Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0d65d
2017-09-14 11:59
Wizz tez placze. Sa stawiani rowniez dosc daleko. Ewidentnje prezesik lotu i pplu trzymaja sztame. Oczywiscie pewnie ktos powie ze firmy panstwowe powinny sie wspierac. Ale jeszcze nigdy zaden klient nie dostal nic od monopolu. Blokuja modlin, okecie. Pra do CPL ograniczajac nocne loty. A kto na tym straci? My kupujac bilet w dziwnej cenie, bedac zmuszonym jechac 2 godz na lotnisko. W bajki mozna sobie wlozyc ze gdy bedzie CPL to i autostrada powstanie, Kolej duzych predkosci etc. Nie w tym stuleciu. Nie przy takiej polityce ( czy z prawa czy z lewa czy z gory czy od....). W latach 70tych zostal uwolniony rynek przewozow lotniczych w USA i jakos nikt tam nie placze ze Southwest czy jetboue lataja na glowne lotniska. No ale w sumie moze PPL jest stac na utrate 600tys klientow (oplaty lotniskowe, czasami cos ktos kupi) oraz z 3 mln w wmi (robia wszystko aby ryr sie wycofal). W sumie bogata firma, ma swietnego sponsora czyli spoleczenstwo.
gość_95d16
2017-09-14 11:58
Fakt, leciałem ostatnio to stand był na drugim końcu lotniska. i było z 10 minut jazdy
gość_b7ff1
2017-09-14 11:52
Myślę również, że to jest tylko typowa zagrywka Ryanaira, bo te trasy po prostu nie zarabiały. Próbują odwrócić uwagę od sedna sprawy czyli konkurencji z LOTem na tej trasie.
gość_f48c0
2017-09-14 11:51
zaraz zacznie sie placz ze, Praga ucieka.
gość_f5652
2017-09-14 11:44
Jestem pilotem Ryanair'a i niestety wszystko co mówi przewoźnik to prawda. Niejednokrotnie załogi czekały bardzo długo na niezbędne dokumenty co opóźniało loty o nawet 40 minut podczas gdy inne samoloty odlatywaly bez opóźnień. Przykre że taka polityka odbije się na ludziach którzy mieli alternatywę dla drogich połączeń polskich lini lotniczych i 6-godzinnych przejazdów pociągami. Przy 35-minutowym locie każda minuta na ziemi jest na wagę złota dla przewoźnika ale też dla pasażera i te decyzje Polskich Portów Lotniczych uderzą najmocniej w tych drugich niestety. Od kilku miesięcy samoloty Ryanair "stawiane" są na płycie do odladzania.
po 9 zl nie widziałem. Generalnie w systemie pojedyncze po 21 z zapasem czasowym po 34. Z wyprzedzeniem do 2 tygodni po około 100.
gość_8ecbe
2017-09-14 11:41
marcowy, FR nie byl konkurencja dla LOTu a dla PKP i przewoznikow autobusowych. Ktos, kto latal dotychczas LOTem wybieral tego przewoznika przede wszystkim ze wzgledu na mozliwosc dalszych przesiadek, a jezeli celem byla Warszawa, to ze wzgledu na duza elastycznosc i czestotliwosc lotow, niz oferuje ryanair. LOT nigdy nie wozil na tych trasach ludzi szukajacych biletow za 9 zlotych.
Widocznie sprzedaż na tych trasach idzie im dobrze jeżeli oferują bilety po 9 PLN. Przy takiej cenie nie trudno jest zapełnić samoloty, trudno natomiast na tym zarabiać. Apropos lotów do SZZ. Czy samoloty do SZZ parkują bliżej terminalu niż te odlatujące do WRO czy GDN. Wątpię.
gość_dcb4f
2017-09-14 11:37
dokladnie ...firma szatazuje wszystkich kto sie daje! Wizzair, Norwegian i reszta czasami stoja niedaleko carrgo ale RYR jest najczesciej na przeciwko glowengo terminala i jescze narzekaja! Stanowiska powinny byc przydzielane losowo... oni sie skraza bo chca parkowac pod terminalem i nie placic za autobusy zapewne.... lataj w ciagu dnia to niech sie nie dziwia ze czasami autbous musi przepuscic LO, EK, QR ird.... sorry tunelu na plycie lotniska nie ma. O maskara... szansa dla wizza! Wizziar wejdz dwa razy dziennie pliss albo niehc sie dogdaja ze sprintairem na krajowkii! to by bylo cos!
gość_7ae0e: uwielbiam takie dyrdymały w typie " napiszę cokolwiek tylko po to żeby napisać".
Duża strata..... znowu nie będzie żadnej konkurencji na krajówkach.
Coś w tych skargach jest..regularnie korzystałem z tego połączenia i o ile lot do WAW był bezproblemowy to przy odlotach były wieczne kłopoty z autobusami. Szczytem wszystkiego byla sytuacja kiedy czekałem pół godziny na kolejny autobus mający jechać do samolotu. A dla wszystkich krytykujących: jak się nie podoba to nie latajcie, ktoś was zmusza ????
gość_7ae0e
2017-09-14 11:23
Płacą za pasażera pewnie najmniej ze wszystkich linii a wymagają najlepszych slotów. Typowa ich zagrywka.
gość_74e75
2017-09-14 11:19
To Lot i PKP podniosą ceny na tych trasach. Leciałem niedawno do Wrocławia i faktycznie, myślałem, że tym autobusem to nas do Modlina chcą zawieść.
gość_824b8
2017-09-14 11:16
To tylko pretekst, te trasy nie maja raczej racji bytu. Zbyt małe odległości, coraz lepsze połaczenia kolejowe i drogowe w Polsce nie uzasadniają tych połaczen. Sczecin to co innego, prawie 600 kilometrów do Warszawy, a nie 300 jak z GDN czy WRO. Ciekawe, czy przeniosą te trasy do WMI, czy je całkiem skasują. Jeśli skasują, to WRO i GDN straca po 300 tys pax w skali roku.
gość_8ecbe
2017-09-14 11:13
Roszczeniowy Ryanair chcialby latac do glownych lotnisk, parkowac przy rekawie i najlepiej, zeby lotnisko mu jeszcze za to placilo! Bezczelnosc tej firmy nie zna granic.
gość_38f9b
2017-09-14 11:08
No i skończyła się farsa. Nie dał rady wykończyć LOTu, to obrał inną strategię. Będzie teraz za więcej dalszych lotów z regionów.
gość_d7c21
2017-09-14 11:06
Leciałem na trasie GDN-WAW co najmniej 10 razy i zakażdym razem jechałem max 5 minut. Później czekaliśmy w autobusie 15 minut, ponieważ dopiero co wypuszczali przylatujących pasażerów. Żenada z tej organizacji.
gość_5423b
2017-09-14 11:00
Won, do Modlina!
lysypiotr76
2017-09-14 10:53
I znów PPL. Wszystkie ruchu w ostatnim czasie dotyczące Lotniska Chopina jak i Modlina mają wyłącznie na celu zrobienie miejsca dla LOT-u. Tym bardziej, że będą nowe trasy długodystansowe, więc przewoźnik będzie musiał sporo uruchomić zarówno nowych jak i zwiększyć częstotliwości na już działających trasach by te samoloty zapełnić pasażerami.
gość_fe806
2017-09-14 10:53
Jak oni kręcą i ściemniają.... bardzo dobrze- niech zamykają wszystko. Nie potrzebujemy takiego szajsu na Lotnisku Chopina