Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@misiok: to pewno jak korki były ;]
To tak na marginesie. Uważam po prostu, że argument jest do... do niczego. Bo zgodnie z tą logiką, jeśli nie dojadę do Pyrzowic w 15-20 minut, to mam jechać do Balic godzinę czy do Warszawy 3 godziny?
W zeszłym tygodniu ze Sławkowskiej do bramek 55 minut.
@misiok: mogę polemizować, czy Kraków nie spełnia. W ile dojeżdżasz z centrum Krakowa na lotnisko Balice?
gosc_67420 to jakim cudem nie spełniając tych warunków rozwija się Kraków czy Gdańsk??
Sorry, ale lotnisko w KTW zrobilo na mnie wrazenie bardzo beznadziejnego, z niskim sufitem i raczej nie czystego. A co ciekawe i zenujace to placenie za wazenie bagazu!!! Wiec po co im kolej?
Wole latac i latam z WRO bo i lotnisko piekne, lekkie w konstrukcji i dobry dojazd. I personel uprzejmy i wagi ZA DARMO!
gosc_67420
2014-04-02 01:16
Żeby KTW mogło się rozwijać jako lotnisko pasażerskie czas przejazdu z centrum Katowic nie powinien przekraczać 15-20 minut. Ale takie cos możliwe jest w Chinach nie w polsce
gosc_8217e - spadek nie, ale 0,23% wzrost to nie jest powód do dumy dla naszego lotniska.
gosc_d4b83
2014-04-01 16:05
@banan86 - żarty sobie robisz? Wiesz ile czasu się marnuje jak ludzie się pakują z walizami do autokaru? A pociąg ma tę przewagę iż jest większy, więcej miejsca na wszystko... Nie smrodzi, nie stoi w korkach, a jak w coś przywali, to z pewnością tylko zadrapie lakier...
Myślę, że dla lotniska to też jakaś korzyści, można puścić wtedy pociągi z Zagłębia jaki i Częstochowy, co równa się z większą ilością potencjalnych pasażerów. W Zawierciu mogą się również przesiadać pasażerowie z Łodzi lub Warszawy.
gosc_dabb6: a jaki to ma związek z tematem kolei na lotnisko w Pyrzowicach? Ja ze swojej strony mogę tylko współczuć pasażerom, że musieli się czuć jak w kurniku. Byłem rok temu i odczułem to na własnej skórze.
gosc_8217e
2014-04-01 15:54
Za to pewnie w KTW spadek...
gosc_6b458
2014-04-01 15:52
max 30-35 min, wiecej to tragedia...
gosc_dabb6
2014-04-01 15:25
A w Krakowie znowu rekord frekwencji w marcu!
Z punktu widzenia lotniska taki pociąg nie ma żadnego sensu, bo w tej chwili czas przejazdu autobusem PKM Katowice to około 40-50 minut. Korzyść dla pasażera samolotu praktycznie żadna. Natomiast ma to wielki sens, z punktu widzenia transportu wewnątrz aglomeracji, gdyż wtedy po prostu osoby podróżujące codziennie na tym odcinku miałyby do wyboru jeszcze więcej pociągów. Chociaż już w tej chwili linia jest kolejowa do Zawiercia jest bardzo zapchana. Zgadzam się, że gdyby wybudowano linię wg pierwotnego projektu typowo "lotniskową" (Katowice-Bytom-Piekary-Pyrzowice) pociągi na sporym odcinku jeździłyby prawie puste....czyli szybko zaczęto by je likwidować. Więc może i lepiej?