Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
prezesik
2017-08-09 20:12
@cantus - faktycznie - w kontekście odejścia S. Mikosza przyznaję rację. O ile dobrze pamiętam to poszło o to, że znalazł inwestora stricte finansowego dla LOTu, co mogło być dla niego zbawienne, ale właściciel (Skarb Państwa) uznał, że politycznie się to nie opłaca, bo byłaby to sprzedaż "sreber rodowych" (co generalnie było bzdurą). Wobec niemożności kontynuowania swoich działań prezes Mikosz złożył rezygnację. Reszta mojego posta pozostaje bez zmian.
gość_47e21
2017-08-09 09:51
@gość_a30ab, to nie jest pytanie czy można, pytanie polega na tym czy wypada i ja twierdzę, że demonstrowanie swojej bigoterii przez prezesa państwowej spółki jaką jest LOT jest nieprofesjonalne (pomyślmy czy gdyby powiedział Allach cośtam to by się to nam podobało?). @empe3 porównywanie jakiegoś tam nawiedzonego szwajcarskiego konduktora mówiącego do kilku pasażerów do prezesa spółki lotniczej występującego w mediach (jakie by tam one nie były zatęchłe) jest dość ryzykowne retorycznie. Patrząc sobie w oczy Panowie i Panie powiedzmy sobie jasno, że w tym przypadku jest to nic więcej tylko oddanie hołdu lennego i okazanie uniżoności wobec obecnej władzy, przez jeszcze raz powtórzę, całkiem fajnego managera, którego mi szkoda bo chyba nikt nie lubi być podnóżkiem.
@prezesik: Piszesz nieprawdę. Trzeba to nazwać zwykłym kłamstwem. Mikosz nie został zwolniony za "dobrej zmiany". Sam odszedł jeszcze za "złej zmiany" - podał się do dymisji w 2015 r. i odszedł 31 sierpnia 2015 r.
gość_a30ab
2017-08-09 08:37
Polska jest wolnym demokratycznym krajem i jeśli ktoś twierdzi, że nie można tu używać na powitanie określenia "Szczęść Boże" to sam jest zacofany i nietolerancyjny. W naszym Kraju nikt nie ma obowiązku słuchania RM i mediów spokrewnionych więc zamiast pisać głupie komentarze antywyznaniowe niech zmieni kanał. Co do samego wywiadu to nie widzę przesłanek aby P Milczarski miał dawać wywiady np dla GW, a pomijać RM. Swoją drogą też nie podoba mi się zastosowanie imienia "Maryja" do nazwy radia:/ Marketingowo lepsza by była unifikacja nazewnictwa czyli Radio Trwam.
Czy taka Szwajcaria jest krajem wyznaniowym?
Byłem tam rok temu i jechałem koleją do Zermattu, w pewnym momencie do przedziału wszedł konduktor i przywitał nas słowami Grüß Gott i następnie zaczął sprawdzać bilety. Zaprawdę zaścianek za tymi górami uprawiają....
gość_4ec5b
2017-08-08 23:55
Ciekawe miejsce do promowania LOT. Jestem ciekawy ile moherow kupi bilety po tym wywiadzie. A tak swoja droga, jeszcze nie dawno kasowali loty do Rzymu! Chyba, ze LOT promowal tam loty do Bydgoszczy z ktorymi tez mial problem w przeszlosci.
prezesik
2017-08-08 23:53
Twierdzę, że kłamstwem jest uznawanie, że OLT Express przez dumpingowe ceny zaszkodził Lotowi, jak to uważa autor w pkt. 6.
Pragnę przypomnieć, że stawka OLT za bilet to było wyjściowo 99 PLN na krajówkach. Oczywiście dawali zniżki, ale generalnie należy uznać, że bilety były 'od' 99 PLN OW. Oczywiście jest to poniżej progu rentowności i zmusiło LOT do obniżenia cen (ale jedynie do momentu upadku OLT, bo potem wróciły do pierwotnych poziomów).
Teraz drobne spostrzeżenie: FR lata obecnie z GDN, SZZ i WRO do WAW. Nie do WMI, tylko do WAW, przez co jest wprost konkurencją dla LOT na tych trasach. Ceny od 29 PLN.
Rozumiem, że o tym nikt nie pisze, bo zburzyłoby tezę o złym Tusku, co to chciał LOT do upadku doprowadzić? OLT za 99 PLN był dumpingiem w celu wykończenia LOTu, a FR za 29 już nie jest? Pewnie fajnie się lata Ryanem na krajówkach za wspomniane 29 PLN OW, ale naprawdę - proponuję być konsekwentnym w opisywaniu faktów.
Dodam tylko, że to właśnie za Tuska prezes Mikosz wyciągnął LOT z bagna (za co za nowych rządów tzw. dobrej zmiany został zwolniony), więc ta teza, że Tusk chciał wykończyć LOT za pomocą Amber Gold / OLT Express jest nieprawdziwa.
gość_5ae64
2017-08-08 17:57
@gość_6138d w domu sobie "Bóg Zapłacaj" ile chcesz, ale dopóki nie mamy wprowadzonego państwa wyznaniowego (wiem że do tego blisko) to nie każdy życzy sobie słuchać religjanckich wypocin od managera publicznej spółki jaką jest LOT
gość_6138d
2017-08-08 14:57
gość_f7452: A co złego jest w "szczęść Boże" albo "Bóg zapłać"? Może raczysz mnie oświecić?
gość_e012f
2017-08-08 13:37
@gość_a698e
Fakty są takie, że LOT-owi dalej grozi upadek.
Zaś największą restrukturyzację przeprowadził Mikosz za złej PO i złego Tuska.
A efekty działań Milczarskiego (12 Dreamlinerów, 737) zobaczymy w kolejnych latach.
gość_f32ac
2017-08-08 13:35
Przykre, że Prezes postawił LOT nogi i jest jeszcze na Waszym portalu tak zaciekle atakowany. Szkoda, że poprzedników nie ocenialiście tak surowo
gość_53182
2017-08-08 13:21
@gość_76255 - To właśnie w mediach rządowych jest poprawność polityczna - tylko prawacka. Dziennikarze, którzy mają odwagę mieć własne zdanie, wylatują ze skutkiem natychmiastowym.
gość_89b60
2017-08-08 13:16
gość_a698e: standard. jeśli ktoś ma inne zdanie od miłościwie panujących, jest BE. Gdyby lot nie dostał dotacji, dzisiaj nie byłoby tej dyskusji. A dotację dostał za Poprzednich władz. Niestety, jak tylko obecnie miłościwie panujący, z monopolem na rację, odejdą, LOT padnie. I nie tylko LOT. A Unia już nie pomoże.
gość_f7452
2017-08-08 12:42
super ale
1. nie ma zadnych informacji/detali jakim cudem LOT-owi udalo sie zrobic te nadwyzke
2. linia lotnicza nalezaca do skarbu panstwa bardzo rzadko przynosi zyski - przynajmniej nie czesto sie to zdarza na swiecie
warto posluchac pelnego interview w ktorym pan Milczarski ' modle sie aby plany rzadu sie spelnily' albo ' szczesc Boze' 'Bog zaplac ; itd pewnie wskazuja na to ze na pokladzie bedziemy juz nie dlugo witani bedziemy dziesiatka rozanca (dzisiaj jest podobnie w liniach zatoki perskiej) :)
gość_a698e
2017-08-08 11:22
I jednak polityka dotarła do "pasażera" a szkoda, bo z serwisu specjalistycznego robicie się tubą propagandową poprzedniego rządu. A fakty są takie, że LOTowi groził upadek, a teraz się rozwija. A wiarygodni bylibyście dla mnie wtedy, gdyby takie zestawienie i "Fact check" był prowadzony zawsze, a nie dopiero od teraz...
gość_f2983
2017-08-07 22:55
Co zdrowaśka to inny model rozwoju. Raz to budowa habu w WAW, raz rozwój połączeń z punktów regionalnych. Teraz BUD-NYC. Brak jakiejkolwiek wizji modelu rozwoju na przyszłość.
gość_5ae64
2017-08-07 22:51
Oj szkoda człowieka, widać że to w sumie mimo politycznego nadania, jednak nie najgorszy manager, a żeby utrzymać się na stołku musiał upokorzyć się paplaniem bzdur w radiu dla głuchoniemych.
gość_fb651
2017-08-07 21:03
To wszystko po prostu nie tak. Każdy prezes dużej linii lotniczej wam to powie. Budowa CPL tutaj nic, i to zupelnie nic nie zmienia. Każdy chce lądować i dolecieć jak najbliżej swojego punktu docelowego. Żeby zbudować hub, LOT będzie potrzebować minimum 30 - 40 samolotów szerokokadłubowych. Nie wiecie przypadkiem skąd się one wezmą? Do tego dochodzi inny problem. Takie linie jak na przykład Lufthansa czy Swiss International mają najzwyczajniej lepszy produkty.