Literatura - tanie linie lotnicze

Witam wszystkich serdecznie :) Mam do Państwa ogromną prośbę. Jestem studentką logistyki na WSOSPie i w tym roku będę pisać pracę inżynierską. Mam niestety spory kłopot z literaturą i liczę na państwa pomoc. Temat mojej pracy brzmi "Analiza tanich przewoźników lotniczych w Polsce - stan obecny i perspektywy." Temat wydaje się lekki i przyjemny, ale nic bardziej mylnego. Ciężko znaleźć mi jakąkolwiek w miarę aktualną pozycję książkową, na której mogłabym się oprzeć pisząc pierwsze rozdziały. Proszę o jakiekolwiek wskazówki i namiary, gdzie w literaturze znajdę coś o tanich przewoźnikach lotniczych - jak działają itp. Zależałoby mi na książce bo artykułów z internetu mam już całkiem sporo. Z góry dziękuję za pomoc.
15/10/2015 22:22  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
schleckrosine 2015-11-04 15:48   
schleckrosine - Profil schleckrosine
adan7691 - dziękuję! tego jeszcze nie miałam, a znalazłam piękny pdf w necie :) pozdrawiam serdecznie :)
adam7691 2015-11-04 11:32   
adam7691 - Profil adam7691
zobacz:
Rucińska D. (2011). Badania rynku usług lotniczych. Istota, zakres, użyteczność, przykłady. Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, nr 9, s. 287-304.
schleckrosine 2015-11-03 22:12   
schleckrosine - Profil schleckrosine
Znalazłam coś takiego Rekowski Marek - "Regionalne porty lotnicze w Polsce - charakterystyka i tendencje rozwojowe" wyd. UE w Poznaniu i to nawet dość "nowa" pozycja, bo z 2011 roku ;) Są tu ze dwa rozdziały i to dość spore poświęcone LCC i nawet prognozie ich rozwoju także jestem już usatysfakcjonowana choć troszkę :) ale jeśli ktoś z Państwa natknie się jeszcze na coś fajnego to chętnie skorzystam :)
grzesiekg 2015-11-03 11:12   
grzesiekg - Profil grzesiekg
schleckrosine -Postaram się pomóc, ale niczego nie obiecuję na 100 procent. Jak coś znajdę dam znać.
ManiakPodrozy 2015-11-03 10:30   
ManiakPodrozy - Profil ManiakPodrozy