Gość Pasażera: Rafał Milczarski (LOT)

Gość Pasażera: Rafał Milczarski (LOT) Rafał Milczarski, prezes LOT-u, w rozmowie z Jakubem Bujnikiem z Pasazer.com podczas 13. Gali "Najlepsza Linia Lotnicza" podkreśla, że popiera decyzję rządu o budowie Centralnego Portu Lotniczego. - To strategicznie doskonała decyzja. To jest absolutnie w interesie Polski i wszystkich pasażerów, którzy latają z Polski, a także w interesie rozwoju...
23/03/2017 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_16fea 2017-03-27 11:52   
gość_16fea - Profil gość_16fea
LS9 - Masz zerowe pojęcie o cargo
gość_4fadd 2017-03-26 22:17   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ LS9: Kwiatki na walentynki lub owoce i warzywa w zimę? Zamiast ciężarówkami to samolotami żeby powietrze było czystsze? :-) Cóż Ci mogę powiedzieć? Nie jestem lekarzem. Powodzenia i żegnam.
LS9 2017-03-26 19:24   
LS9 - Profil LS9
gość_4fadd Chcial zebym wymienil jedna rzeczy z ktorej on skorzystak to u napisalem ze mozna bedzie importowac przykladowo kwiatki z Etiopi na walentynki lub owoce i warzywa szybko sie psujace w zime. Nie znam gosci ani jego sytuacj to skad mowe wiedziec jaka konkretnie korzysc on bedzie mial. Moze taka ze te przylkadowo kwiatki lub warzywa nie beda lecialy do Amsterdamu czy Londynu tylko do Polski i bedzie mniej ciezarowek na drogach co oznacza czystrze powietrze.
gość_4fadd 2017-03-25 16:05   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd