El Al może przylecieć do Krakowa

El Al może przylecieć do Krakowa O możliwym uruchomieniu połączenia lotniczego między Tel Awiwem a Krakowem poinformował nas Czytelnik poprzez platformę "Daj znać". Informację, że loty takie są rozważane, potwierdziliśmy w sprawdzonym źródle. Według informacji Czytelnika loty miałyby być obsługiwane dwa razy tygodniowo od przyszłego sezonu letniego. Na razie nie ma ich jednak ani w systemach...
06/12/2016 13:36   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mechanik59 2016-12-11 10:17   
mechanik59 - Profil mechanik59
No i pierwszy lot już 31 marca. 2x w tygodniu w poniedziałek i piątek. Graty :)
piorun 2016-12-10 14:39   
piorun - Profil piorun
misiok - szacun dla Ciebie za trafne i odważne stwierdzenie odnośnie komentarzy niektórych osób.Nie każdego stać na takie wypowiedzi.
gość_86085 2016-12-10 01:02   
gość_86085 - Profil gość_86085
Wy tu sobie dyskutujecie, a juz od 2018 roku jest Open Skies EU-IL i nikt zadnej zgody dawac El Al, Arkia czy Israir nie bedzie musial, bedzie zapotrzebowanie z KTW to poleca, link: zobacz link
gość_cb785 2016-12-09 10:07   
gość_cb785 - Profil gość_cb785
No to jeżeli otworzą regularne loty do KRK to 747 już w KTW raczej nie zobaczymy niestety :(
piorun 2016-12-08 20:04   
piorun - Profil piorun
A ja mam pytanie do 83080.Skąd kasa się wzięła w KTW na nowe terminale,drogi kołowania, rozbudowę cargo i DS. Przecież to wszystko wiele baniek kosztowało.Myśl ,że w KRK na nową DS kasa się znajdzie. Dochody krakowskiego lotniska nie są chyba mniejsze niż katowickiego.
Texan 2016-12-07 21:23   
Texan - Profil Texan
Jest na Kazimierzu w Krakowie jakieś lądowisko dla helikopterów? Bo jak jest, to bym trochę zarobił....
gość_83080 2016-12-07 20:35   
gość_83080 - Profil gość_83080
ja się tak tylko zastanawiam gdzie wylądują te wszystkie jumbo w KRK.Nośność i stan DS jest w tragicznym stanie.Sama budowa DS potrwa min 5lat.Tak 5 lat-zainteresowani doskonale zdają sobie z tego sprawę.W ciągu tych 5 lat po prostu KRK się zablokuje.I jeszcze jedno-pieniądze.Szczegół ale istotny.Na DS nie ma żadnych programów finansowania z u.e.Kredyt?Najpierw trzeba spłacić ostatnie 350mln zaciągnięte na min.na terminal.Życze powodzenia i panowi z KRK-trochę pokory.
misiok 2016-12-07 19:57   
misiok - Profil misiok
paolo-79 - nieco przesadziłeś i z poziomem i merytoryką. Potem jesteś zdziwiony, że Hanysów nie lubią. :(
misiok 2016-12-07 19:53   
misiok - Profil misiok
tomwkr7 - masz rację prawie w 100%. Ale z tą A1 S1 kończącą się gdzieś w polu dowiodłeś jedynie, że swoje informacje czerpiesz z tego forum
gość_16fea 2016-12-07 19:07   
gość_16fea - Profil gość_16fea
To teraz ja o tym ,, kurniku '' : KRK ma wiele ,, tradycyjnych linii ale ....................ale tanie linie to blisko 70 % ruchu na tym lotnisku.Ogólnie liczy się tylko LH i LO , reszta to marginalny błąd statystyczny. KLM ,AF i inne linie tradycyjne tylko tylko szukają , , tranzytowych ''. Po drugie wieże nie buduje lotnisko Kraków a PAŻP czyli Warszawa. Z koleją nie mieliście łatwo . Od lat trzeba było dochodzić do terminalu , dopiero w ostatnim czasie wyprostowaliście ten temat. O historii nowej drogi startowej można by powieści pisać.
piorun 2016-12-07 18:20   
piorun - Profil piorun
Brawo tomwkr7 - krótko i merytorycznie ukazane sedno sprawy, a nie płacz i obelgi.
gość_cb785 2016-12-07 12:21   
gość_cb785 - Profil gość_cb785
Graty dla KRK. Regularne loty El Al i Tel Aviv może wypalić. Otwarte drzwi dla żydów na Oświęcim. Rzadko się spotyka nowe kierunki od tego przewoźnika tym bardziej od nas.
gość_cc368 2016-12-07 11:38   
gość_cc368 - Profil gość_cc368
Kelo, zapomniałeś o połączeniu kolejowym - tu różnica wyniesie co najmniej 5 lat....oraz to, że KTW zawsze będą daleko od centrum
tomwkr7 2016-12-07 11:35   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
paolo-79; karawana hejtu z twojej strony jedzie dalej to się zgadza. Niech ci będzie, że KRK jest nawet milion lat za KTW mam gdzieś twoje marne wypociny. Zapytam tylko gdzie w KTW jest:
1. Kolej na lotnisko?
2. A1 i S1? Kończą się gdzieś w polach a w KRK praktycznie pod samym terminalem.
3. Hotel przy lotnisku?
4. Parkingi? Jakieś są co prawda ale bardziej na dziko niż cywilizowane a żeby podjechać pod terminal i wysadzić kogoś to musisz zapłacić.
5. Przewoźnicy sieciowi. Piszesz, że cię nie podniecają i są w KTW niepotrzebni bo masz Dubaj czy Kijów. Na świecie są tez inne miasta na różnych kontynentach niż tylko Dubaj (LCC) i Kijów a ludzie chcą się też i tam dostać do tego służą przewoźnicy sieciowi i ich hub-y.
6. Wspomniana wcześniej wieża? W KRK na ukończeniu + nowy radar.

Teraz to co KRK i KTW mają wspólne:
1. Tu i tu płyty były rozbudowane
2. Nowe (przebudowane) terminale

A teraz to co mają KTW a nie ma jeszcze w KRK:
1. Nowa DS z ILS II
2. Hangar do serwisowania samolotów
3. Lepsza baza CARGO.

Jak sam widzisz gdzie leży przewaga?
I na koniec ostatni i może najważniejszy argument przemawiający za KRK są pax-y (między innymi ze śląska), którzy dzięki bogatej siatce mogą polecieć gdzie chcą z pobliskiego lotniska a nie tłuc się np. do Niemiec

Tak więc niech sobie będzie ten kurnik 100lat za murzynami jeżeli tak go oceniasz ale jak widać jest potrzebny.
Kelo 2016-12-07 10:48   
Kelo - Profil Kelo
paolo-79 Jakie 5lat przed... GDN i WRO w dwóch kwestiach (płyty,terminale) były 3 do 4 lata przed KRK (2011-12vs2015). Miłowany przez paolo port w KTW w żadnym elemencie nie odskoczyło do takiej przewagi: Nowe części terminalu w KTW/KRK oddane w 2015, zmodernizowane stare części terminali w 2016. Płyty postojowe w KTW powiększono w 2013 vs 2015 w KRK czyli 2 lata wcześniej. Wieża kontroli lotów w KRK już na wykończeniu, w KTW dopiero w planach, będzie 2 lata przewagi w drugą stronę. Hejt zapuszczasz na forum, bo nie można tego nazwać faktami ani argumentami. [druga kwestia]Sieciowi przewoźnicy oferują po jednym połączeniu do swojego hubu i tak to działa wszędzie. Logiczne, że nie wykręcą rewelacyjnych wyników procentowych niczym lowcosty które oferują loty p2p po kilka (DY), kilkanaście (U2), czasem kilkadziesiąt (FR) kierunków na przykładzie Balic.
paolo-79 2016-12-07 10:08   
paolo-79 - Profil paolo-79
obroncy kurnika jak zawsze poszczekali, a karawana jedzie dalej...po 2004 roku innowacyjnoscia w infrastrukturze wszystkie wieksze regionalne (WRO,KTW,GDN) zawsze sa 5 lat przed kurnikiem...takie sa fakty:) sieciowi przewoznicy na prawde nie podniecaja mnie,jak niektorych "gosci" na forum..mysle ze w dobie taniego latania pasazerowie z poludniowej Polski chetniej poleca do Dubaju, Tel Avivu, czy Kijowa za 199zl niz za 899 linia tradycyjna...a tak a propos tej sieciowosci kurnika...czy to aby nie jest tak ze 70% kurnikowych lotow to Ryanair? ohh, ten naszpikowany sieciowymi liniami kurnik!
gość_a33b3 2016-12-07 09:10   
gość_a33b3 - Profil gość_a33b3
Najlepiej zamknijcie się w swojej skorupce wielcy milosnicy latania ,którzy najczęściej lataja 2 do 4 razy w roku.Jest dużo portali lotniczych .Bez laski
misiok 2016-12-07 05:36   
misiok - Profil misiok
Im dłużej czytam wpisy większości z gości tym bardziej jestem za odświeżeniem pomysłu: NIE dla wpisów gości.
jjemiolo 2016-12-07 02:30   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Formalnie nowosc ale jak pisze wroord to w zasadzie upublicznienie tego co juz w KRK istnieje, no moze bardziej regularnie.
cling 2016-12-06 19:01   
cling - Profil cling
że zapytam trochę z innej beczki
wie ktoś czy otwierają w końcu ten Kijów na sezon letni?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy