gość_d3e3a
2017-03-02 13:40
Niestety kłania się brak wizji dla Mazowsza, do tego dochodzi kwestia stawek dla LCC. Terminal jest potrzebny, jednak chyba należy podjąć decyzję co do pozycji lotniska, albo utrzymujemy obecny status - dobudowujemy kawałek po kawałku i mamy kiepską infrastrukturę niedającą zarobić, albo z Modlina robimy lotnisko odpowiadające w przybliżeniu WAW. Chodzi o to, ze teraz wydamy mln zł a za kilka lat ktoś stwierdzi, ze trzeba lotnisko kompletnie przebudować ...
gość_7c3d6
2017-02-24 09:18
gość_f0a4f dokladny cennik LUZ:
zobacz link
Zniżki co sezon sa mniejsze, a w Modlinie sa uzaleznione tylko od ilosci pax i sa na stale!!! co w praktyce faworyzuje tylko jedna linie
gość_7c3d6
2017-02-24 09:13
gość_f0a4f Przelicz wszystkie oplaty dokladnie. Do stawek Modlina LUZ bardzo daleko..
W chwili obecnej przekroczenie przepustowości terminala w Modlinie, o czym wspominają poprzedni dyskutanci, nie stanowi raczej większego problemu. Przecież część ruch przenieść można na niemal puste RDO i/lub LCJ, na co zarządy tych lotnisk tylko czekają.
gość_f0a4f
2017-02-16 08:31
@d72c3 A jak skomentujesz fakt, że W6 płaci za obsługę 1 pasażera w LUZ aż 2zł 20gr ?
gość_16fea
2017-02-15 20:32
Tylko na co tu czekać .Rządzący są zbyt mało kompetentni by podjąć jakąkolwiek decyzję. A aglomeracja potrzebuje decyzji prawie na ,,dziś ''. Pamiętajmy że proces inwestycyjny nie jest krótki i na końcu okaże się że będzie problem.
lysypiotr76
2017-02-15 20:12
kelo - Dokładnie jak piszesz. Prezes Modlina ma problem bo nadal nie ma decyzji w temacie ani duoportu ani CPL-u. A lotnisko się ,,dusi''.
zobacz link
Michael presje robi na szybszą rozbudowę :D planowane 5mln to trochu dalej za mało. Zanim będzie gotowe to już będzie pewnie ponad 3.5 przy wstrzemięźliwości Ryanaira i spartańskich warunkach spokojnie wykręcone, tuż po rozbudowie od FR dołażą pewnie z 15 tras, większe częstotliwości na obecnych i jeszcze w tym samym roku od otwarcia będą już się zbliżać do granic przepustowości i co wtedy? :)
lysypiotr76
2017-02-15 19:50
Czyli nadal każde lotnisko samo w sobie kreuje rozwój . Brak nawet ogólnej strategii w branży lotniczej powoduje że aglomeracja warszawska ma dwa lotniska które żyją swoim niezależnym życiem. Potem nagle coś w sferach rządowych się ,,wykluje'' i .......i pieniądze będą wyrzucone w błoto. Z drugiej strony lotniska takie jak Modlin nie mogą czekać w nieskończoność bo już są u granic przepustowości terminala.
gość_d72c3
2017-02-15 15:59
obecnie lotnisko peka w szwach a jeszcze nie zarobiło na siebie i jest zakładnikiem jednej linii, opłata za paxa na Okęciu to 60 PLN a w Modlinie 10 razy taniej, jest taniej niż na Ukrainie. Paradoksalnie Modlin tak ułożył cennik, że po powiększeniu lotniska Ryanair będzie miał jeszcze taniej.
Biznes po polsku