Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_12faf
2017-11-09 17:53
czy Bristol wroci na wiosne ?
gość_6ed72
2017-09-27 09:50
do gość_17c79 ! Co w tym dziwnego???
gość_93d54
2017-09-26 20:32
do gość_17c79 ! No KTW to KTW ale, że z WAW nie ma potencjału???
Cóż pozostaje KRK i tylko KRK - to jedyne słuszne lotnisko w Polsce - jak się co niektórym wydaje z największym potencjałem, najgęstszą siatka połączeń , bezgranicznymi możliwościami rozwoju, najwszechstronniej nowoczesnym lotniskiem i najbardziej wybujałą fantazją na przyszłe lata! KRK i tylko KRK !!! : )
gość_17c79
2017-09-26 18:55
filipsta1 Ale brednie, Katowice i CDG i easyJet hahahahaha. Człowieku nie pisz nic bo nie masz o niczym pojęcia!!!!!!!!!!!!!!!!!
filipsta1
2017-09-26 14:52
Belfast zostaje na sezon letni w KTW. Co do Katowice - Maastricht - to połączenie miało niższe wypełnienie, ale i tak wyższe od Belfastu. Jest szansa, że w S18 W6 przywróci Maastricht. Paryż za to miał złe dni lotów. Znam kilka osób, które mieszkając w centrum Katowic lecą do Beauvais z Krakowa lub Wrocławia tylko dla tego, że wiele z nich chce lecieć do Paryża na weekend. Inni lecą Wrocław - Paryż - Katowice. Zmiana dni lotów powinna pomóc. Paryż latał dobrze wypełniony, więc nie wierzę, że Wizz nie wróci do niego w 2018. Jak nie to zawsze jest szansa na Orly (Transavia), lub za sprawą tego, że KTW stara się o easyJet, Pyrzowice mogą mieć CDG
gość_89b60
2017-09-26 14:02
gość_251b0: mieszkańcy Lubelszczyzny wolą latać z Modlina.
gość_227d6
2017-09-26 13:31
W piątek zdążyłem zabookować bilet do Glasgow i tego samego dnia, przenieśli mi rezerwację na Luton... No bardzo blisko...
gość_cb94a
2017-09-26 08:54
Jeszcze BVA z WAW
A czy wizzair nie kasuje tez połączenia Wawa - Beauvais? Dostałem przebukowanie na Eindhoven na maj 2018.
gość_3f10d
2017-09-25 21:39
To jestem zaskoczony. Widocznie GLA to trudny kierunek, z Bydgoszczy jest zawieszany na zimę, ale wraca ponownie na wiosnę.
gość_251b0
2017-09-25 21:06
Mieszkańcy lubelszczyzny mogą lecieć do Glasgow Prestwick z Rzeszowa bo akurat Ryanair otwiera to połączenie. A dla warszawiaków pozostaje Modlin.
gość_78880
2017-09-25 20:49
Widocznie nie są już odpowiednio opłacalne. Szkocja, Irlandia Płn czy Republika Irlandzka to stosunkowo nieduże kraje, a więc i mniejsze skupiska Polonii. Wydaje mi się, że jak już ktoś zapuścił korzenie w danym kraju to po pewnym czasie rzadziej będzie przyjeżdżać do Polski.
gość_6a159
2017-09-25 17:25
gość_f4aaa Belfast z KTW zostaje jako połączenie sezonowe :
zobacz link
gość_52ab0
2017-09-25 17:18
gość_7fd75 Umiesz odpowiedzieć na pytanie? Czy masz problem z tym? Gdzie ten potencjał lotniska w Pyrzowicach. Gary sam zmyj, pewnie należysz do tych co kiedyś pisali o potencjale lotów za ocean z Pyrzowic, wiesz jak się wtedy uśmiałem, i z chęcią chciałem poznać osobiście tego wizjonera i wyśmiać mu się w twarz.
garcba Wiesz to samo można napisać o Katowicach, ile jest z Katowic do Pyrzowic? Nie ironizuj bo widzę że pojęcie masz bardzo blade, na ich stronie pisało Beauvais czy Paryż-Beauvais? Takze skończ te brednie wypisywać specjalisto od lotnictwa z Bożej łaski.
wyluzowany
2017-09-25 16:46
GLA nie ma już z Lublina, nie będzie z Warszawy, oczywiście nie liczę Modlina. Ciekawa sytuacja, rozumiem sezonowość, ale ma ktoś inne pomysły?
gość_f4aaa
2017-09-25 16:43
Likwiduja rowniez belfast-katowice
gość_c344f
2017-09-25 16:18
garcba: przypomnę tylko że CDG z Katowic już był i też była to klapa. Jak widać nie ma potencjału na Paryż, a i ogólnie potencjał jest znacznie mniejszy niż większości Ślązaków by się wydawało
gość_7c3d6
2017-09-25 15:48
Oslo z SZY tez wycinaja co bedzie dosyc dotkliwe przy takiej ilosci kierunkow. Dla wiekszych takie zmiany sa zupelnie nieodczuwalne...juz nie mowiac ile zostalo przy tym urochomionych nowych tras.
@gość_52ab0 a więc powiadasz, że misto Beauvais które jest oddalone prawie 100km od Paryża to też Paryż? :D
gość_7fd75
2017-09-25 15:13
gość_52ab0 I po co zaczynasz? Nudzisz się? Posprzątaj, pozmywaj i może nerw Ci przejdzie. Spokojnie, Wizz jeszcze dołoży nowe kierunki. Spokojnie.