Kolejny miesiąc spadków w Łodzi

Kolejny miesiąc spadków w Łodzi Drastycznie (o 66,41 proc.) zmniejszyła się liczba operacji. W sierpniu br. na Lublinku obsłużono ich zaledwie 88. #KOREKTA: poprawiona dynamika#
12/09/2017 07:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fede1 2017-09-13 11:56   
gość_fede1 - Profil gość_fede1
@banan86: Po prostu niepotrzebnie był otwierany Modlin.
Portem dla tanich linii powinni wtedy zrobić Łódź i uruchomić szybką kolej z Warszawą.
gość_a79e1 2017-09-13 09:20   
gość_a79e1 - Profil gość_a79e1
@banan86 "bo Ryan wie że musiałby sprzedawać bilety za grosze" oj z tym się mylisz, porównaj ceny na loty dostępne z LCJ i porównaj je z cenami z WMI, z Łodzi najczęściej są droższe. Np do STN w jedną stronę przynajmniej o 500 zł na osobę do końca tego tygodnia, na kolejny są też droższe o 200-500 zł niż najtańsze dostępne z WMI... Tak więc widać, że RYR nie traci na lotach z LCJ i nie musi ich sprzedawać za groszę
gość_62ee5 2017-09-13 08:49   
gość_62ee5 - Profil gość_62ee5
LCJ prosi o powrot MUC i dodatkowo FRA by LH.
gość_62ee5 2017-09-13 08:48   
gość_62ee5 - Profil gość_62ee5
Lodz moze jest i blisko WAW, ale i mimo autostrady i tak trzeba brac spory zapas czasu. Ciagle wypadki i korki.... Dlaczego LOT nie uruchomi polaczen do swoejgo hubu? 2 lub 3 razy dzienne rozwiazuje problem.
banan86 2017-09-12 23:18   
banan86 - Profil banan86
Przecież to oczywiste że linie lotnicze nie otworzą połączeń do Łodzi skoro za miedzą jest WAW oraz WMI. To byłoby podcinanie skrzydeł połączeniom z Warszawy. Zbyt duże ryzyko. A że w Warszawie zawsze był i będzie większy rynek na przewozy to o czym tu mówimy. Z punktu widzenia WizzAira czy RyanAira mieszkańcy Łodzi mogą dojechać do Warszawy i jest OK. Ale wiedzą jednocześnie że żaden warszawiak nigdy nie pojedzie do Łodzi by stamtąd polecieć. Ten problem jest tak głęboki, że nie da się go ot tak po prostu rozwiązać zmianą prezesa czy akcją "marketingową". Łódź jest po prostu zbyt blisko Warszawy i musi się z tym pogodzić.Oczywiście można byłoby sypnąć groszem na łapówki dla Ryana żeby otworzył więcej kierunków, ale to musiałyby być naprawdę spore sumy bo Ryan wie że musiałby sprzedawać bilety za grosze. Ale czy aby na pewno chcemy iść w kierunku gigantycznych i wiecznie niekończących się dopłat? Jaka to korzyść dla miasta? Ano żadna... i tyle w temacie! Czas zamknąć ten cyrk
gość_06ee7 2017-09-12 18:05   
gość_06ee7 - Profil gość_06ee7
@gość_23eac: a niby jak mają z niego korzystać skoro nie ma połączeń (poza wyspami)?
gość_fede1 2017-09-12 13:19   
gość_fede1 - Profil gość_fede1
No to w sierpniu Lublin już prawie 3x większy od Lublinka!
Kto by parę lat temu pomyślał!
:o
gość_23eac 2017-09-12 10:55   
gość_23eac - Profil gość_23eac
Ale zabawa w lotnisko w Łodzi trwa nadal pomimo , że mieszkańcy prawie z niego nie korzystają . To dla kogo i po co jest to lotnisko ?
gość_34835 2017-09-12 08:13   
gość_34835 - Profil gość_34835
nie o 20,75 proc. mniej, a mniej o 24,4%
duży spadek, ale prawdziwy
gość_34835 2017-09-12 08:11   
gość_34835 - Profil gość_34835
Nie wiem kto w p.com policzył spadek, ale policzcie sami sierpień 2017 - 16 105, sierpień 2016 - 21 298 pasażerów
gość_a66a2 2017-09-12 07:30   
gość_a66a2 - Profil gość_a66a2
Jak tak dalej pójdzie, to niedługo Zielona Góra przegoni Łódź.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy