Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
docentfurm
2016-08-30 23:41
a Marszałek chce zamknąć lotnisko i szantażuje znowu Bydgoszcz...
gość_5783d
2016-08-30 09:11
Dzisiaj spotkanie u ministra. Moraczewski do dymisji!!! Optymalnie byłoby kupno udziałów przez miasto Bydgoszcz.
gość_d123f
2016-08-29 21:48
A w wywiadzie dla pasażer.com robił dobrą minę do złej gry. Pieniądze pewnie się znajdą , ale ,,smrodek " zostaje.A szantaż marszałka jest poniżej pasa. Tak kombinują że jak nie głównymi to bocznymi drzwiami wprowadzą nazwę Toruń do lotniskowego szyldu.
gość_3dd73
2016-08-29 17:04
A Całbecki już szantażuje... jest super jest super więc o co chodzi..
lysypiotr76
2016-08-29 15:21
Lotnisko w Bydgoszczy ma środki na funkcjonowanie lotniska do 8 grudnia !!! A potem co ? Upadnie ? Marszałek użył słowa upadnie . Pewnie chodzi o starą wojnę z nazwą Torunia w nazwie.
zobacz link
gość_89b60
2016-08-29 13:19
Będzie jednak Port Lotniczy Bydgoszcz Toruń?
zobacz link
Może jednak niech pogadają z Kielcami. Tak bardzo chcą mieć lotnisko, więc może dopacą i będzie ort lotniczy Bydgoszcz Kielce ;)
gość_9850d
2016-08-28 19:53
Polaczenie z Weeze do Bydgoszczy jest super ! Wielu zainteresowanych juz martwi sie jak dotra szybko do Bydgoszczy ( od listopada ) z Holandii czy zachodniej czesci Niemiec.? Mam nadzieje,ze wprowadza znowu to polaczenie.
gość_a01f2
2016-08-28 16:51
Polaczenie do Weeze nie bylo najwygodniejsze (lot z Bydgoszczy), wiec go nie zaluje. Lot byl w nocy wiec roznie to bywalo z transportem do Holandii (gdzie mieszkam), a i dojazd tam sam w sobie bywal przygoda ;)
Lufthansa dla mnie jest fajna alternatywa, ale z Amstardamu mam 2 loty wiec bilet robi sie drozszy (na bezposrednie polaczenie nie mam chyba co liczyc ). Moze zamiast spinac sie na Ryanair z Weeze warto bylo by zainteresowac sie Transavia z Amsterdamu, albo Wizzair z Eindhoven. Takie moje marzenia... ;)
gość_6e448
2016-08-27 08:18
Nie gadaj bzdur ze Düsseldorf jest załadowany do systemu Ryanaira, bo loty Londyn-Düsseldorf sa do konca marca.
piotrpank
2016-08-27 02:53
Nie wiem na jakiej podstawie pan Prezes mowi o wzroście na koniec roku, jak czartery sa bardzo ubogie w stosunku do poprzednich lat, na zime odejda Glasgow i Weeze. To ze pan Prezes nie wie co mówi jakoś bardzo mnie nie dziwi. Przez 5 ostatnich lat właściwie się nic nie zmieniło jeśli chodzi o kierunki. Jedyny sukces jaki można zapisać w tym czasie to Lufhansa do Frankfurtu. Poza tym kompletnie nic. Siatka uboga tak jak była. Ilość czarterów mniejsza niż była. Likwidacja połaczenia do Warszawy a więc i Lotu z bogatą siatką połączeń. Jeden tani przewoźnik mający monopol i jednocześnie drogie bilety. Obecnie nie można kupić biletu do najpopularniejszego kierunku - Stansted na tydzień naprzód, bo są wyprzedane. Kilka kolejnych dni - zaledwie kilka biletów dostępnych po ponad tysiąc złotych w jedną stronę. (wiem, że jest koniec wakacji i wielu Polaków wraca do Anglii). Jednakże, co pan Prezes robi by wynegocjować z Ryanem wiecej lotów na tej trasie i pozostałych, lub wynegocjować inne kierunki skoro jest takie obłożenie. Latałem wielokrotnie na różnych trasach i obłożenie jest zawsze min 95%. Mowa o powiększonym terminalu - leciałem pare dni temu - Nowa część jeszcze w budowe albo raczej przekfalifikowaniu, bo nic nowego nie jest dobudowywane. Siedzenia przy gacie 1 niedostępne - ta część hali odlotów była zamknieta, tak że nie można tam wejść. Także ilość miejsca się nie zmieniła - jest jak było. Malutki sklepik i mini kawiarnia. Ludzie stoją bo nie ma gdzie usiąść. Ciekawe czy faktycznie jak otworzą góre terminala czy coś bedzie lepiej. Nie mam żadnych wątpliwości, że Pan Moraczewski nie wnosi nic pozytywnego do portu lotniczego. Każdy inny prezes miałby napewno nie gorsze wyniki. Inne lotniska (poza Łodzią) w ciągu 5 lat znacząco urosły zarówno pod względem siatki połączeń jak i ilości pasażerów). Już czas najwyższy na zmiane. Bycie w tym samym miejscu przez 5 lat gdy inni rosną jest krokiem w tył. Najlepsze w tym wszystkim jest, że pan Prezes myśli że jest super. Władze Bydgoszczy jakby tylko mogły to by się go pozbyły. Tylko, że nie mogą bo jest z politycznego nadania marszałka województwa.
gość_eae80
2016-08-26 19:44
Współczuję bydgoszczanom i pasjonatom lotnictwa cywilnego z Bydgoszczy :(
gość_9e189
2016-08-26 17:53
A to że na FB jest cenzura a wywiad jest autoryzowany to wstyd dla portu i tego nieudacznika na zdjęciu! BTW Ryanair już wgrał loty na lato i Dusseldorfu i Glasgow nie ma! I co teraz panie wybitny prezesie? Tylko nie mów, że linie coś jeszcze rozważają bo chyba sam w to nie wierzysz.
gość_9e189
2016-08-26 17:52
Mówienie o transferze przy połączeniu 2 razy w tygodniu na osobnych biletach to mówienie o niczym. To raz. LOT owszem coś tam chce z Bydgoszczą ale żąda za to niebotycznych pieniędzy na które lotniska nie stać. Warszawa byłaby strzałem w stopę dla budżetu lotniska i marszałka. Zdecydowanie powoli rozwijać współpracę z LH.
gość_b3f46
2016-08-26 17:03
Czemu PLB blokuje na Facebooku informacje ze od listopada znika Düsseldorf i Glasgow?
gość_89df1
2016-08-26 15:48
LOT wykazuje zainteresowanie połączeniami do Bydgoszczy, ale BZG żąda minimum trzech rotacji dziennie, więc LOT mówi NIE. Od czegoś trzeba zacząć, nawet jedna rotacja z Warszawą (nocująca w BZG) dużo da i uzupełni się z Lufthansą. Latanie na wielu trasach jest szybsze i wygodniejsze przez Warszawę.
gość_093b6
2016-08-26 15:45
Prezes BZG twierdził w jednym z wywiadów, że stawia na połączenia do portów tranzytowych, mając na myśli Frankfurt i Rzym. Tyle, że ten drugi kierunek planowano z code-share z Alitalią, ale nie wyszło (chyba Alitalia odmówiła), więc tranzyt to słaby i niewygodny a znam wielu ludzi, którzy chętnie lataliby przez Rzym. Brak współpracy z Alitalią, to brak pasażerów, bo wielu nie wybierze Rzymu jako tranzytu :-(
usuniety
2016-08-26 15:24
gość_16fea: Jesteś niedoinformowany. W tym roku żaden touroperator nie dodał z BZG żadnego hiszpańskiego kierunku. Swego czasu mozna bylo z BZG polecieć czarterem do ACE, PMI, BCN, a FR-em do GRO. Moim zdaniem popyt by był gdyby ceny były niższe. Może nie latam dużo ale kiedy szukam wakacji to zawsze z POZ i WAW wychodzą dużo taniej. Znajomi również rzadko korzystają z BZG, bo albo zbyt drogo albo jak w tym roku wszyscy, którzy chcieli do Hiszpanii musieli skorzystać z innych lotnisk
gość_1d807
2016-08-26 13:34
Portal Pasazer robi dokladnie to samo, blokuje wszystkie negatywne komentarze na temat prezesa Moraczewskiego i to nie pierwszy raz. Komus sie pomylil czas i mysli ze nadal jestesmy w PRL. Dlatego prosze szanownych forumowiczow o pisanie TYLKO pozytywnych komentarzy, wychwalajacych pod Niebiosa obecnego prezesa, czlowieka "operatywnego", "energicznego" i bedacego "niedoscignionym wzorem" przedsiebiorczosci i inicjatywy. Niech zyje nam Prezes Moraczewski, bez niego PLB nie zginie. Amen.
gość_20949
2016-08-26 11:59
Lotnisko w Bydgoszczy dręczy syndrom lotniska zapomnianego. Za mało kierunków aby żyć i jednocześnie za dużo aby lotnisko zamknąć. Potrzebny jest tu Wizzair, dzięki któremu rosną takie porty jak Szczecin i Lublin. Przy takiej ofercie jak dziś wielu potencjalnych pasażerów nawet nie spojrzy na lotnisko w Bydgoszczy, gdy wygodniej się leci z Gdańska czy Poznania. Po rozbudowie w Bydgoszczy będzie lepiej, ale są potrzebne też nowe kierunki (czytaj: nowy prezes).