Marcin14
2017-07-07 21:54
Odkładając żarty, myślę, że na super popularnych trasach A380 przerobione na konfigurację all Y byłyby jak złoto. To raczej specjalność azjatycka.
Marcin14
2017-07-07 21:45
Ja leciałem tylko raz, LH. I to w klasie biznes! Fajnie było, całkiem ciekawie, tylko żarcie było niedobre... Nie wiem, czy to standard w LH, czy mi się przytrafiło. Ale samolocik całkiem w porzo.
Kochamy androida.... Malaysia oczywiście.
Śpieszmy się kochać A380, tak szybko odchodzą. Leciałem trzy razy, raz Singapore, dwa razy Malgaska i za każdym razem mi się bardzo podobało. Miałem jeszcze rezerwację na lot Emirates, ale mi podmienili samolot na 777 z koszmarnymi wąskimi fotelami...
Szkoda ze nikt ich nie chce...A380 to moj ulubiony samolot, mialem przyjemnosc leciec z Emirates i Korean Air tym modelem. Konfiguracja KE na A380 jest swietna, tylko 399pax(!), caly gorny poklad to J, lounge z przodu, bar z tylu i sklep wolnoclowy (z wystawa!) na dole. Mozna sobie wyobrazic jak fajne latalo sie na starych 747 z PanAm...
gość_75fdc
2017-07-05 13:51
A380 nie umiera, prawdziwym zagrożeniem dla A380 może być dopiero prawdziwy następca B757, który zaoferuje większą skalowalnosc i niższe koszty operacyjne per pax na trasach ULH/LH.
gość_b6afd
2017-07-05 12:47
A380 powoli umiera podobnie jak 747.