adam7691
2017-05-19 19:45
gość_c735b@: to chyba dobrze ....
Jeśli jest prawdą, ze seat factor na rejsach LO waha się w okolicach 70%, to nie jest to wynik, który pozwoli na utrzymanie tego połączenia. I LO i OS walczą o pasażerów z rynków Europy Wschodniej. Wygra ta linia, która przejmie ruch wysokopłatny. To ważny test dla LOT-u.
Uklad w J 2-2-2 nie jest troche, tylko bardzo przestarzaly (nawet LH mowi ze beda mieli nowa J). Lepsza biznes ma nawet AB na A330, rowniez przyzwoity system rozrywki. Y w LO jest tak samo waska jak w kazdym innym 787, jedynie JL ma 8 siedzen w rzedzie. Y+ wyglada na przyzwoita, choc sa linie ktore od niedawna oferuja ponad 40 cali (NZ,VA). LOT musi zmienic wnetrza 787, to byl standard 10 lat temu...
gość_e4230
2017-05-19 13:03
Może faktycznie Austriacy są największym konkurentem LO. Ale Oni mają za sobą LH, właściciela z ogromnymi pieniędzmi. A My mamy kogo?
lysypiotr76
2017-05-19 11:34
Kiedyś napisałem, że Wiedeń to największy konkurent Warszawy ...i OS również. Bo i WAW i VIE mają najbardziej zbliżony obszar oddziaływania. To Europa Wschodnia ( kraje byłego ZSRR) i Południowo -Wschodnia ( kraje byłej Jugosławii oraz Rumunia, Bułgaria, Mołdawia). Bo nie ma co porównywać się z LH. To irracjonalna dysproporcja. Bardzo dobrym ( choć krytykowałem, przyznaję ) jest posunięcie LO i powrót do siatki połączenia Kraków-Chicago. OS dostał po ,,łapkach'' wierząc, że połączenie do KRK pozwoli ściągnąć Polonie przez hub w Wiedniu. Plany trochę się Austriakom pokrzyżowały. LO musi iść teraz za ciosem i zwiększyć ilość połączeń za Atlantyk z KRK. Ogólnie rzecz ujmując, zarówno LO jak OS ( prezes linii przyznał, że połączenie do LAX w 2/3 będzie zasilane z tranzytów Europy Środkowo-Wschodniej) musi mocno pracować nad wypełnieniem samolotu na tym kierunku. Potencjał ruchu bezpośredniego nie jest wielki.
cytuje: 'Aby jednak połączenie do dość biednego i skoncentrowanego na turystyce oraz rozrywce Los Angeles'. Masakra, jak można pisać takie dyrdymały? Tu inny cytat: "Uznając Greater Los Angeles za państwo, byłaby to 15. największa gospodarka świata ze względu na nominalne PKB" z mojej strony!
gość_26f0f
2017-05-19 10:24
Dlatego teraz pora na KATOWICE. Jedyne lotnisko poza WAW z potencjałem na LAX i długim... pasem!
gość_c735b
2017-05-19 10:20
Czy ktoś może podać info jaki jest LF na lotach WAW-LAX? Ja leciałem ostatnio i oceniam na 65 (do LAX) i 70% (do WAW). Przyzwoite wypłenienie C i Y+. Większość pasażerów to tranzyt spoza Polski. Na około 210 osób z mojego samolotu przy bagażach w WAW razem ze mną było ... ok 20 osób. Reszta leciała dalej głównie chyba na Ukrainę.
gość_d83c1
2017-05-19 10:07
dość biednego??? Kalifornia jest chyba najbogatszym stanem USA
gość_0cfb3
2017-05-19 09:42
artykul troche mija sie z prawda LH lata na A380 i 747 -8 z FRA a na A340 -600 z MUC
wiec LOT nie wypada zdecudowanie korzystniej....