Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f00ea
2019-05-27 09:51
Niestety Small Planet to jakaś porażka. Mam zgłoszone roszczenie (połamana walizaka) w sierpniu 2018 i ... nic. Teraz to nawet dodzwonić się do nich nie można... a to dlaczego
POSTANOWIENIE SADU REJONOWEGO DLA M. ST. WARSZAWY W
WARSZAWIE SAD GOSPODARCZY, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY DLA SPRAW
UPADŁOSCIOWYCH I RESTRUKTURYZACYJNYCH, 05.10.2018, X GR 86/18,
gość_f00ea
2019-05-27 09:46
Niestety Small Planet to jakaś porażka. Mam zgłoszone roszczenie (połamana walizaka) w sierpniu 2018 i ... nic. Teraz to nawet dodzwonić się do nich nie można.
gość_632d3
2019-05-14 12:27
Myślałam ze tylko ja mam problem od lipca 2018 z reklamacja za uszkodzone walizki przez firmę SmallPlanet . Jednak po przeczytaniu Państwa wypowiedzi wiem ze nie jestem jedyna. Czy komuś z Państwa udało się wogolę coś wyegzekwować czy tylko zbywają ???
gość_c03fb
2019-01-26 22:14
Słuchajcie każdy z nas jest w tej samej sytuacji czy nie lepiej niech każdy napiszę do rzecznika praw konsumenta czy jakoś tak niech przyjrzy się tej sprawie bo tak to nic nam to nie da. A dopóki do przewoźnika nie dobierze się jakaś instytucja państwowa którą stanie w obronie poszkodowanych to nic nie zdzialamy
gość_5a337
2019-01-07 18:27
Ja również czekam i zero odzewu z wakacji wróciliśmy 4 października dwa dni później wysłałam wszystkie papiery i dalej nic A mamy już styczeń! Wysłałam dziesiątki wiadomości Ale dalej nic...
gość_83983
2019-01-06 21:25
Ja również czekam na rozpatrzenie reklamacji od Small Planet za zniszczoną walizkę, październik 2018 i do dziś zero odpowiedzi, Wszystkie dokumenty dostali, protokół spisany we Wrocławiu, zdjęcia , paragony i co,...? gó...no
gość_c20ca
2019-01-04 20:07
Mam pismo z 21.06.2018 że pieniądze otrzymam w ciagu 13 tygodni minęło pół roku i nic.Telefony i e-mail nie odpowiada bo splajtowali oszuści
gość_c20ca
2019-01-04 20:03
To jest jedno oszustwo,od czerwca czekam na pieniądze i żadnej odpowiedzi.W chwili obecnej firma ogłosiła upadłość firma Small planet pojawi się na rynku pod inną nazwą a ludzie zostali na lodzie.Porażka
gość_d9c00
2019-01-03 13:32
Witam to nie tylko ty masz problem z odebraniem reklamacji z Small Planet, złożyłem reklamację na lotnisku, podpisałem oświadczenie, zrobiłem wszystko jak należy i do dziś nie otrzymałem pieniędzy na konto, co więcej do Small Planet nie można się dodzwonić od dwóch miesięcy, powodem ponoć jest uszkodzona linia telefoniczna- kłamstwo - przez dwa miesiące nikt w firmie nie zauważył że linia telefoniczna jest uszkodzona... Small planet to śmieszna firma, następne wakacje które wykupię w Grecos Holiday sp. z o.o. lub innym biurze podróży to się dowiem czy będę leciał podobnym kiepskim przewoźnikiem czy normalnymi liniami lotniczymi.
gość_1d4bf
2018-12-17 14:52
również mam ten sam problem od czerwca 2018 zero odpowiedzi na maila :( pewnie już po ptakach ...Kamila
gość_a02e8
2018-12-01 15:47
Czekam na odszkodowanie za walizkę już od czerwca 2018 !!! Minęło pół roku. Na początku odpisywali, reklamacja została przyjęta, wszystko ładnie pięknie, jednak po załatwieniu formalności CISZA. Piszę maile to nie odpowiadają, zero kontaktu. Nie wiem już co robić. Na pewno NIE POLECAM SMALL PLANET!
gość_e7b71
2018-11-26 15:40
Mi takze nie zwracaja pieniedzy za walizke (lot w sierpniu 2018).
Powiedzieli, ze nie zaladowaly sie zalaczniki z paragonem i doslalam mailowo.
Przestali mi odpowiadac na maile, wyslalam 3 bez zadnej odpowiedzi.
Rece opadaja.
gość_e27c6
2018-11-16 13:04
Totalni ignoranci. Czekam na zwrot za zniszczoną walizkę od sierpnia 2018. Nie odpowiadają na maile. Udają że dokumenty nie doszły itd. Nie latajcie z nimi
gość_83fe6
2018-11-07 10:35
Ja też czekam na odszkodowanie za połamaną walizkę ;) od maja 2018 a mamy listopad?
Ciekawe czy jest jakakolwiek szansa na wypłatę ;/
gość_7ceba
2018-08-07 19:19
Ja czekam na wypłatę przyznanego odszkodowania za uszkodzoną walizkę od 9 listopada 2017
gość_95e58
2018-05-11 10:11
Mnie, mimo ewidentnego uszkodzenia bagażu firma Small Planet Airlines odmówiła przyjęcia reklamacji - zaproponowała ugodę i wypłatę odszkodowania w zamian za podpisanie oświadczenia „Niniejszym zgadzam się bezwarunkowo na wypłatę odszkodowania i oświadczam, że nie mam żadnych dodatkowych roszczeń o materialną i niematerialną krzywdę w stosunku do Small Planet Airlines Sp. z o.o. ”
Po podpisaniu przez pasażera wspomnianej ugody Small Planet Airlines informuje, że oświadczenie zostało przekazane do opłacenia, ale „może to potrwać do 13 tygodni od otrzymania przez nas oświadczenia (czas oczekiwania zależny jest od liczby zgłoszeń)”.
Po upłynięciu 13 tygodni i wielokrotnych monitach firma przesyła informację, że „w zimowym sezonie (od października do maja) Small Planet Airlines ma bardzo ograniczone środki na rekompensaty roszczeń. Zapewniamy, iż ostatecznie rekompensaty zostaną przesłane, lecz w danym momencie nie możemy potwierdzić, kiedy dokładnie płatności zostaną zrealizowane” w nieokreślonej przyszłości, za rok, dwa, dziesięć lat, może jeszcze w tym stuleciu, zatem - czekaj naiwny pasażerze, bo podpisałeś ugodę i teraz mają cię głęboko.
gość_9d2ae
2018-01-11 12:17
przylecialam w dniu 2.XII 2017 z Marsa Alam do Warszawy i została zniszczona moja walizka wyrwana rączka ,liczne porysowania . Spisałam protokół na lotnisku zaraz po odebraniu bagażu.Sądziłam że zgłaszając reklamacje teraz linie będą się ze mną kontaktować w ciągu 7 dni. Napisałam ponownie 11.XII 2017 i otrzymałam odp. że reklamacja jest rozpatrywana pod takmi numerem .25.XII prosili o wyrozumienie i cierpliwość ze reklamacja trwa. 29.XII17 otrzymałam informacje ze nie doszły załączniki i uprzejmnie proszą żeby ponownie wysłać .Zrobiłam to a 8.I.2018 otrzymuję odpowiedż NEGATYWNĄ poniważ nie zmieściłam się w czasie 7 dni. SKANDAL I OSZUSTWO JEDNAK JA SPRAWY NIE ODPUSZCZ E BO WALIZKA NOWIUTKA FIRMY WITTCHEN
gość_35aa3
2017-09-25 09:31
Ja czekam juz 3 miesiące na odszkodowanie za zniszczony bagaż w liniach enter , firma dolfi zajmuje sie reklamacją a ta ponad 2 miesiące załatwia reklamację
Żenada.
cronwood
2017-09-25 09:20
Faktycznie regulamin Small Planet twierdzi, że nieprzekraczalny termin pisemnego zgłoszenia szkody to siedem dni, ale nie wiadomo, czy ten zapis jest uprawniony. Nie wiem też, czy zgłoszenie szkody e-mailem wyczerpuje znamiona zgłoszenia pisemnego. Proponuję opisać całą sytuację w liście (e-mailu?) do Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa,
zobacz link) i czekać na reakcję.