Enter: 13. B737 już w Polsce

Enter: 13. B737 już w Polsce Flota Enter Air powiększyła się wczoraj (5.11) o 13. Boeinga. Kolejny samolot dla przewoźnika to B737-800NG (SP-ENV) wyprodukowany w 2003 roku, a użytkowany dotychczas przez belgijskie Jetairfly (OO-VAC).Nowy nabytek linii wylądował na lotnisku Katowice-Przyrzowice gdzie w hangarach firmy LineTech zostaną wymienione fotele.- Kolejny B737-800NG dołączył do nas na sezon...
06/11/2013 15:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b9601 2015-04-22 12:01   
gość_b9601 - Profil gość_b9601
gość_57fd1: Jak E4 będzie istniał tyle czasu, co teraz QS to też pewnie będzie mieć nowsze samoloty. QS jeszcze pare lat temu też miał stare samoloty.
gość_57fd1 2015-04-22 00:05   
gość_57fd1 - Profil gość_57fd1
gość_dc309 W sumie mogliby stworzyć spolki zalezne, niemniej trochę jest do poprawienia. Chocby przebieg i wiek niektórych wyleasingowanych samolotów przez Enter air (nie powinien byc wyzszy niz 15, 16l. moim skromnym zdaniem). Choc np. Small Planet tez niestety nie dominuje w tym względzie. Aspekt nowości samolotów najlepiej wypada w Travel service.
gosc_dc390 2013-11-14 12:56   
gosc_dc390 - Profil gosc_dc390
marekd: A nie jest przypadkiem dosyć kosztowna taka dywersyfikacja? (nie wiem za bardzo, więc pytam) Ja kiedyś myślałem, że mogliby po jakimś czasie stworzyć za granicą spółki zależne, np. Enter Air France, Enter Air Czech... xd
marekd 2013-11-14 08:50   
marekd - Profil marekd
Enter Air powinien dywersyfikować swoją działalność w kierunkach: Enter Charters (to co teraz robi), Enter Airlines (loty regularne jak te do Tel Awiwu), Enter LCC (nisko-kosztowe przewozy na trasach niekonkurencyjnych do Wizza i Ryana), Enter Cargo (w przyszłości po zakupie np. 767F bo Exin i Sprint Air mają dużo mniejsze samoloty). Do trzech pierwszych wystarczy im obecnie posiadana flota.
gosc_0d8c9 2013-11-10 20:49   
gosc_0d8c9 - Profil gosc_0d8c9
gość_6df11 nie wszystkie, sporo przejęło też SPA
gosc_e1e4d 2013-11-10 14:53   
gosc_e1e4d - Profil gosc_e1e4d
gosc_185a8: niedawno coś mówiono, że w tym roku miałby pierwszy -400 zostać wycofany, a pozostałe chyba w następnym; ale nie wiem, czy to były plotki, czy się coś zmieniło...? Wiadomo wogóle, jak się mają wyniki finansowe Entera ? Podobno w tamtym roku był zysk.
gosc_185a8 2013-11-10 00:55   
gosc_185a8 - Profil gosc_185a8
a wiadomo coś kiedy i czy planowe są odejścia -400 z zamianą na -800?
gosc_6df11 2013-11-09 17:00   
gosc_6df11 - Profil gosc_6df11
Wszystkie loty dla Itaki z Katowic przejęło Bingo.
gosc_3f659 2013-11-08 11:36   
gosc_3f659 - Profil gosc_3f659
To nic nowego taki code share lini tradycyjnej z charterami. Ta praktyka juz jest dawno stosowana.
piotrek737 2013-11-08 11:10   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc_a7b80: Jak widać poniżej w Czechach jest to możliwe... :D Także też się uśmiałem :P
zobacz link
gosc_a7b80 2013-11-08 00:13   
gosc_a7b80 - Profil gosc_a7b80
code share linii tradycyjnej z linią charterową? Dawno się już tak nie uśmiałem
gosc_6639e 2013-11-07 23:36   
gosc_6639e - Profil gosc_6639e
gosc_e9713: Ja już kiedyś rozmyślałem nad tym, czy byłyby dla LOTu i Entera korzyści, jakby zawarli współpracę i code-share (ludzie z Ameryki, Azji itp. mogliby na cs lecieć do kurortów w Europie i w pobliżu, albo ludzie z kurortów lataliby do Ameryki, Azji itp. Natomiast Jakby Enter miał 767/787, to na cs ludzie z innych kontynentów mogliby dolecieć do wielu miast w Europie, albo ludzie z Europy mogliby z WAW latać do dalekich kurortów), ale chyba mnie po prostu poniosła wyobraźnia :(
usuniety 2013-11-07 19:15   
usuniety - Profil usuniety
Już wyobrażam sobie 787 w malowaniu Enter Air (lub o zgrozo EUROLOT);D
gosc_e9713 2013-11-07 18:26   
gosc_e9713 - Profil gosc_e9713
Po co ma Enter kupować 767, skoro może to robić LOT albo w ostateczności zimą wynajmować 787 od LOTu. Lepiej jak dwie polskie firmy się dogadają :)
gosc_ece9a 2013-11-07 17:40   
gosc_ece9a - Profil gosc_ece9a
@ gosc_6885d: o co chodzi ze slotami w poz?
gosc_ad68f 2013-11-07 17:00   
gosc_ad68f - Profil gosc_ad68f
gosc_00a0e: Jakiś czas temu zapowiadali 767 we flocie, ale jakoś później ucichło. zresztą LOT teraz lata czartery na 787 i podobno jest duży LF, więc może widząc to Enter podejmie taką decyzję na następnym roku ?
gosc_8f66a 2013-11-07 16:28   
gosc_8f66a - Profil gosc_8f66a
gosc_1e9e5 - muszę Cię zmartwić, Enter nie przejął ani jednego połączenia z KTW po Travelu i nie jest i raczej nie będzie jedyną linią czarterową z PL
gosc_6885d 2013-11-07 16:27   
gosc_6885d - Profil gosc_6885d
i dzięki Enterowi mógł się odbić POZ, ale wolał głupoty ze slotami wprowadzać :D
gosc_1e9e5 2013-11-07 16:05   
gosc_1e9e5 - Profil gosc_1e9e5
Enter rozwija flotę i siatkę, gdyż TravelService zmyka z portów regionalnych a tym samym z Polski. Pewnie dwie strony dogadały się by nie wchodzić sobie wzajemnie w drogę. W porównaniu z bazami europejskimi TravelService, taka baza Polska to przysłowiowy "pikuś" i nie tak dochodowy jak bazy w EU. Także Enter, to będzie jedyna linia czarterowa w PL i w pełni wywodząca się z kraju. Fajnie, porządna konkurencja dla innych.
Enter, powodzenia.
gosc_00a0e 2013-11-07 13:07   
gosc_00a0e - Profil gosc_00a0e
A kto Ci karze latać do Kenii ENTEREM???
Swoją drogą to mogli by zakupić na sezon letni jakieś 757 lub 767 na dalsze destynacje!Napewno by sie opłacało, wtedy to był by pełen wypas z ENTEREM!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy