Ryanair broni berlińskiego lotniska Tegel

Ryanair broni berlińskiego lotniska Tegel Poparcie dla kampanii "Berlin braucht Tegel" (dosł. "Berlinowi jest potrzebne [lotnisko] Tegel") wyraził w wywiadzie dla lokalnej gazety B.Z. Kenny Jacobs, wiceprezes Ryanaira ds. marketingu. Poza oficjalnym wsparciem przewoźnik zamierza też na kartach pokładowych osób odlatujących ze stolicy Niemiec umieszczać informacje o akcji. Akcja "Berlin braucht Tegel"...
30/01/2017 08:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Marcin14 2017-01-31 12:15   
Marcin14 - Profil Marcin14
Bardzo interesująca akcja i ja również byłbym absolutnie za zostawieniem TXL dla LCC i lotów biznesowych P2P po Europie. Jednak jeśli TXL pozostanie, to byłoby to bardzo złą wiadomością dla okolicznych polskich portów, szczególnie SZZ, jak również POZ, IEG i w mniejszym stopniu WRO. Wydaje mi się, że jeśli TXL by pozostał głównie dla LCC (easyJet, Ryanair, Norwegian, Wizz Air, Air Berlin, Germania, Transavia, WOW Air, Pegasus, UP i jeszcze parę innych, mniejszych), to spokojnie miałby ruch około 15-17 mln pax rocznie, patrząc na wyniki SXF i TXL z ostatnich paru lat. W przeciągu następnych paru lat znów powstałby problem przepustowości (a może nawet od razu) przez osiągnięcie 20+ mln pax i niektóre linie LCC musiałyby się na powrót wynosić do SXF/BER.
aguirre 2017-01-31 00:24   
aguirre - Profil aguirre
TXL już od dawna oferuje standard taniego lotniska dla LCC, więc niech tak pozostanie ;-). Ale FDP ma w Berlinie niewiele do powiedzenie, więc pewnie jednak pójdzie pod kilof. BER tez nie kopnie FR, tak jak nie zrobiło tego znacznie większe FRA. Im większa forsa, tym mniej sztywnych zasad.
gość_08041 2017-01-30 14:03   
gość_08041 - Profil gość_08041
Jestem jak najbardziej za. Tegel moglby obslugiwac LCC, to lotnisko jest swietnie polozone, moze jeszcze dlugo byc czynne. BER bedzie juz na starcie za ciasny, a ruch w Berlinie ciagle rosnie.
gość_16fea 2017-01-30 12:30   
gość_16fea - Profil gość_16fea
Tak właśnie FR działa. Na Tegel dzieliłby i rządził . A na nowym już tak łatwo by nie było.Mam nadzieję że Niemcy kopną w 4litery FR
gość_9c46b 2017-01-30 12:19   
gość_9c46b - Profil gość_9c46b
@gość_7f097 "gorszego" niby z jakiego powodu, bo starsze i kiepskie pod transfery.
A jakie to ma znaczenie dla Ryanair?
Tegel jest fantastycznie położony do ruchu P2P.
Jeżeli linie sieciowe przeniosą się na BER, AB pójdzie do piachu lub (i) jego rasy pójdą pod pieczę LH, to Ryan jest w doskonałej pozycji mogąc oferować loty na lotnisko w centrum Berlina.
BA850 2017-01-30 11:54   
BA850 - Profil BA850
Świetny pomysł - zachować TXL, zburzyć obleśny AB terminal i utrzymać ruch biznesowy p2p do innych stolic europejskich.
gość_7f097 2017-01-30 10:16   
gość_7f097 - Profil gość_7f097
Ryanair doskonale wie, ze jak BER sie otworzy to wiekszosc linii tam wroci. Jesli Tegel mialby zostac otwarty to zaoferowalby wielkie znizki zeby przyciagnac przewoznikow do latania z 'gorszego' Berlinskiego lotniska. Ryanair na to liczy, inne linie niskokosztowe tez by sie nie pogniewaly za to...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy