LOT: Fokkerem z Warszawy do Amsterdamu

LOT: Fokkerem z Warszawy do Amsterdamu Samolot został wynajęty wraz z załogą i będzie wykorzystywany przez narodowego przewoźnika przynajmniej do drugiej połowy listopada. Przy pomocy fokkera 100 obsługiwane są przede wszystkim codzienne poranne i wieczorne rejsy z Warszawy do Amsterdamu, a także popołudniowy lot ze stolicy do Gdańska.Czego mogą spodziewać się pasażerowie na pokładzie fokkera...
24/09/2016 12:07   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f0149 2016-09-26 21:28   
gość_f0149 - Profil gość_f0149
Przepraszam że trochę zboczę z tematu ale wydaje mi się że warto o tym napisać bo również dotyczy LOTu. Wracając do rozwoju LOTu w kontekście planowanego zwiększenia ilości 787 w swojej flocie i zwiększenia ilości połączeń to LOT musi poprawić komfort podróży bo w klasie ekonomicznej na trasach dalekodystansowych jest FATALNY. Zacznijmy od tego że komfort samego siedzenia jest okropny i muszą one być zmienione na wygodniejsze bo nie mówimy tu o lotach trwających 2-4 godzin tylko 8 a nawet 10 godzin co ma ogromny wpływ na komfort nie mówiąc już o przestrzeni jaka przypada na jednego pasażera. LOT również powinien się zastanowić czy nie byłoby lepiej podzielić klasę ekonomiczną na dwie części i nie mówię tu o premium economy. Fizycznie klasa ekonomiczna w 787 już składa się z dwóch kabin tyle że z taką samą konfiguracją siedzeń. Ja sugeruję zmianę tego. W jednej byłoby tak jak jest gdzie wszystko jest obliczone na maksymalną ilość pasażerów. W drugiej natomiast zmienić konfigurację z 3x3x3 na 2x4x2 plus dodatkowe 10% w odległości między rzędami. Wiem że to by sprawiło zmniejszenie ilości miejsc w 10 rzędach z 90 do 72. Aby LOT otrzymał te same pieniądze cena w tej nowej klasie ekonomicznej za jedno miejsce pszłaby do góry o około 20% do 25%. Dla wielu ludzi jest to zbyt wiele i nie interesuje ich komfort lotu byle by cena była jak najniższa i jest to zrozumiałe bo nie wszyscy dysponują takim samym budżetem. Jest jednak wiele ludzi którzy bardzo chętnie zapłaciliby trochę więcej żeby tylko komfort był lepszy choćby ze względu na swoje rozmiary fizyczne. Nie wszyscy jesteśmy tak samo zbudowani a nie wszystkich stać na klasę biznes czy nawet na premium ekonomy która kosztuje prawie dwa razy tyle co ekonomiczna. Problem jednak jest taki że takiego produktu w ofercie LOTu nie ma. Jeśli LOT chce skutecznie konkurować z innymi liniami to dlaczego nie dać pasażerom coś co chcą i są gotowi za to zapłacić?
adam7691 2016-09-26 08:24   
adam7691 - Profil adam7691
gość_629e4: poczytaj książkę lub gazetę, papierową
gość_0cf6d 2016-09-25 20:51   
gość_0cf6d - Profil gość_0cf6d
gość 5d735 - Ja żadnej nie widzę różnicy pomiędzy LOT a KLM
gość_5d735 2016-09-25 20:05   
gość_5d735 - Profil gość_5d735
Do Amsterdamu leci się dużo przyjmeniej KLM.
gość_bda69 2016-09-25 19:08   
gość_bda69 - Profil gość_bda69
Slabiutki ten catering w C. Tylko zimny pozilek?
gość_6d5ef 2016-09-25 14:41   
gość_6d5ef - Profil gość_6d5ef
A jak z punktualnością? Bo z tego co widać na fr24, YR-FKB rzadko przylatuje o czasie...
gość_629e4 2016-09-25 11:11   
gość_629e4 - Profil gość_629e4
tak, brak USB, gniazdka elekrtycznego bo jednak na pokład samolotu trzeba wziąść z rozładowanym sprzętem no i brak systemu indywidualnej rozrywki jest karygodne na 2 godzinnej trasie.
gość_629e4 2016-09-25 10:53   
gość_629e4 - Profil gość_629e4
niesamowite, wsiada ktoś do samolotu na 2 godzinny rejs i pierwsze i brakuje mu portu USP, gniazdka elektrycznego oraz indywidualnego systemu rozrywki, i gdyby to jednak było to można się by w kable zaplątać ale widocznie taki pasażer na ziemi cały czas jest podłączonu do portu USB i gniazdka elektrycznego skoro na tak krótkiej trasie jest to problem.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy