Zimowe cięcia w siatce Wizz Aira

Zimowe cięcia w siatce Wizz Aira Z systemu rezerwacyjnego przewoźnika wynika, że część tras zostanie zawieszonych tylko w okresie od listopada br. do marca 2018 r. W innych przypadkach rozkład nie jest wgrany nawet na przyszłoroczny okres letni. Lista zawieszonych połączeń obejmuje, poza wcześniej anonsowanymi z Warszawy, Katowic i Gdańska, także następujące:Belgrad - Norymberga, od 10 listopada 2017...
26/09/2017 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fe1b4 2017-09-26 21:01   
gość_fe1b4 - Profil gość_fe1b4
Ja potrafię. Linie niskokosztowe budują wizerunek na oferowaniu niskiej ceny za bilet. Jednak ich relatywnie duża część przychodów pochodzi ze sprzedaży usług dodatkowych, opcjonalnych bądź wykorzystaniu niewiedzy pasażera na temat tego, że "to jest płatne dodatkowo". Poza wykorzystaniem tej niewiedzy linie niskokosztowe słyną z tego, że są bardzo skrupulatne jeśli chodzi o egzekwowanie przepisów oraz regulaminów, w zakresie zawartych w nich wymagań, co skutkuje dodatkowymi kosztami dla pasażera. W dużych, tradycyjnych liniach (zwłaszcza europejskich) wpływy z tak zwanych usług dodatkowych są proporcjonalnie znacząco niższe. Jednocześnie linie te są mniej "represyjne" względem pasażerów. Wracając do Twojego pytania - wizzair zwyczajnie przeszacował możliwości "strzyżenia" pasażerów na tych kierunkach. W takiej sytuacji, zyskowność nie jest wystarczająca, bo przecież jest oczywiste, że ktoś musi przecież dopłacić do tych biletów za 50zł. Ceny samych biletów nie zawsze pokrywają wszystkie koszty związane z utrzymaniem danego połączenia.
gość_ab239 2017-09-26 20:58   
gość_ab239 - Profil gość_ab239
gość_93d54: żeby nie latać na pusto?
gość_93d54 2017-09-26 20:24   
gość_93d54 - Profil gość_93d54
do gość_89b60 ! jeżeli cena nie satysfakcjonuje przewoźnika, to w takim razie dlaczego taką oferuje??? potrafisz na to odpowiedzieć?
gość_c4cbf 2017-09-26 20:08   
gość_c4cbf - Profil gość_c4cbf
Powodem nie jest małe zainteresowanie pasażerów kierunkami. Prawdziwy powód jest taki sam jak w Ryanair. Wizz robi to z wyprzedzeniem, aby nie było wizerunkowego problemu jak i strat przez wyplatę odszkodowań. Piloci wypstrykali się z godzin podczas szczytowego sezonu. Dowód-Wizz sprzedawał bilety na te połączenia na sezon zimowy.....
gość_4d291 2017-09-26 16:06   
gość_4d291 - Profil gość_4d291
Czy to nie pomylka ze trasa CLJ AGP(Malaga) jest podana dwukrotnie z innymi datami?
gość_89b60 2017-09-26 13:28   
gość_89b60 - Profil gość_89b60
Jeśli ktoś rzuca kłody, któremukolwiek lotnisku to... pasażerowie. Co z tego, że wypełnienie jest ponad 90%, jeśli bilety były w cenie nie satysfakcjonującej przewoźnika?
gość_641f8 2017-09-26 11:28   
gość_641f8 - Profil gość_641f8
do gość_ae87a! Nikt kłody nie rzuca. To czysta ekonomika, zresztą Gruzja była sezonowa ale redakcja szumnie ogłasza cięcia zamiast po prostu połączenia ulegają zawieszeniu na czas zimowy! Co od razu lepiej?KTW to dochodowe lotnisko samo zarabiające na siebie więc ekonomika musi być w przeciwieństwie do lotnisk, które dopłącają do połączeń państwowe pieniędze!
gość_0d303 2017-09-26 10:44   
gość_0d303 - Profil gość_0d303
Kutaisi z KTW od zawsze jest realizowany tylko w sezonie letnik więc nie jest to nowość, a rutyna.
gość_ae87a 2017-09-26 10:28   
gość_ae87a - Profil gość_ae87a
I jak zwykle kto najwięcej stracił oczywiście KTW. Wszyscy rzucają kłody temu lotnisku pod nogi.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy