gość_de717
2017-06-18 16:26
@gość_9d1f1: nie wiem po co karmisz moherowego trolla, on przecież z tego żyje, jak pijawka
gość_9d1f1
2017-06-18 15:46
@gość_bcbb5 : Mam nadzieję że napisałeś zatem do LOTu w sprawie serwisu - wystarczy w wiadomości prywatnej na FB, odpowiadają bardzo szybko i to z konkretnego działu - kilkakrotnie pisałem w wielu sprawach, i zawsze błyskawicznie odpowiadali. I nie wierzę w "wielokrotnie odgrzewane menu" skoro gorące posiłki są ładowane do rożnych piekarników, podgrzewane na bieżąco na konkretnym rejsie itd. I nie wiem co może oznaczać "beznadziejny serwis".
gość_bcbb5
2017-06-17 12:39
Wypadałoby napisać, że dostęp do Lounge'u jest praktycznie niemożliwy w przypadku lotów CDG-WAW ponieważ "Monsieur, there's no space, and huge que". Sprawdzone 16/6/2017 @ 17:10 w oczekiwaniu na LO336 w klasie J, opóźniony o 30 minut, z beznadziejny serwisem i menu odgrzewanym setny raz.