Air Serbia zawiesza loty do Warszawy

Air Serbia zawiesza loty do Warszawy Ostatni rejs z Warszawy do Belgradu został zaplanowany na 28 października 2016 roku, bilety na przeloty w sezonie zimowym nie są już dostępne w sprzedaży.Linie lotnicze Air Serbia uruchomiły loty między Warszawą a Belgradem w maju 2014 roku. Początkowo rejsy do Serbii realizowane były codziennie, obecnie loty na tej trasie odbywają się cztery razy w tygodniu.Bezpośrednie...
19/07/2016 11:55   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a30ab 2016-07-21 08:25   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
Leciałem na trasie WAW-BEG-AUH-BEG-WAW (LF około 50%) i na odcinkach do/z AUH około 50 osób to byli Polacy z lotu z Warszawy. Fakt, że wtedy latali chyba codziennie i mieli najlepsze ceny na przesiadki do Azji, później podnieśli ceny więc lepiej już wychodziło z jedną przesiadką w DOH lub DXB.
aguirre 2016-07-21 07:51   
aguirre - Profil aguirre
Wielka szkoda, dobre ceny, świetny serwis i opieka nad pasażerem nawet w przypadku odwołanego lotu, ale na ex yu aviaton pisano o tym już w marcu. Ruch p2p na trasie jest mały, ale rozwozili ludzi głównie po Bałkanach (świetne ceny na niektóre kierunki i wygodne przesiadki). Wbrew zdaniu niektórych nie dominowali lecący do AUH lecz do ATH i IST (kiedyś mieliśmy odwołany lot, więc był pełen przegląd grupy jeszcze w WAW). Od czerwca zmniejszyli częstotliwość do 3x w tygodniu, co przesiadki praktycznie uniemożliwiło. Znaleźli sobie w zamian KBP i LED, gdzie sprzedają droższe bilety. Szkoda, że nie dogadali się z LO, jedni mogliby latać rano, a drudzy wieczorem, co otworzyłoby drogę na wszelkie możliwe przesiadki.
gość_7b8de 2016-07-20 10:49   
gość_7b8de - Profil gość_7b8de
gość_07b34 no nie wiem skoro etihad moze zapelnic A320 w Minsku ( ani hub ani miasto turystyczne ani centrum biznesu )to chyba nie byloby problemu w krakowie ... ilu ludzi ze slaska i malopolski lata z warszawy Emirates i Qatar ?
gość_07b34 2016-07-20 08:10   
gość_07b34 - Profil gość_07b34
gość_7b8de A kto Eihadowi do/z KRK zapewniałby samoloty? Nawet jakby przylatywał na A320, jak do Mińska, to myślisz że jest taki ruch biznesowy i turystyczny (i cargo) z Krakowa? To musiałby być tylko rynek lokalny, bo Kraków nie jest hubem i nie da się zasilić rejsów do Abu Zabi tranzytami. I nie mówimy o 2-godzinnym rejsie do ZRH czy AMS gdzie LX czy KL zasilają swoje siatki tranzytami a jednocześnie ruch biznesowy do biur zachodnich firm w Krakowie jest, AUH to rejs dalekiego zasięgu, z tranzytami praktycznie wyłącznie do/z Azji. Nie widzę raczej żadnego potencjału w Krakowie na takie połączenie.
lysypiotr76 2016-07-19 19:50   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Ważne że połączenie z Belgradem utrzymało LO. Czyli WAW miasta nie straciło . Nie sądzę żeby za JU do WAW zawitał trzeci ,, gość z nad zatoki '' . Chociaż od przybytku głowa nie boli.
gość_7b8de 2016-07-19 18:04   
gość_7b8de - Profil gość_7b8de
na miejscu etihad to bym zaczal latac do krakowa zamiast bic sie o warszawe z emirates ,qatar i turkish . co o tym sadzicie ?
Affinitor 2016-07-19 17:16   
Affinitor - Profil Affinitor
W informacji jest błąd, ponieważ w czwartki do Belgradu nie lata nikt, ani AS, ani Lot.
gość_4334b 2016-07-19 14:02   
gość_4334b - Profil gość_4334b
Leciałem raz między WAW a BEG. Bilety super tanie (
gość_9c46b 2016-07-19 13:59   
gość_9c46b - Profil gość_9c46b
Moim zdaniem cięcie Belgradu przez Air Serbia, to jest wynik obserwacji polskiego rynku przez... Etihad.
Podmiana samolotu przez Qatar na A330 oraz Emirates na 777 i docelowo A380, czyni przesiadki z WAW do AUH i dalej przez Belgrad czy Berlin, anachronicznymi i całkowicie niekonkurencyjnymi.
Moim zdaniem Etihad zamierza wykorzystać koniunkturę i dołączyć do pozostałych "zatokowców" w Warszawie, tym bardziej, że nie ma żadnych ograniczeń prawnych w lotach do ZEA.
Tak więc zamknięcie Belgradu przez Air Serbia, to raczej nie "sukces LOTu", a preludium kompletnej wielkiej 3ki z zatoki w Warszawie.
Ten sezon zimowy też by pasował...
gość_e7c18 2016-07-19 13:28   
gość_e7c18 - Profil gość_e7c18
gdyby latali 2 razy dziennie , nawet ATR 72 , mieli by pelny produkt i ludzie chetniej by sie przesiadali. a tak czasem , rano czasem wieczorem, to nikt nikgdy nie wiedzial kiedy ten samolot lata i o ktorej, sami zniszczyli te polaczenie, brakiem logicznego zarzadzania. bardzo dobrze ze juz ich nie bedzie w WAW
gość_a523c 2016-07-19 13:00   
gość_a523c - Profil gość_a523c
Szkoda, bo to bardzo dobra linia z wieloma możliwościami przesiadek na Bałkany.
gość_a30ab 2016-07-19 12:17   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
Leciałem 2 razy Air serbią na tej trasie i LF wynosił około 50% więc dla mnie to było spodziewane. Ruch p2p pomiędzy WAW a BEG jest mały i w zupełności LO wystarczy. Air Serbia to było głównie dotowane przez szejka dowożenie pasażerów na trasie WAW-BEG-AUH ale jak widać przy obecnej konkurencji pozostałych arabów ten pomysł nie wypalił, gdyż pasażerowie nie chcą tracić czasu na 2 przesiadki.
gość_66a8b 2016-07-19 12:16   
gość_66a8b - Profil gość_66a8b
Jejku, no i dobrze, są kierunki gdzie LOT wygrywa widać.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy