Ryanair zamyka trasy z Warszawy do Gdańska i Wrocławia

Ryanair zamyka trasy z Warszawy do Gdańska i Wrocławia Jak wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika, Ryanair zawiesi loty z Warszawy do Wrocławia i Gdańska z końcem marca przyszłego roku.Jak informuje portal Fly4Free.pl powodem decyzji Ryanaira jest alokacja stanowisk, z powodu której tania linia ma trudności z wykonywaniem operacji lotniczych. Wcześniejszy skargi do PPL, tylko trochę przybliżyły pozycję samolotów Ryanaira...
14/09/2017 10:31   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0d65d 2017-09-14 11:59   
gość_0d65d - Profil gość_0d65d
Wizz tez placze. Sa stawiani rowniez dosc daleko. Ewidentnje prezesik lotu i pplu trzymaja sztame. Oczywiscie pewnie ktos powie ze firmy panstwowe powinny sie wspierac. Ale jeszcze nigdy zaden klient nie dostal nic od monopolu. Blokuja modlin, okecie. Pra do CPL ograniczajac nocne loty. A kto na tym straci? My kupujac bilet w dziwnej cenie, bedac zmuszonym jechac 2 godz na lotnisko. W bajki mozna sobie wlozyc ze gdy bedzie CPL to i autostrada powstanie, Kolej duzych predkosci etc. Nie w tym stuleciu. Nie przy takiej polityce ( czy z prawa czy z lewa czy z gory czy od....). W latach 70tych zostal uwolniony rynek przewozow lotniczych w USA i jakos nikt tam nie placze ze Southwest czy jetboue lataja na glowne lotniska. No ale w sumie moze PPL jest stac na utrate 600tys klientow (oplaty lotniskowe, czasami cos ktos kupi) oraz z 3 mln w wmi (robia wszystko aby ryr sie wycofal). W sumie bogata firma, ma swietnego sponsora czyli spoleczenstwo.
gość_95d16 2017-09-14 11:58   
gość_95d16 - Profil gość_95d16
Fakt, leciałem ostatnio to stand był na drugim końcu lotniska. i było z 10 minut jazdy
gość_b7ff1 2017-09-14 11:52   
gość_b7ff1 - Profil gość_b7ff1
Myślę również, że to jest tylko typowa zagrywka Ryanaira, bo te trasy po prostu nie zarabiały. Próbują odwrócić uwagę od sedna sprawy czyli konkurencji z LOTem na tej trasie.
gość_f48c0 2017-09-14 11:51   
gość_f48c0 - Profil gość_f48c0
zaraz zacznie sie placz ze, Praga ucieka.
gość_f5652 2017-09-14 11:44   
gość_f5652 - Profil gość_f5652
Jestem pilotem Ryanair'a i niestety wszystko co mówi przewoźnik to prawda. Niejednokrotnie załogi czekały bardzo długo na niezbędne dokumenty co opóźniało loty o nawet 40 minut podczas gdy inne samoloty odlatywaly bez opóźnień. Przykre że taka polityka odbije się na ludziach którzy mieli alternatywę dla drogich połączeń polskich lini lotniczych i 6-godzinnych przejazdów pociągami. Przy 35-minutowym locie każda minuta na ziemi jest na wagę złota dla przewoźnika ale też dla pasażera i te decyzje Polskich Portów Lotniczych uderzą najmocniej w tych drugich niestety. Od kilku miesięcy samoloty Ryanair "stawiane" są na płycie do odladzania.
marcowy 2017-09-14 11:43   
marcowy - Profil marcowy
po 9 zl nie widziałem. Generalnie w systemie pojedyncze po 21 z zapasem czasowym po 34. Z wyprzedzeniem do 2 tygodni po około 100.
gość_8ecbe 2017-09-14 11:41   
gość_8ecbe - Profil gość_8ecbe
marcowy, FR nie byl konkurencja dla LOTu a dla PKP i przewoznikow autobusowych. Ktos, kto latal dotychczas LOTem wybieral tego przewoznika przede wszystkim ze wzgledu na mozliwosc dalszych przesiadek, a jezeli celem byla Warszawa, to ze wzgledu na duza elastycznosc i czestotliwosc lotow, niz oferuje ryanair. LOT nigdy nie wozil na tych trasach ludzi szukajacych biletow za 9 zlotych.
jsg 2017-09-14 11:37   
jsg - Profil jsg
Widocznie sprzedaż na tych trasach idzie im dobrze jeżeli oferują bilety po 9 PLN. Przy takiej cenie nie trudno jest zapełnić samoloty, trudno natomiast na tym zarabiać. Apropos lotów do SZZ. Czy samoloty do SZZ parkują bliżej terminalu niż te odlatujące do WRO czy GDN. Wątpię.
gość_dcb4f 2017-09-14 11:37   
gość_dcb4f - Profil gość_dcb4f
dokladnie ...firma szatazuje wszystkich kto sie daje! Wizzair, Norwegian i reszta czasami stoja niedaleko carrgo ale RYR jest najczesciej na przeciwko glowengo terminala i jescze narzekaja! Stanowiska powinny byc przydzielane losowo... oni sie skraza bo chca parkowac pod terminalem i nie placic za autobusy zapewne.... lataj w ciagu dnia to niech sie nie dziwia ze czasami autbous musi przepuscic LO, EK, QR ird.... sorry tunelu na plycie lotniska nie ma. O maskara... szansa dla wizza! Wizziar wejdz dwa razy dziennie pliss albo niehc sie dogdaja ze sprintairem na krajowkii! to by bylo cos!
marcowy 2017-09-14 11:31   
marcowy - Profil marcowy
gość_7ae0e: uwielbiam takie dyrdymały w typie " napiszę cokolwiek tylko po to żeby napisać".
marcowy 2017-09-14 11:29   
marcowy - Profil marcowy
Duża strata..... znowu nie będzie żadnej konkurencji na krajówkach.
Coś w tych skargach jest..regularnie korzystałem z tego połączenia i o ile lot do WAW był bezproblemowy to przy odlotach były wieczne kłopoty z autobusami. Szczytem wszystkiego byla sytuacja kiedy czekałem pół godziny na kolejny autobus mający jechać do samolotu. A dla wszystkich krytykujących: jak się nie podoba to nie latajcie, ktoś was zmusza ????
gość_7ae0e 2017-09-14 11:23   
gość_7ae0e - Profil gość_7ae0e
Płacą za pasażera pewnie najmniej ze wszystkich linii a wymagają najlepszych slotów. Typowa ich zagrywka.
gość_74e75 2017-09-14 11:19   
gość_74e75 - Profil gość_74e75
To Lot i PKP podniosą ceny na tych trasach. Leciałem niedawno do Wrocławia i faktycznie, myślałem, że tym autobusem to nas do Modlina chcą zawieść.
gość_824b8 2017-09-14 11:16   
gość_824b8 - Profil gość_824b8
To tylko pretekst, te trasy nie maja raczej racji bytu. Zbyt małe odległości, coraz lepsze połaczenia kolejowe i drogowe w Polsce nie uzasadniają tych połaczen. Sczecin to co innego, prawie 600 kilometrów do Warszawy, a nie 300 jak z GDN czy WRO. Ciekawe, czy przeniosą te trasy do WMI, czy je całkiem skasują. Jeśli skasują, to WRO i GDN straca po 300 tys pax w skali roku.
gość_8ecbe 2017-09-14 11:13   
gość_8ecbe - Profil gość_8ecbe
Roszczeniowy Ryanair chcialby latac do glownych lotnisk, parkowac przy rekawie i najlepiej, zeby lotnisko mu jeszcze za to placilo! Bezczelnosc tej firmy nie zna granic.
gość_38f9b 2017-09-14 11:08   
gość_38f9b - Profil gość_38f9b
No i skończyła się farsa. Nie dał rady wykończyć LOTu, to obrał inną strategię. Będzie teraz za więcej dalszych lotów z regionów.
gość_d7c21 2017-09-14 11:06   
gość_d7c21 - Profil gość_d7c21
Leciałem na trasie GDN-WAW co najmniej 10 razy i zakażdym razem jechałem max 5 minut. Później czekaliśmy w autobusie 15 minut, ponieważ dopiero co wypuszczali przylatujących pasażerów. Żenada z tej organizacji.
gość_5423b 2017-09-14 11:00   
gość_5423b - Profil gość_5423b
Won, do Modlina!
lysypiotr76 2017-09-14 10:53   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
I znów PPL. Wszystkie ruchu w ostatnim czasie dotyczące Lotniska Chopina jak i Modlina mają wyłącznie na celu zrobienie miejsca dla LOT-u. Tym bardziej, że będą nowe trasy długodystansowe, więc przewoźnik będzie musiał sporo uruchomić zarówno nowych jak i zwiększyć częstotliwości na już działających trasach by te samoloty zapełnić pasażerami.
gość_fe806 2017-09-14 10:53   
gość_fe806 - Profil gość_fe806
Jak oni kręcą i ściemniają.... bardzo dobrze- niech zamykają wszystko. Nie potrzebujemy takiego szajsu na Lotnisku Chopina
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy