Ryanair

Wiem że nie często spotyka się na tym forum pochwały dla FR ale ja muszę to zrobić. Podałem błędnie dziecko jako dorosłego w wyniku tego nie mogłem go odprawić online. Juz miałem cyferki znikające z mojej karty kredytowej :) Skorzystałem z czatu i.... po dwóch minutach miałem wszystko poprawione za darmo :) najlepsze jest to że wszystko zrobiłem za pomocą ich aplikacji mobilnej która jest naprawdę dobra. Duży PLUS.
17/08/2016 10:12  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_26f0f 2016-08-26 09:40   
gość_26f0f - Profil gość_26f0f
Też mogę podać przykład wzorowego zachowania Ryanair. Raz w pośpiechu zdarzyło mi się kupić bilet na niewłaściwą datę. Na szczęście pomyłkę zauważyłem od razu i chwilę później kupiłem drugi bilet, już z właściwą datą wylotu. Spróbowałem wyjaśnić sprawę poprzez czat i ku mojemu miłemu zaskoczeniu, sprawa została załatwiona natychmiastowo na moją korzyść, czyli anulowano pomyłkowo kupiony bilet, zwracając mi na drugi dzień całą zapłaconą kwotę.
marcowy 2016-08-18 10:48   
marcowy - Profil marcowy
Oczywiście zgadzam sie z Toba że to powinno byc normalnością. W sumie to bardziej chciałem podkreślić sprawność obsługi Ryana i intuicyjność aplikacji mobilnej. Nawet dane dziecka system wyciągnął z poprzedniej rezerwacji. A w apce LOTu nawet nie widzę moich rezerwacji !
gość_eb4de 2016-08-17 17:16   
gość_eb4de - Profil gość_eb4de
Ja bym to nazwał normalnoscią, a nie zaslużoną pochwałą. Jeżeli już liczyles się z jakimiś chorymi kosztami za ewidentną przypadkową omyłkę to Ryanair sobie na taką opinię zasłużył w poprzednich latach i jeżeli teraz chce zmienić wizerunek to MUSI działać tak jak przytoczyłeś. Trzeba być wymagającym, skoro Ryan chce konkurować teraz z liniami tradycyjnymi.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy