voyager1
2017-04-25 21:40
wieczorem miejsc przy rękawach jest aż za nadto. Linie z azji operuję głównie wieczorem do europy i wracają w nocy do Azji.
c.d do gość_40f9f,gość_347d9: nie będą wysyłać żadnych widocznych sygnałów w stronę przewoźników z Azji zachęcających do wejścia. /korekta ostatniego zdania/ wcięło mi "nie"
gość_40f9f,gość_347d9: Okęcie jest nastawione na LOT, a ten nie ma miejsca przy rękawach dla swoich 788 na longhaule, a kolejne dostawy samolotów są w realizacji! Chcąc zachować komfort przesiadkowy i prestiż jest logiczne, że do czasu zbudowania "prisu południowego" władze lotniska będą wysyłać żadnych widocznych sygnałów w stronę przewoźników z Azji zachęcających do wejścia.
gość_347d9
2017-04-25 12:58
Szkoda że nie potrafią pozyskać więcej przewoźników z Azji, np. Thai Airways, Singapore Airlines, albo Garuda Indonesia, o której głośno zrobiło się dwa miesiące temu i cisza.
gość_40f9f
2017-04-25 09:29
I co takiego wielkiego zrobilo lotnisko Okecia?Maja nowe trasy (czy wiekszosc z nich)od Lot-u,ktory ma tam swoj hub.Ile naprawde nowach tras od innych przewoznikow niz LOT zdobylo lotnisko w Warszawie?