Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3cc3c
2013-02-02 15:39
@mireklh: nie przejmuj się tym gadaniem. Jeśli masz coś do powiedzenia to śmiało pisz. Zapewniam Cię, że znajdą się osoby, które chętnie poczytają o tym jak to jest od kuchni w różnych liniach lotniczych. Poza tym, jak na mój gust, piszesz bardzo merytorycznie na poruszane tematy na tym forum. Pozdrawiam :-)
gosc_233ac jak Ci ze sprzątaczkami nie wygodnie to polecam biznes albo first, nie będziesz musiał się denerwować...
gosc_07dc5
2013-02-02 11:42
gosc_233ac, samolot to nie winiarnia jak wszystkim wiadomo!
gosc_233ac
2013-02-02 11:25
Qatar ma gorszy serwis i gorsza załogę, na rejsie Warszawa Doha po godzinie brakło wina...samolot niewygodny, z Doha do Malezji wsiadły chyba wszystkie sprzątaczki i pokojowki Swiata i w tym 5* towarzystwie starym a330 powitało mnie Kuala Lumpur, gdyby nie cena chyba poniżej kosztów to nigdy nie zdecydowanym sie na lot taka linia...siła reklamy i arabskie pieniądze stworzyły wizerunek ale ja jestem rozczarowany...
gosc_c625b
2013-02-01 16:33
gosc_e9303 / vel mireklh @ temat zostal juz zakonczony, wiec po co do niego wracac? zeby udowodnic wyzszosc twojego pracodawcy nad innymi? nie szkoda ci czasu i energii na przeciaganie tego tematu?
gosc_e9303
2013-02-01 14:38
do gosc_ded27 - multum ludzi stamtąd ucieka, wystarczy z kimkolwiek z EK/QR porozmawiać, rotacja ludzi jest ogromna. Przynajmniej z Europy czy nielicznych z Ameryki, wystarczy popytać. A po drugie, moim zdaniem dobrze wiedzieć, czy się leci z kimś przemęczonym czy nie, tymbardziej właśnie jeżeli rozchodzi się o bezpieczeństwo. I nikt z powodu niedospania i zmęczenia tej pracy nie rzuci, mając w miarę dobre pieniądze więc dalej będą latać przemęczeni i dalej będą czekać aż coś się stanie. I to są fakty, a nie brednie.
krzysiekl
2013-02-01 12:50
acha, w ich A330 jest mniej miejsca....
krzysiekl
2013-02-01 12:33
btw leciałem DXB - MNL w EK B777 z miejscami dla 427 pax, lf był 100% i nie było tak źle jak się spodziewałem;) spodziewałem się m.in. że będzie właśnie mniej miejsca na nogi...było dobrze a jestem dosyć wysoki.
krzysiekl
2013-02-01 10:41
jak rozmawialem z pracujacymi w EK w samolotach to byli zadowoleni. ale moze musieli tak mowic:P pewnie zalezy jak dla kogo.
krzysiekl
2013-02-01 10:40
@maciekm
mi to 3-4-3 w B777 nie przeszkadza. Owszem to gorzej niz inni, ale ilosc miejsca na nogi jest ok. w sumie - zaden problem.
gosc_26ea0
2013-02-01 10:39
mireklh@ dokladnie!~kazdego obowiazuje lojalnosc w stos do swego pracodawcy o ile nie jest sie papla! i nie wywleka rozmow w 4oczy, thnx 4 understandin:)
Czyli cos w tym jest..uderz w stol a nozyce....Kazdy job ma dwie strony medalu wiec skonczmy z tym tematem tutaj.Nie ma sprawy.
gosc_08f33
2013-02-01 10:24
wlasnie, w cztery oczy a nie wywlekanie tego na fora! jesli ktos bedzie zainteresowany newsami z pracy stewardess tej czy innej linii sam je znajdzie, nie sadzisz?
gosc_eda0e
2013-02-01 10:14
mireklh @ nikt z nich nie ma nakazu pracy! droga wolna! a jesli rozmowa odbyla sei w 4 oczy to dlaczego o tym piszesz tutaj? na forum? zastanowiles sie nad tym? bez komentarza...l.
Ja tylko napisalem co sobie zalogi opowiadaja..w cztery oczy.Oczywisie ze i my mamy swoje bolesci ale tego nikt nie powie pasazerowi .Brudy sie pierze po cichutku.Ciekawe ile wiecie o stewardessach z tych linni..jak i gdzie mieszkaja itd. Nie chce tu rzadnej wrogiej reklamy robic .Szkoda mi tylko kolezanek i kolegow po fachu.
@mireklh: ale LH nie tak bardzo dawno temu (2010-2011) miała takie same promocyjne ceny z PL na loty np. do Azji czy Ameryki Południowej. To są oferty krótkoterminowe a nie stałe taryfy na tych trasach. Nie ma co tego demonizować. Mam wrażenie, że problemem raczej jest konkurencja, którą EK i QR robią, nie jest tajemnicą, że LH blokuje te linie jak może w DE. Pojawienie się ich w Polsce odbije sie rykoszetem także głównie na sprzedaży właśnie LH bo częśc pasażerów dotychczas skazana na Waszą ofertę ma teraz spory, sesnowny wybór konkurencji: QR, EK, AB+Etihad.
gosc_ded27
2013-02-01 09:49
mireklh@ jakos po 2 latach nikt stamtad nie ucieka a jak wiesz, sa to zalogi z calego swiata, to po 1-e, po 2-e, stwierdzenie, ze czekaja az cos sie stanie zle raczej swiadczy o tobie, ze powtarzasz takie brednie, bowiem mowa o naszym i ich bezpieczenstwie jest! Na szczescie zwiazkow zawodowych nie maja i miec nie beda...sa objeci kontraktami , wiec komu sie nie podoba po zakonczonym kontrakcie, droga wolna! ale jakos sie wszyscy sie kurczowow trzymaja swojego pracodawcy!
Siedzialem z zaloga Emirates ostatnio na basenie w Sao Paulo...oni czekaja tylko az sie cos stanie .Sa tak przemeczeni ze zasypiaja podczas lotow.15 godzlot do GRU..24 godz z jetlag spac i wracaja!Oni nie wychadza z pokoji.Cocpit marzy o zwiazkach zawodowych.To samo jest w Ethiadzie i Qatar.Stewardessy musza na 2 lata umowe o pracy podpisac bo inaczej by wczesniej uciekly.Do 120 godz lataja..w LH,AF,BA 80 godz mamy.( to sa tylko godz. lotu bez boardingu,przygotowan itd).Teraz wiecie dlaczego maja takie ceny...Mieli by zwiazki zawofowe to juz dawno by stali na drodze.
gosc_8cf1d
2013-02-01 07:53
nie rozumiem tego podniecana sie tymi liniami, nie bede pakowac moich pieniedzy Arabom. Wole linie europejskie lub azjatyckie.
pcharasz
2013-02-01 05:45
Ciekawe, że nikt się nie interesuje stosowaniem przez nich (i nie tylko) cen dumpingowych... niedobrze.