Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_72c68
2017-04-09 18:06
@gość_5aead: ta kwota jest wyssana z palca. powielanie takich bzdur nie sprawi, że w nie ktoś uwierzy.
gość_1bc3b
2017-04-07 12:39
Ile by LUZ nie zapłacił lub nie LH to jest to dowód, że takie dopłaty nie decydują o otwarciu lub zamknięciu połączenia. Gdy tak było to każde lotnisko mogłoby sobie "kupić" jakie chce połączenie. W tym biznesie to tak nie działa. Umowa marketingowa to tylko wisienka na torcie a nie źródło finansowania lotów.
gość_05ee0
2017-04-07 11:32
A ile Lublin zapłacił Lufthansie,że tak szybko się z Lublina zwinęła?
gość_1bc3b
2017-04-07 08:22
418 tys EUR za umowę do 2021 r. to są naprawdę grosze w porównaniu do kosztu uruchomienia codziennego połączenia do hubu. Nie ma co porównywać dopłat z innych lotnisk bo każdy prawie płaci więcej lub mniej, ale jeżeli LUZ zapłacił tylko tyle za to połączenie to zrobili naprawdę dobry interes.
gość_c8864
2017-04-07 08:17
gość_20949
Dobry z ciebie troll, który gada brednie. Dobrze, że w Lublinie mamy od czerwca 5 linii lotniczych, dwucyfrowe wzrosty i nowe połączenia, a nie liczymy na jak najniższy spadek, żyjąc Lufthansą :)
gość_00d43
2017-04-06 23:52
I tyle publicznych pieniędzy z kieszeni polskich podatników idzie do kieszeni obcokrajowców i zasila zagraniczne budżety w formie podatków... A potem się ludzie dziwią, że nie ma na szkoły, przedszkola czy szpitale, nauczycieli i służbę zdrowia...
gość_de165
2017-04-06 23:45
wycofuje swoją tezę sprzed dwóch tygodni, że połaczenie zostanie zamknięte w ciągu kilku tygodni:)
gość_c6d1b
2017-04-06 19:24
gość_20949 jesteś mitomanem jeśli uważasz, że Bydgoszcz nie płaci LH.
gość_5aead
2017-04-06 19:05
Ci co narzekają na wielką kwotę niech sobie przypomną:
LCJ za AMS (4x/tydz) płaciło Adrii 18 mln zł.
gość_20271
2017-04-06 18:49
@ gość_20949
No nie wiem kolego, ja bym chciał żeby nasze lotnisko zapłaciło za loty BMI do MUC :)
lysypiotr76
2017-04-06 17:43
Nie rozumiem zdziwienia w komentarzach. Wiele lotnisk płaci. Istotne jest jaki to potem ma wpływ na statystyki, na kondycję finansową portu. Duże lotniska płacą, choć bardziej liniom LCC ale wynik finansowy mają na koniec dodatni. W mniejszych portach trzeba znaleźć takie rozwiązanie, by lotnisko mimo dopłat nie przynosiło dużych strat. To jednak trudne, można by rzec niewykonalne zadanie.
gość_2d3d8
2017-04-06 17:22
Nie wiem po co to czarowanie z promowaniem regionu, jak wiadomo, że chodzi o dopłacanie do lotów. Jakby nie patrzeć takie dopłacanie jest o wiele lepsze niż płacenie tanim liniom, które jedyne co robią to wywożą naszych rodaków. Zupełnie inny efet daje połączenie z hubem.
gość_05ee0
2017-04-06 16:59
Tyle szmalu za taki mały"kukuruźnik".
gość_20949
2017-04-06 16:40
Dobrze, że my w Bydgoszczy mamy codziennie Lufthansę i nie trzeba jej nic płacić. Ludzi lata coraz więcej, więc może za rok będą dwie rotacje dziennie. Do tego ceny biletów lepsze niż ma BMI z Lublina.
gość_d02a4
2017-04-06 16:28
1 800 000 za taki mini samolocik? To największa dopłata ze wszystkich polskich lotnisk. Ale będą wzrosty w liczbach pasażerów! My w WAWie tak nie robimy.
gość_fede1
2017-04-06 15:48
@gość_a7f3d: Na LOT też dopłacaliśmy, zresztą podobnie jak pozostała część kraju. Kilkaset mln dostała ta firma od rządu RP całkiem niedawno.
@gość_5783d - umowa marketingowa jest na 4 lata. Chyba, że płatne całość z góry, niezależnie od tego czy kierunek się utrzyma to wtedy masz rację ;)
gość_fede1
2017-04-06 15:46
1200 zł za lot, to tak jakby wykupywali 1 miejsce w klasie business albo 3 w klasie economy.
Całkiem tanio, biorąc pod uwagę korzyści jakie odnosi cały region z codziennego połączenia z hubą.
gość_6c19f
2017-04-06 15:24
Ja nie rozumiem za co jest ta dopłata? Mógłby ktoś wyjaśnić ..ja tego nie rozumiem BMI ma reklamować połączenia LUZ MUC czy to są dopłaty promocyjne do biletów? Pytam poważnie więc proszę bez odcinków..nie rozumiem tego
gość_a7f3d
2017-04-06 15:21
Ich chyba pogięło w tym Lublinie. Żeby to jeszcze dostał LOT, ale dawać obcym.