gość_1b7b1
2017-08-19 14:11
gość_49f2c: jeśli nie wiesz o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Jeśli ktoś zapomni o odprawie na czas, to skasują go jak za zboże na lotnisku, o to chodzi. Wszystkie linie działają dla zysków, różnica polega na tym, ze tradycyjne myślą także o wygodzie pasażerów i traktują ich jak gości na pokładzie, dzięki którym żyją, natomiast dla LCC pasażer to bydło rzeźne, dla którego nie ma litości, trzeba wyciskać jak najwiecej i traktować jak worek kartofli. Kiedyś dawało się to usprawiedliwiać kosztami, ale obecnie juz nieco mniej, skoro bilety na LCC potrafią niejednokrotnie kosztować znacznie wiecej niż w liniach tradycyjnych
gość_49f2c
2017-08-19 08:17
Nie bardzo rozumiem, dlaczego przewoźnicy tradycyjni najczęściej pozwalają na odprawę na krótko przed odlotem (np. LH) a niskokosztowi (do niedawna) pozwalali na odprawę na 30 dni przed odlotem - co jest oczywiście znacznie wygodniejsze. Domyślam się, że nie chodzi od wygodę pasażera ale nie bardzo wiem o co. Czy ktoś z forumowiczów mógłby to (na poważnie) wyjaśnić?
gość_fa671
2017-08-17 07:01
Kupiłem bilety przed 15.08 i w aplikacji Wizzair nie mogę się odprawić wcześniej niż na 48 godzin przed odlotem. To błąd czy celowe działanie? Moglibyście w pasażer.com to sprawdzić?
adam7691
2017-08-16 16:13
o co chodzi w tej usłudze "Fare Lock",
z zamieszczonego tekstu nic nie mogę zrozumieć