Fotorelacja: A350 zadebiutował w Lufthansie

Fotorelacja: A350 zadebiutował w Lufthansie Airbus A350 to nowy samolot w dalekodystansowej, szerokokadłubowej flocie Lufthansy. Redakcja Pasazer.com jako jedyna z Polski uczestniczyła w ceremonii inauguracji. Lot odbył się na trasie Monachium - Hamburg - Monachium. Pierwszy A350 Lufthansy posiada numer rejestracyjny D-AIXA i został ochrzczony nazwą miasta "Nürnberg" (czyli...
15/02/2017 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fd540 2017-02-19 07:03   
gość_fd540 - Profil gość_fd540
@ bpsilver. Ja nie widzę żadnego problemu w tym co gość_4fadd pisze. Nawet jeśli nie na temat artykułu to przynajmniej z sensem. Za to ciebie za bardzo nie rozumię: "Może to ty dla LOTu pracujesz i chcesz coś na swoim pracodawcy wymusić?" Jeśli on by pracował dla LOTu to co on może wymusić na swoim pracodawcy pisząc o ciasnych i niewygodnych siedzeniach? Że go wyleją z pracy? Jak nie masz co napisać to nie pisz bzdur byleby coś odpowiedzieć. A to że na wielu portalach produkują się przedstawiciele różnych firm pod płaszczykiem forumowiczów to wiadomo nie od dziś i nie dziwię się jego podejrzeniom. Wyluzuj.
bpsilver 2017-02-18 15:29   
bpsilver - Profil bpsilver
Ja nie rozumiem po co @gosc_4fadd z każdego newsa robi dyskusje o 3-3-3 w LOT. Wydaje mi się że wszystko w tym temacie było już powiedziane w kilku miejscach na tej stronce ale widzę że to za mało. Może to ty dla LOTu pracujesz i chcesz coś na swoim pracodawcy wymusić? Wszyscy się chyba z tobą zgodzili że 3-3-3 w 787 nie jest bynajmniej świetnym rozwiązaniem ale jednocześnie kazda linia to robi więc po prostu nie lataj LOTem i koniec tematu
gość_2a96d 2017-02-17 19:21   
gość_2a96d - Profil gość_2a96d
gość_4fadd: Nie jestem żadnym pracownikiem LOTu. Wiem po prostu, jak wygląda klasa eco w LOTowskim 787 i mnie nawet pasuje. Każdy będzie miał na ten temat inne zdanie...
gość_4fadd 2017-02-17 16:00   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_2a96d: I znowu masz "rację". Nie da się argumentować z pracownikami LOTu :-). Dokładnie tak robię jak piszesz, nie latam LOTem.
gość_2a96d 2017-02-17 02:08   
gość_2a96d - Profil gość_2a96d
gość_4fadd: Cieszę się, że przyznałeś mi rację. Każdy ma swoje zdanie na ten temat i to zdanie u każdego należy uszanować. Jak Tobie nie odpowiada Y w LOT to po prostu nim nie leć.
gość_1c339 2017-02-16 22:20   
gość_1c339 - Profil gość_1c339
@ gość_80912: Jak ludzie będą reagować na tak ciasne siedzenia w 767 LOTu do Newarku to nie wiem ale o ile to jest prawda że LOT wylisuje ten samolot od Euro Atlantic to znalazłem kilka opinii o ich samolotach:
zobacz link
zobacz link
gość_4fadd 2017-02-16 16:48   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_2a96d: Tak oczywiście masz rację. Tu jest ciąg dalszy "teorii": zobacz link
zobacz link
zobacz link
gość_2a96d 2017-02-16 14:26   
gość_2a96d - Profil gość_2a96d
gość_4fadd: "Wrzuć na Google "Don't fly 787 in economy", przyjemnej lektury." Po co mi teoria, skoro mam opinię wyrobioną w praktyce?
gość_4fadd 2017-02-16 06:42   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_2a96d. 787 strasznie ciasne nie są? Jaja sobie robisz? Wrzuć na Google "Don't fly 787 in economy", przyjemnej lektury.
gość_80912 2017-02-16 02:12   
gość_80912 - Profil gość_80912
@ gość_2a96d: Kto wie czy 767 do Newarku to nie jest test jak ludzie reagują na takie siedzenia. Bo jeśli będą latać i nie będą za bardzo narzekać to takich siedzeń w 787 w jednym rzędzie zmieści się 10. :-) Przyjemnej podróży. Chyba że chodzi o to co napisałem w poprzednim komentarzu.
gość_2a96d 2017-02-16 00:54   
gość_2a96d - Profil gość_2a96d
gość_1c339: Wprawdzie te 767 mają być po prostu wynajęte (zdaje się od Euroatlantic), ale też nie rozumiem wyboru maszyny z układem 2-4-2. Z takim na 767 latają głównie czartery. Tak więc miejmy nadzieję, że długo nie polatają i szybko zostaną zastąpione przez kolejne 787, które wcale jakoś strasznie ciasne nie są.
gość_1c339 2017-02-15 21:26   
gość_1c339 - Profil gość_1c339
gość_2a96d: Na krótkich trasach można to zrozumieć ale na długich a szczególnie takie coś jak w 767 w econo co chce LOT zrobić z 8 siedzeniami w rzędzie to jest stwarzanie wrogiej atmosfery. Może to brzmi trochę śmiesznie ale nie da się ukryć że przy tak wąskich siedzeniach ludzie będą się "wylewać" po za swoje siedzenia na pasażerów obok i to bez względu czy ktoś jest przeciętnego wzrostu i wagi czy wysoki i z nadwagą. W końcu może dojść do agresywnych zachowań i komuś mogą nerwy puścić. Zastanawiam się czy LOT robi to w celu przekonania się gdzie jest granica zawężania przy której ludzie przestają latać czy w celu wypłoszenia pasażerów z LOTu żeby linia zbankrutowała i mogła być sprzedana za psie grosze w zamian za sowitą nagrodę dla organizatorów tego przekrętu. Jeśli to drugie miałoby miejsce to uważam że CBA i prokuratura powinny się tym zainteresować. Miejmy nadzieję że się tak nie stanie i że to jest tylko moja bujna wyobraźnia.
gość_2a96d 2017-02-15 18:45   
gość_2a96d - Profil gość_2a96d
gość_4fadd: Nie porównuje A350 z A320. Bardziej miałem na myśli fakt, że o ile klasa Y w A350 Lufy wypada trochę lepiej, niż w 787 LOTu o tyle w ich short-haulowych samolotach wcale tak kolorowo nie jest. I nie chwalę tu ani LOTu ani Lufthansy- po prostu mamy czasy, w których kluczowe jest obniżanie kosztów i właściwie wszyscy przewoźnicy dążą do zwiększania liczby foteli w samolocie- czy to będzie Lufthansa, czy LOT czy ktokolwiek inny.
gość_4fadd 2017-02-15 17:10   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_6d40a. Styl twojego komentarza bardzo przypomina LOTowski PR.

@ gość_2a96d. Co ty porównujesz? A320neo w LH lata na o wiele krótszych trasach niż 350-900 i jak chcesz porównywać do LOTu to wypadałoby z 787 lub od kwietnia 2017 do Newarku 767. A więc porównajmy. Rząd X Szerokość fotela w calach: LH 350-900 31 x 18, LOT 787 32 x 16,9, LOT 767 rozstaw jak na razie nie znany okaże się dopiero jak zobaczymy ile tam będzie rzędów a szerokość to jest około 15,5 cala. Nadal twierdzisz że LOT wypada nieźle? Poza tym jest jeszcze jakość fotela i wyprofilowanie i wydaje mi się że fotele LH są wygodniejsze pomijając już rozmiary. Tylko nie pisz o jakiejś antypolskości jak to obrońcy LOTu robią gdy ktoś krytykuje LOT, z góry dziękuję.
gość_939ac 2017-02-15 14:36   
gość_939ac - Profil gość_939ac
Chodziło o piątek 10.02? Jeśli tak to jest mały błąd :)
gość_3eec4 2017-02-15 11:43   
gość_3eec4 - Profil gość_3eec4
50884: akurat on ma racje, czego nie mozna powiedzieć o Twojej żyłce...
gość_2a96d 2017-02-15 11:42   
gość_2a96d - Profil gość_2a96d
gość_6d40a: W A350 dostępny jest też układ 3-4-3 (taki będzie mial np. Air Caraibes). Jednak to nie zmienia faktu, że niektóre samoloty LH (np. A320NEO) maja bardzo poupychane fotele- tak więc LOT wcale źle przy LH nie wypada pod tym względem.
gość_50884 2017-02-15 10:32   
gość_50884 - Profil gość_50884
gość_6d40a: niech ci zylka nie peknie.
gość_6d40a 2017-02-15 09:11   
gość_6d40a - Profil gość_6d40a
To ja teraz chcę słyszeć tych samych ekspertów co krytykowali układ foteli w Locie w biznes klasie. Tak zachwycaliście się zachodnimi przewoznikami, że Lot jest 100 lat za nimi, a macie tutaj swój ukochany produkt z najwspanialszej linii lotniczej na świecie w takim samym układzie jak w B787 Lot-u. Kubeł zimnej wody na wasze głowy!!! Macie tyle wspólnego z wiedzą o branży lotniczej co kobieta lekkich obyczajów z utrzymaniem dziewictwa.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy