30 dni na odpowiedź na reklamację

30 dni na odpowiedź na reklamację Zgodnie z nowymi przepisami, przedsiębiorca (w tym np. linia lotnicza) jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzieli odpowiedzi w tym terminie, to uważa się, że uznał reklamację. Do tej pory firmy nie miały precyzyjnie określonego terminu na udzielenie odpowiedzi na...
11/01/2017 08:50   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_12fbb 2018-05-20 22:03   
gość_12fbb - Profil gość_12fbb
11 marca 2018 r złożyłam reklamację na uszkodzony bagaz . Do tej pory nie mam odpowiedzi .

lmajchrowski 2017-01-19 13:07   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Czy moze ktos mi pomoc w mojej sprawie ??

zobacz link

dzieki
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy