gość_f6474
2017-07-17 08:23
24 godziny to tylko jeśli agent zakłada rezerwację lub ew. płaci się za opcję "zamrożenia ceny", wtedy generowany jest numer rezerwacji. Jeśli jest to po prostu dojście do finalizacji zakupu biletu na stronie internetowej, ale płatność albo się nie powiedzie, albo nie zostanie wykonana, to takie miejsce jest blokowane przez system tylko na ok. 2 godziny i dość szybko wraca do wolnej puli. (Ma znaczenie jeśli coś poszło nie tak, a chcieliśmy kupić ostatnie miejsce w tańszej taryfie, wtedy nie ma co płakać i w panice kupować miejsce w droższej tylko te dwie godzinki odczekać i tańsze miejsce pojawi się ponownie.
adam7691
2017-07-17 07:11
zazwyczaj nieopłacona rezerwacja jest anulowana po 24 godzinach, ale może być inaczej,
jeżeli nie zapłaciłaś to nie masz się czym martwić
gość_a97f7
2017-07-16 23:40
Dopóki nie opłacisz rezerwacji to nie można mówić że cokolwiek zarezerwowałaś. Status potwierdzony pojawia się dopiero po opłaceniu rezerwacji.