09
Czy ktoś wie jakie jest obłożenie lotów LOT-u na trasach np. Warszawa - Luxemburg - Warszawa albo Warszawa - Wenecja - Warszawa albo Warszawa - Kiszyniów - Warszawa? Ew. inne trasy, które niedawno wprowadzono. Pytam z ciekawości.