Porównujemy 767 i 787 LOT-u

Porównujemy 767 i 787 LOT-u Nie ma chyba w Polsce osoby, która nie słyszałaby o nowych samolotach LOT-u. Po gigantycznej uwadze mediów poświęconej przylotowi pierwszego z ośmiu zamówionych Boeingów 787 Dreamliner 15 listopada (ponad 1300 publikacji medialnych tego dnia), większość choćby minimalnie zainteresowanych Polaków zna podstawowe zalety tego samolotu.O tym, że Dreamliner jest cichszy,...
25/11/2012 22:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e5ff9 2016-05-27 11:50   
gość_e5ff9 - Profil gość_e5ff9
ciekawe dla pasionatów samolotów
gosc_6243c 2012-12-03 15:46   
gosc_6243c - Profil gosc_6243c
Porównywanie samolotów z zupełnie różnych generacji jest bez sensu. Wygląda to na przepisany materiał marketingowy od Boeninga. O wiele ciekawsze byłoby porównanie z inną nowinką, np. A380, pomijając oczywiste różnice w wielkości, a skupiajac się przede wszystkim na innowacyjności technologii, wyposażenia i choćby ergonomii.
Który z nich jest bardziej zaawansowany technologicznie? Czy Redakcja jest w stanie zrobić takie porównanie, pomijając to, co obie firmy piszą pod publikę?
gosc_9f939 2012-12-01 16:36   
gosc_9f939 - Profil gosc_9f939
super doszliśmy do poziomu oferowanego przez inne linie już jakieś 5-7 lat temu.
gosc_ae8c8 2012-11-26 22:13   
gosc_ae8c8 - Profil gosc_ae8c8
Moze w 2014r po oddaniu 763,735 i połowy 734wyjdzie lot na zero bo ostatnio po duzym przeglądzie "c" lpe w chinach była suma z szescioma zerami,to tak jakby 20 letnią s-klasą pojechac do serwisu mercedesa i powymieniac amortyzatory za 20 tys
gosc_65aa9 2012-11-26 18:13   
gosc_65aa9 - Profil gosc_65aa9
ale 787 a 767 ubogo wyposazony to nie ma nic wspolnego. 767 lataja na swicie bogato wyposazone !!1
gosc_43246 2012-11-26 16:56   
gosc_43246 - Profil gosc_43246
gosc_9a609: Nieraz porównywałem ceny BER i LOT i w LOcie zawsze wychodziło mi taniej.
jag57 2012-11-26 16:46   
jag57 - Profil jag57
Na szczęście LOT nie liczy wyłącznie na rodaków z ograniczoną kasą. B787 przyciągnie klientów, którzy nie chcieli już latać ubogo wyposażonymi B767.
gosc_9a609 2012-11-26 15:16   
gosc_9a609 - Profil gosc_9a609
My jestesmy sto lat za murzynami.... w czechach lata wiecej samolotów GA niz w polsce.... a polacy i tak beda latali tym co tansze.... air berlin via BER do AMERICA itd
gosc_0283c 2012-11-26 15:15   
gosc_0283c - Profil gosc_0283c
czegoś tu nie rozumiecie. Jezeli Kowalski zarabia średnią krajową, to jaki kupi sobie samochód na kredyt ? Wezmy Octavie/Astre z silnkime beznzynowym 1.6 czy o 15 tys droższego diesla 2.2 TDi spalajacy w trasie tylko 4l/100 km ? Oczywiscie , ze kupi te z tanszym silnkiem benzynowym bo drozszy mu sie nie oplaca. Zrozumcie tu nie chodiz o te ze LOT wybral akurat 787 czy A350. Problemem jest przyrost formy nad trescią. Niektore linie na B767 rowniez lataja z systememm rozrywki itd. ...
gosc_cd5e4 2012-11-26 14:53   
gosc_cd5e4 - Profil gosc_cd5e4
john, takich bzdur jakie napisales dawno nie czytalem. LOT moze jest mala i biedna linia, ale z kupnem 787 poprawia jakosc uslug i jak najbardziej jest to trafina decyzja. I pisze to ja, nie przepadajacy za LOT-em a prywatnie chetnie latajacy airbusami niz boeingami.
gosc_8c97d 2012-11-26 14:17   
gosc_8c97d - Profil gosc_8c97d
a poza tym nie wiem jak Ty ale ja i coraz wiecej ludiz chce latac w komfortowych warunkach i LOT musis sie dostosowac bo inaczej na pewno by przepadl tak jest szansa ze moze wytrwa...
gosc_d8ff9 2012-11-26 14:16   
gosc_d8ff9 - Profil gosc_d8ff9
John45 musisz malo czytac albo nie umiesz czytac ze zrozumieniem, o to chodzi ze wlasnie dzieki 787 bedzie taniej, z wielu powodow, nizszego zuzycia paliwa, tanszego serwisu itd.
chmurka 2012-11-26 14:09   
chmurka - Profil chmurka
czekaj sobie tatka latka na OLT. A z debilami to uwazaj, tu sie tak nie zachowuje.
gosc_1d031 2012-11-26 12:17   
gosc_1d031 - Profil gosc_1d031
Od roku już 787 lata w ANA, ale nie mam zaufania jak i do A380, jakoś fantasic plastik te samoloty...
gosc_e8583 2012-11-26 11:12   
gosc_e8583 - Profil gosc_e8583
@spotter10: Też chętnie zobaczyłbym takie porównanie. Ciekawe tylko, czy pasażer.com ma dostęp do tego typu danych.
gosc_79914 2012-11-26 09:16   
gosc_79914 - Profil gosc_79914
Da się, da się. Sami piłem w ś.p. Lufthansie Italia taką kawę w C, podobną ofertę ma chyba też teraz Alitalia.
spotter10 2012-11-26 09:00   
spotter10 - Profil spotter10
Porównanie całkiem fajne, ale mi bakuje takiego stricte ekonomicznego, tj. porównanie kosztów eksploatacji, kosztów na jeden rejs, przychodów z rejsu oraz wszelkie inne pozycje finansowe. Chciałbym zobaczyć takie porównanie, z uwzględnieniem kosztów leasingu, załóg i wszystkich możliwych pozycji obydwu maszyn przy jakimś średnim LF w ujęciu rocznym. Bo w końcu dla LOT'u chyba to jest najważniejsze - mają na nowych 787-8 zarabiać więcej niż na starych 767-300.
japko69 2012-11-26 04:02   
japko69 - Profil japko69
gosc_a6a4b - mylisz się troszkę. Masz oczywiście rację pisząc, że najważniejsza jest sama kawa, ale urządzenie też ma znaczenie. Szczególnie w powietrzu. Nie dziwiło Cię nigdy, że w samolocie nie możesz zamówić normalnego espresso z ekspresu ciśnieniowego? Nawet za pieniądze? Bo się w zasadzie nie da tego zrobić ...
gosc_a6a4b 2012-11-25 23:56   
gosc_a6a4b - Profil gosc_a6a4b
a co takiego posiada 787, że pozwala przygotować lepszą kawę? lepszy ekspres do kawy? moim zdaniem zdecydowanie nietrafiony argument, bo smak kawy zależy głównie od kawy, a nie od urządzenia;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy