gość_a5f1e
2017-06-17 15:52
jezli prsonel pokladowy w Thai jest niesympatyczny to nie wiem jak nazwac LOTowski :-) osobiscie (mam okolo 110-120 lotów rocznie) uwazam zarowno Thai jak i Singapure za duzo lepsza linie niz Emirates!!!!
gość_50884
2017-06-09 12:49
Jak zwykle bedzie wszystko, tylko nie WAW
A jak bedzie to Praga to wszyscy dostana tu bialej goraczki :-)
gość_f06d3
2017-06-08 16:44
Super. Jak będę miał wybór między Emirates, Qatar a Thai w drodze do Australii to wybiorę Thai nawet jeśli byłoby droższe.
voyager1
2017-06-07 17:52
gość_dbba0: onetowy troliku co ma miejsce przy rękawach z pozyskaniem nowych linii. Cały szczyt wieczorny jest pusty po odlocie dreamlinerów. Po drugie jeżeli jakaś linia chce korzystać z rękawa to robi się dla miejsce kosztem linii macierzystej na danych lotnisku czyli w tym przypadku LOTu. Wejście THAI w przedpołudniowym szczycie spowodowałoby tyle i aż tyle, że jeden lub dwa atlantyki przyleciałyby na stanowisko oddalone, po czym po odlocie Thai zostałyby przyprowadzone pod rękaw do odlotu.
gość_dadce
2017-06-07 16:16
Ale przecież on nie napisał że nie ma takiej linii "Poza tym, bylaby to 4 linia ktora mozna by doleciec do Australii z Polski z tylko jedna przesiadka"
mmsyd - w Pl sa juz linie ktore oferuja podroz do Australii z jedna przesiadka. O wejsciu TG mowi sie juz od paru lat, wiec poczekamy, zobaczymy.
pablakiss
2017-06-07 14:22
@filipair- krzyżyk na drogę ..takim biznesmenom .
gość_dbba0
2017-06-07 12:58
z tego Co mi wiadomo zarząd lotniska chopina niezabardzo zabiega o Linie lotnicze z Azji z prostego powodu braku wolnych miejsc Przy rękawach i przepustowości. ma się To zmienić Po ewentualnej rozbudowie Terminala. Dlatego Narazie nie spodziewał bym Sie aniThai Ani Singapore w waw, moze za 2 lata
filipair
2017-06-07 12:46
W styczniu leciałem TG w klasie biznes na trasie SIN-BKK i BKK-BOM. Niestety Thai Airways ma w hubie Bangkok-Suvarnabhumi tragiczną obsługa naziemną: personel przy check-in i ticketing kompletnie nieudolny i niepomocny przy nawet prostym zadaniu jaką jest zmiana terminu lotu.
Na pierwszym locie który odbyłem z Singapuru do Bangkoku to rzeczywiście serwis można było nazwać "smooth as silk" ale tylko tak długo jak nie trzeba nic zrobić poza normą. Przy wyborze alkoholu/dania głównego to pól biedy ale bałbym się tego co by się działo podczas awarii gdyby doszło do takiej sytuacji. Lot odbył się na pokładzie nowego A350 i to można było nazwać plusem. Na drugim locie serwis był chaotyczny a personel niezgrany i nawet niemiły momentami. Po tych całych doświadczeniach, kompletnie nie polecam i odradzam podróż linią Thai może że nie ma dobrych alternatyw.
Sam raczej nie skorzystam jeśli TG wejdzie na polski rynek- wolałbym jakąkolwiek inną linią lecieć do Azji - ale nie będę narzekać na większą konkurencję! Podejrzewam że najpierw zobaczymy Thai w GVA, MAN czy ATH zanim przylecą do WAW. Jeśli rynek jest rzeczywiście rokujący to trzymam kciuki że to jednak LOT poleci do Bangkoku i Singapuru w następnych paru latach.
gość_b7ff1
2017-06-07 11:28
Żebyś się nie zdziwił :-) Trzymam kciuki za trasę WAW - BKK lub WAW- SIN.
gość_42358
2017-06-07 10:14
jeszcze wiele wody w Wiśle upłynie, zanim Thai albo Singapoore wejdą do WAW
Thai Airways z Warszawy to bylaby swietna wiadomosc. TG ma fantastyczna nowa biznes klase w 777 - uklad 1-2-1 i nawet w srodkowych miejscach jest duzo prywatnosci, pasazer obok nie przeszkadza. J w 744 jest za to wyjatkowo slaba, na dolnym pokladzie nie ma okien z jednej strony (scianka oddzielajaca kuchnie) i fotele nie rozkladaja sie na plask. Za to Y w TG 744 to najlepsza klasa ekonomiczna jaka lecialem (kilka razy, mozna spokojnie wytrzymac 9 godzinny lot) - 34cale miedzy fotelami! i bardzo uprzejmy serwis. W 777 to tylko 31cali (nie probowalem). Przyklad Thai Airways pokazuje jak z czasem pogarsza sie Y i polepsza J. Poza tym, bylaby to 4 linia ktora mozna by doleciec do Australii z Polski z tylko jedna przesiadka.