lysypiotr76
2016-09-26 21:40
Byłem . Nawet korzystałem z lotniska lecąc na wakacje. Ja o żadnej drodze przez las nie napisałem. Natomiast o tej drodze to już powieść można by napisać.
lysypiotr76 - czy Ty byłeś kiedykolwiek w Pyrzowicach? Bo jak czasem czytam co tu piszecie, to dochodzę do wniosku, że do terminalu cargo jedzie się polną drogą przez las. :)
lysypiotr76
2016-09-26 16:54
Ale KTW i cargo , zwłaszcza jego dalszy rozwój zależny jest od nowej drogi. Niestety ona jest nadal tylko na papierze.
zobacz link
gość_74c08
2016-09-25 12:29
Jeżeli uważasz że RZE nie ma cargo i leży w dziurze to myślę że jesteś jeszcze w gimnazjum.
gość_f210f
2016-09-21 21:18
Jak to RZE lepsze w cargo od KTW? Chyba zartujecie.. Katowice to Śląsk.. Duży rozwój cargo.. RZE leży w jakiejś dziurze na południu daleko od wszystkiego.. Tak samo z tym KRK.. Pas 2550m, mało miejsca.. Poza tym Kraków nie potrzebuje cargo aż tak bardzo.. Jak zazdrość Was zżera.. Gratuluję Katowicom! Oby tak dalej! :)
gość_d2626, pewnie gdyby KRK miał odpowiednią infrastrukturę (DS, trochę miejsca) to cargo by się rozwijało lepiej niż w KTW ;)
gość_d2626
2016-09-21 09:39
no wreszcie! a nie to co w KRK nic tam nie ma, nikt nie chce z tego kurnika latać!
lysypiotr76
2016-09-20 21:44
garcba - Masz rację. Ja trochę wybiegłem myślami w przyszłość. Uważam że to właśnie RZE ma szansę na większy rozwój w segmencie cargo. GDN ma morze ha ha.
gość_2b78d
2016-09-20 15:53
Do dyspozycji użytkowników obiektu oddano 59 miejsc parkingowych - 41 dla aut pracowników, 10 dla vanów i busików oraz osiem dla samochodów transportu liniowego,
Haha a gdzie dla petentow?
gość_a96cf
2016-09-20 15:45
W KTW bedzie zbazowany 767F wiekszej firmy cargo ;) nie długo się potwierdzi.
@Lysypiotr : WAW, KTW i RZE? Ja bym powiedział WAW, KTW, GDN ;)
gość_4a1a5
2016-09-20 08:33
Zawsze się wydawało że Łódź mogłaby w tyn segmencie coś zdziałać. Leży na skrzyżowaniu dwóch autostrad. Najlepiej skomunikowane mias w Polsce. Aż dziwi że lotnisko nic w tym temacie nie robi.
lysypiotr76
2016-09-20 07:13
Co prawda te trzy miasta będą miały DHL , jednak cargo w Polsce to tak naprawdę Warszawa . Dwa kolejne miasta Katowice i trzeci Rzeszów mają jeszcze w tym segmencie coś do powiedzenia. Pozostałe lotniska to jakby błąd statystyczny w cargo . W RZE powstaje spora hala w której będzie można odprawić 25 tys . ton frachtu. I mają drugie po za WAW uprawnienia fitosanitarne. To jest trudny kawałek rynku. Występuje tu spora koncentracja np. w Niemczech prym wiodą Frankfurtu i Lipsk - port bardzo zorientowany na cargo. W Polsce gdzie ten rynek jest mały też z 2-3 lotniska na tym zarobią.Dużo z Polski frachtu jedzie na kołach do Niemiec i tam dopiero wylatuje. Mogło by to się zmienić , ale potrzeba dużych inwestycji. I dróg dojazdowych. A to np. w KTW jest problemem.