lysypiotr76
2017-08-10 14:31
Jeszcze więcej Skandynawii. I Lizbona, kierunek południowy, których w GDN jest niewiele w porównaniu z lotniskami z południa Polski. Ciekawe jak Wilno poradzi sobie :)
solokhumbu
2017-08-10 14:15
@gość: w VNO z POZ nie uwierzę dopóki nie zobaczę (czyli raczej nie uwierzę nigdy). LIS ma spore szanse powodzenia, Portugalia staje się coraz modniejsza.
Ale na początek niech Wizz zacznie obsługiwać choć niektóre nasze feedowania (MMX-INI, NYO-WRO, TRF-WRO, LTN-SCV/BOJ) maszynami z innych baz, bez tego nie ma szans na nowe trasy.
Rozkład na koniec S17, jak i na W17/8 pokazuje, że decydentom w W6 przypomniało się (ale tylko trochę) o istnieniu POZ. Możę S18 będzie dla nas łaskawsze :)
gość_3f3c5
2017-08-10 13:32
Czekamy na Wilno i Lizbone z Poznania
gość_d66b5
2017-08-10 12:32
jestem ciekaw bardzo czy oblężenie będzie na poziomie 50 % . pisze o Wilnie .ja wróżę max 30 %
Rano będzie straszna lipa na kontroli. Juz jest słabo a od zimy dwie dodatkowe maszyny na porannej fali.
No to będą wzrosty, dodatkowy A321 to sporo extra paxów na miesiąc
gość_6c19f
2017-08-10 11:57
Katowice Gdańsk WAW Poznan I za trzy tygodnie LUZ
Aandrzej
2017-08-10 11:45
3x w tygodniu do Wilna? Serio aż taki popyt?
gość_1bc3b
2017-08-10 11:44
Wilno - zaskoczenie. Kolejna krótka rotacja z GDA pozwalająca wykonać nie 3 a 4 rotacje dziennie.
gość_87f56
2017-08-10 11:34
Nareszcie LIS. No i czwarty A321. Gratulacje
gość_e3d2b
2017-08-10 11:33
Zapomnieliście dodać jeszcze, że na 9 trasach zwiększa częstotliwość lotów . Łącznie o 22 loty tygodniowo.