Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_plum
2006-08-18 13:54
a ja właśnie leciałem tym samolotem.
było totalne * na ludzi przez firmę Fisher air. Exim też nie spisał się prawidłowo bo wcześniej powinien zabrać ludzi z lotniska do hotelu a nie czekać 10 godzin. tam były też małe dzieciaczki. Procedura rozładowywania samolotu na pewno rozpoczęła się nie przez pijanych 4 gości. A Pani Konsul ..ha ha ha .. dobre z tym przekonywaniem ich .... NIKT ZUPEŁNIE NIKT TAM NIE PRZYSZEDŁ NIC NIE POWIEDZIAŁ I NIKOGO NIE PRZEKONYWAŁ. a oni niechcieli lecieć dlatego, że chcieli aby ktoś na piśmie oświadczył, że samolot jest teraz sprawny. Poza tym jakby ktoś nie spał ponad 40 godzin i się stresował całą sytuacją, myślę że też wyglądałby jak pijany. Z tego co wiem to wypili maksymalnie z 2 piwa ....
gosc_Mistr
2006-08-17 11:56
Swietnie wrocilem 10sierpnia z Tunezji wspolczuje tym ludziom tam czekajacym na tym malym lotnisku!Ale badz co badz nie ma roznicy godzinowej miedzy POLSKA A TUNEZJA!Takze ten artykul ma drobne bledy!:-) Pozdrawiam
gosc_KPS
2006-08-16 18:37
drogi Zooo - 2 samoloty starczą na to co zamówiłey biura podróży. Więcej samolotów to większe koszty a każd chce płacić mało - nawet za wakacje.
gosc_MiS
2006-08-16 15:22
A ja uważam, że bezpieczeństwo jest ważniejsze niż opóźnienie. Ja osobiście wolę (myślę że większość też) polecieć opóźnionym samolotem ale sprawnym niż wystartować niesprawnym i nie dolecieć. Więc miejmy przede wszystkim własne bezpieczeństwo na względzie. Brawa dla Fischera za nie wypuszczenie niesprawnego samolotu i dbanie o nasze bezpieczeństwo.
gosc_Old
2006-08-15 23:12
Kolejny kamyczek do ogródka pt. FAP a udane wakacje. Np. Neckermann zapewnia potencjalnych klientów, że na Kanary nie lata z FAPem (sam słyszałem w biurze). I trudno się dzwic. Jak tak dalej pójdzie, to się okaże, że kupno FAP to najgorsza transakcja w historii My Travel.
gosc_Tomec
2006-08-15 19:43
Lecialem w te wakacje z tego lotniska z tym biurem tylko liniami NouvelAir. Lotnisko jest kiepsko zorganizowane, ale trzeba zaznaczyć, że linie postarały się o opieke. Exim Tours, toi bardzo dobre biuro. Przecież nikt nie jest idealny...
gosc_Zooo
2006-08-15 11:19
drogi gosciu to i tak za malo tego taboru
gosc_fisch
2006-08-15 11:05
dlaczego POLSKIE BIURA narażają nasze bezpieczeństwo i życie to skandal co robi AIR FISCHER POLSKA te samoloty mają 90 % spóżnień i dużą awaryjność. Dzwoniłam do ULC ale oni na to leją może ktoś zająłby się tą linią w końcu. Polskie biura tylko odpowiadają i się tłumaczą bo nie mają wyjścia bo nie ma samolotów co nie uprawnia ich do pakowania nas w ryzyko OSTATNIEJ podróży . Przecież te wysłużone na maxa trumny latają na Dominikanę. Może ktoś weżmie się w końcu za AIR FISCHER POLSKA ich działalność byli różni przewożnicy....ale nie z taką awaryjnościa jak AIR FISCHER POLSKA. Ludzie piszcie reklamację nie zostawiajcie tych spraw bo wkrótce bez naszej interwencji stanie się tragedia.
gosc_KPS
2006-08-14 23:00
drog Zooo mylisz się, mamy dwa B757-200.
gosc_Micha
2006-08-14 22:53
Duetem EXIM - FISCHER powinien zainteresować się Departament Turystyki Ministerstwa Gospodarki bo któregoś dnia rząd RP będzie zmuszony zorganizować powrót polskich turystów na koszt podatnika. Exim wraz z Fischerem kręcą kasę na jak widać wysłużonym sprzęcie narażając zdrowie i życie turystów dla własnych interesów. Turystę guzik obchodzą problemy FISCHERA bo turysta ZAWIERA UMOWĘ Z BIUREM TURYSTYCZNYM a nie podwykonawcą którym jest Fischer. W sporze TURYSTY z BIUREM przewożnik czyli Fischer nie istnieje. Turysta płaci PRAWDZIWYMI DOBRYMI PIENIĘDZMI i oczekuje DOBREGO ZGODNEGO z Umową terminowego wykonania usługi przez Biuro Turystyczne. Zatem cytowana wypowiedż kogoś z Fischera jest nie na miejscu.. ale skoro już to jeśli mają zdezelowany lub awaryjny sprzęt i nie pasują im pasażerowie których mają szczęście wozić i denerwować swoją nieterminowością lotów to niech nie latają i pójdą na zasiłek...
- Cieszcie się że ktoś chce jeszcze z wami latać i nie zdziwcie się jeśli turyści w biurach będą składać zastrzeżenia że jeśli FISCHER to rezygnują z imprezy... możecie póść na zieloną trawkę. Ja szanuję swoje pieniądze ale zdrowie bardziej i z Fischerem nie polecę, dlatego uprzedzam Exim by rozważył z obawy o własną kieszeń zmnianę przewożnika...........
gosc_Zooo
2006-08-14 20:33
Kuba Fischer ma tylko jedna maszyne to jak moze byc punktualny ,jak wszystko uzalerznione jest od jednego samolotu
gosc_Mimis
2006-08-14 18:36
Tyle ze Fisher Air nie czeka na drugi samolot (a powinien), tylko na mechanika. Ile zajmie naprawa - nie wiadomo.
1234kuba
2006-08-13 18:09
Zdarza się. Świadczy to dobrze o Fisher Air, że nie lata zepsutym gratem, tylko czeka na sprawny samolot. Tak samo nie świadczy to źle o biurze podrózy. Wpadki się zdarzają. To tylko sprzęt. Można udawać, że dziala, jak robił Helios.