gość_fe1b4
2017-09-26 21:01
Ja potrafię. Linie niskokosztowe budują wizerunek na oferowaniu niskiej ceny za bilet. Jednak ich relatywnie duża część przychodów pochodzi ze sprzedaży usług dodatkowych, opcjonalnych bądź wykorzystaniu niewiedzy pasażera na temat tego, że "to jest płatne dodatkowo". Poza wykorzystaniem tej niewiedzy linie niskokosztowe słyną z tego, że są bardzo skrupulatne jeśli chodzi o egzekwowanie przepisów oraz regulaminów, w zakresie zawartych w nich wymagań, co skutkuje dodatkowymi kosztami dla pasażera. W dużych, tradycyjnych liniach (zwłaszcza europejskich) wpływy z tak zwanych usług dodatkowych są proporcjonalnie znacząco niższe. Jednocześnie linie te są mniej "represyjne" względem pasażerów. Wracając do Twojego pytania - wizzair zwyczajnie przeszacował możliwości "strzyżenia" pasażerów na tych kierunkach. W takiej sytuacji, zyskowność nie jest wystarczająca, bo przecież jest oczywiste, że ktoś musi przecież dopłacić do tych biletów za 50zł. Ceny samych biletów nie zawsze pokrywają wszystkie koszty związane z utrzymaniem danego połączenia.
gość_ab239
2017-09-26 20:58
gość_93d54: żeby nie latać na pusto?
gość_93d54
2017-09-26 20:24
do gość_89b60 ! jeżeli cena nie satysfakcjonuje przewoźnika, to w takim razie dlaczego taką oferuje??? potrafisz na to odpowiedzieć?
gość_c4cbf
2017-09-26 20:08
Powodem nie jest małe zainteresowanie pasażerów kierunkami. Prawdziwy powód jest taki sam jak w Ryanair. Wizz robi to z wyprzedzeniem, aby nie było wizerunkowego problemu jak i strat przez wyplatę odszkodowań. Piloci wypstrykali się z godzin podczas szczytowego sezonu. Dowód-Wizz sprzedawał bilety na te połączenia na sezon zimowy.....
gość_4d291
2017-09-26 16:06
Czy to nie pomylka ze trasa CLJ AGP(Malaga) jest podana dwukrotnie z innymi datami?
gość_89b60
2017-09-26 13:28
Jeśli ktoś rzuca kłody, któremukolwiek lotnisku to... pasażerowie. Co z tego, że wypełnienie jest ponad 90%, jeśli bilety były w cenie nie satysfakcjonującej przewoźnika?
gość_641f8
2017-09-26 11:28
do gość_ae87a! Nikt kłody nie rzuca. To czysta ekonomika, zresztą Gruzja była sezonowa ale redakcja szumnie ogłasza cięcia zamiast po prostu połączenia ulegają zawieszeniu na czas zimowy! Co od razu lepiej?KTW to dochodowe lotnisko samo zarabiające na siebie więc ekonomika musi być w przeciwieństwie do lotnisk, które dopłącają do połączeń państwowe pieniędze!
gość_0d303
2017-09-26 10:44
Kutaisi z KTW od zawsze jest realizowany tylko w sezonie letnik więc nie jest to nowość, a rutyna.
gość_ae87a
2017-09-26 10:28
I jak zwykle kto najwięcej stracił oczywiście KTW. Wszyscy rzucają kłody temu lotnisku pod nogi.