gość_91eff
2017-04-16 14:44
Dokladnie Waw i Lgw to ta sama specyfika. Kliencie to czartery oraz LCC głównie.
gość_91eff
2017-04-14 12:35
jak dla mnie Waw to lotnisko dla czarterow i LCC plus LOT
gość_04d8a
2017-04-13 14:07
841000 * 1.284 = 1079844
Panie Dominiku prosimy o korekte danych.
gość_69be8
2017-04-11 10:25
@7d035: różnica między WAW a LGW jest taka, mają inną specyfikę: WAW jest głównym lotniskiem, pełni funkcję węzła, stąd lata tu dużo mniejszych samolotów, ale kilka razy dziennie.LGW to obecnie lotnisko dla LCC oraz wykorzystywane przez niektórych przewoźników pozaeuropejskich. Wstawienie dziś większych samolotów niż Embraery na połączenia LOTu na większości tras skutkować były mogło tym, że latalyby zapełnione do połowy. Zmiana samolotu na większy nie spowoduje nagłego wzrostu popytu.
gość_7d035
2017-04-11 09:23
gość_c8bc8 gatwick ma na jednym pasie 44 mln pasazerow ...wystarczy zmienic oplaty i zwiekszyc samoloty . okaze sieze wizz i czartery przeniosly sie do modlina lodzi czy radomia gdzie sa rezerwy albo latwo rozbudowac (modlin ).po co wywalac w bloto 30mld w kraju gdzie w niktorych miejscach pociagi jezdza 30 km na godzine o tory sie rozsypuja ??
gość_a9d16
2017-04-10 18:46
Wynik za marzec 2017 można obliczyć na podstawie dostępnych danych i wg mnie odprawiono w nim ok. 1,077 mln pax. Gratulacje dla WAW i oby tak dalej :)
gość_c8bc8
2017-04-10 15:35
realnie WAW w tym roku powinno zrobić ok. 15,5 mln do 16 mln :) Tylko sam lot dokłada 2 Dreamlinery, 6 737 oraz 1 E175 porządowego :) Więc sam LOT urośnie o ok. 20% plus Ryan i inni 25 % średnio za cały rok powinno być. W przyszłym roku LOT 3 Dreamlinery plus kolkejne 737, wzrost będzie ok. 15 % więc w 2018 r. przewiduje się ok. 18mln. Rząd siedzi spokojnie z CPL i nie musi na siłę nikogo przekonywać, lepiej to robią media gdzie będzie zaraz szok i niedowierzanie że sama WAW robi 16mln i w przyszłym roku 18mln. Wówczas, sami przeciwnicy CPL będą za budową. Pozdrawiam
jjemiolo
2017-04-10 14:50
Owszem, moze bylo ponad million ale ile dokladnie?