gość_26f0f
2016-08-26 09:40
Też mogę podać przykład wzorowego zachowania Ryanair. Raz w pośpiechu zdarzyło mi się kupić bilet na niewłaściwą datę. Na szczęście pomyłkę zauważyłem od razu i chwilę później kupiłem drugi bilet, już z właściwą datą wylotu. Spróbowałem wyjaśnić sprawę poprzez czat i ku mojemu miłemu zaskoczeniu, sprawa została załatwiona natychmiastowo na moją korzyść, czyli anulowano pomyłkowo kupiony bilet, zwracając mi na drugi dzień całą zapłaconą kwotę.
Oczywiście zgadzam sie z Toba że to powinno byc normalnością. W sumie to bardziej chciałem podkreślić sprawność obsługi Ryana i intuicyjność aplikacji mobilnej. Nawet dane dziecka system wyciągnął z poprzedniej rezerwacji. A w apce LOTu nawet nie widzę moich rezerwacji !
gość_eb4de
2016-08-17 17:16
Ja bym to nazwał normalnoscią, a nie zaslużoną pochwałą. Jeżeli już liczyles się z jakimiś chorymi kosztami za ewidentną przypadkową omyłkę to Ryanair sobie na taką opinię zasłużył w poprzednich latach i jeżeli teraz chce zmienić wizerunek to MUSI działać tak jak przytoczyłeś. Trzeba być wymagającym, skoro Ryan chce konkurować teraz z liniami tradycyjnymi.