gość_4717d
2014-12-19 09:21
I to jest właśnie Niemiec. Powoli i ostrożnie ale do przodu. Nie na hura, ale systematycznie, z namysłem. Przewidywalnie.
Mateuszlbn
2014-12-19 07:16
Wiem wiem dario6636 sprawdziłem właśnie :) we wtorki i czwartki prawdopodobnie na samolotach e190 a w niedziele a319 :D
WTOREK, CZWARTEK - E190
NIEDZIELA - A319
gość_f2ac8
2014-12-19 07:08
@seba1994 w systemie wszysto masz. Zostaje 2xA319 + E190 we wtorek;)
usuniety
2014-12-19 07:02
Mateuszlbn prawdziwa informacja;)
usuniety
2014-12-19 06:58
Airbus 319 tylko ciekawe kiedy teraz to ogłoszą?
seba1994
2014-12-19 06:57
No i dobrze:) Pewnie dadzą mniejszy samolot
usuniety
2014-12-19 06:41
Lublin - Frankfurt od 31.03.2015 wtorek, czwartek i niedziela.
gość_96877
2014-12-18 10:05
Jak pięknie władze LUZ uczą się PR na własnych błędach:
"zakładamy, że w 2015 r. obsłużymy znacznie ponad 200 tys. osób. Dokładna liczba zależy od planów innych przewoźników, a tych jeszcze nie znamy – mówi Wójtowicz."
zobacz link
gość_ddbc0
2014-12-17 21:52
A tymczasem LUZ skończył 2 lata.
zobacz link
gość_dad32
2014-12-13 21:42
gość_a0b53- ciekawie i zgrabnie ujęte. kilka razy na tym forum była mowa o RZE (jak zwykle jeśli chodzi o wątki Luz) i odnośnie "mojego" portu to kilka słów w kontekście konfrontacji z LUZ. dla nas bezpośrednia konkurencja to Kraków (autostrada mocno namiesza) i Lwów (przyszły rok: jest Monachium będzie Frankfurt od Lufy, Turkish zwiększa rotację, FlyDubaj prawdopodobnie od lata, i pewnie inne "mniej" znaczące kierunki...). także te miliony na promocje nas tak nie przerażają bo z portu z aspiracjami spadamy w niewiadomo co... Lublin, z całym szacunkiem, przy takim otoczeniu jest "mniejszym" problemem. pozdrowienia dla LUZ.
gość_1e2a2
2014-12-13 19:14
Ktoś coś wie na temat środowej imprezy na LUZ,o której się zaczyna i jakie upominki przygotowała lufa,i kto będzie z polityków?
gość_1e2a2
2014-12-13 19:06
gość-035d6-na forum to on nowych kierunków nie poda ale może coś zasugerować albo naprowadzić.Jest wiarygodny,warto śledzić jego posty.
gość_94362
2014-12-13 15:53
Przeciez ten uzytkowinik to:
zobacz link (i to nie jest zadna tajemnica). Takze warto sledzic posty pisane przez niego na tamtym forum.
gość_035d6
2014-12-13 14:37
gość_b63a5- i jest szansa na nowe kierunki w przyszłym roku, taka realna bo wielu już traci nadzieje.Pisze coś o tym ten tajemniczy informator ?
gość_b63a5
2014-12-13 13:18
gość_a0b53 ten człowiek jest "zweryfikowany" bo wielokrotnie podawał tam informacje do których zwykły śmiertelnik czy janusz z forum nie ma dostępu, a informacje te się później potwierdziły.
gość_a0b53
2014-12-13 12:46
gość_d3c26- cytujesz wypowiedz jakiegos czlowieka z innego forum, niezweryfikowanego, kazdy sie moze podac tam za wysoko postawionego pracownika lotniska.Ale nawet przyjmujac
,ze tak jest to te argumrnty niewiele wnosza , sa ogolnikowe, przeciez nikt nie twierdzi ze koszt uruchomienia polaczenia lotniczego nie jest wysoki, wiadomo ,ze to grube miliony,
ze samo oblozenie lotow moze nie byc wystarczajacym kryterium. Ale te dwa zawieszone kierunki Dublin i Liverpool wedlug oficjalnych statystyk mialy przyzwoite oblozenie, pierwszy ponad 80 %
a drugi jeszcze wiecej a mimo to zostaly zlikwidowane. Na temat LPL przedstawiciele Ryanair mowili ze to strzal w dziesatke a zawieszony zostal w pierwszej kolejnosci. Na trasie LUZ-DUB sam lecialem az 5 razy
i nie zauwazylem zeby liczba pasazerow spadla, bylem na pokladzie ostatniego rejsu i niewiele bylo tam wolnych miejsc, bilety byly drozsze niejednokrotnie niz z innych lotnisk ale ludzie latali. Lecac z Modlina
widzialem wolnych miejsc niz u nas. Aerlingus na trasie WAW-DUB nie raz mial oblozenie w granicach 50% a lata nadal mimo to. Sprawdzilem na wlasnej skorze lot do DUB via FRA i co ? do ceny biletu nie mam zastrzezen
tylko taki lot z przesiadka wydluza sie do 5-6 godzin takze traci na atrakcyjnosci.Zacytuje fragment z twojego linku
,,jednym z większych kierunków przesiadkowych na FRA jest.... DUB... w obliczu skasowania połączenia, stali pasażerowie docenili serwis Lufthansy. Następnie Ryanair, po powrocie na DUB będzie mógł liczyć na większą ilość pax, którzy za swoją podróż będą gotowi zapłacić po 450-500 PLN netto OW, trasa bedzie zdrowsza, dopłaty nie są konieczne."
To juz brzmi troche jak propaganda, lataja pojedyncze osoby reszta korzysta glownie z Modlina i Rzeszowa.
Na kierunki emigracyjne LUZ musi postawic przede wszystkim to sa Wyspy Brytyjskie , Skandynawia, kraje Beneluxu , tam jest duzo ludzi z lubelskiego.Takie namawianie ludzi zeby mimo wsszystko latali z LUZ chocby z przesiadkami bo to poprawi wyniki
lotniska jest naiwnoscia , ludzie i tak wybiora to co im bardziej odpowiada, t.j. cena , brak przesiadki albo lot z przesiadka ale ze swojego miasta. I teraz to lotnisko musi wyjsc naprzeciw tym oczekiwaniom a nie odwrotnie, ludzie pod oferte lotniska.
Oni znajda to czego szukaja gdzie indziej jesli LUZ im tego nie zaoferuje bo sa juz nauczeni korzystac z innych lotnisk.
Jesli lotnisku nie uda sie temu sprostac w ciagu najblizszych 2-3 lat to istnieje realne zagrozenie, ze sasiednie lotniska przejma na zawsze lubelskich pasazerow.
Prace na S-17 caly czas postepuja i co bedzie jesli pewnego dnia pojawi sie express bus pod zamkiem W Lublinie i szybko i wygodnie zawiezie ludzi do Modlina a Rzeszow zorganizuje wlasny transport do Jasionki.
Wtedy bardzo wielu skorzysta i wtedy na nic zdadza sie apele przypominajace o lokalnym patriotyzmie. Czas ucieka i wlasnie teraz decyduje sie przyszlosc naszego lotniska, to jakim ono bedzie.Przytlaczajaca wiekszosc
ludzi z lubelskiego, ktorzy lataja nie lata z LUZ bo defacto nie maja takiej mozliwosci.Trzeba dzialac, wszystkie chwyty dozwolone , jesli doplaty moga pomoc to doplacic, jesli inne zachety to stosowac je.Napewno nie mozna ograniczyc
sie do namawiania ludzi zeby latali z LUZ tylko naprawde trzeba wyjsc naprzeciw ich oczekiwaniom bo zeby za 2-3 lata LUZ nie mial przypietej etykietki z napisem Widmo, a juz teraz wielu tak twierdzi.
gość_d3c26
2014-12-13 00:45
Cytuje człowieka który jest wysoko postawiony na lubelskim lotnisku i wie o co chodzi: "Dla przewoźnika liczy się utrzymanie stałej bazy kosztów po stronie lotniska, a nie zrzutka na paliwo do Dublina. Żaden budżet marketingowy, nawet słynne 39mln w Rzeszowie nie jest czynnikiem decydującym o tym czy i na jaką skalę wejdzie tu czy ówdzie przewoźnik, to pomaga w utrzymaniu akceptowalnego dla przewoźnika poziomu kosztów na lotnisku. Ten z kolei poziom można uzyskać albo poprzez dopłaty albo poprzez opłaty. Jest wiele możliwości, które prowadza do tego samego miejsca, a które można łatwo wyczytać z raportów giełdowych RYR czy EZY - polecam lekturę. Roczne koszty utrzymania siatki 5-6 tras LCC z lotniska X z 18 rotacjami w tygodniu są tak duże, że owe 7,5 bańki na rok to jest mniej niż 10-15% tychże, reszta MUSI być pozyskana z rynku, a rynek musi do tego dojrzeć. Inaczej "du...a zbita" komisarzu Ryba..." Całość tutaj:
zobacz link Poczytajcie, może to niektórym anonimowym "ekspertom" z tego forum coś wyjaśni.
gość_afd1e
2014-12-12 23:38
Jak się linii opłaca bo lotnisko ma potencjał, to lata bez dopłat. Jak się linii nie opłaca, bo lotnisko nie ma potencjału, to lata z dopłatami. Proste jak drut. Dla LUZomanii najwyraźniej zbyt skomplikowane.
gość_3caa9
2014-12-12 22:09
Coście się tego FR tak przyczepili? Nie ma innych linii? Jakoś pozostałe się nie pchają drzwiami i oknami na LUZ. A te które wchodzą to się okazuje, że przez ten "genialny" manewr bankrutują. LUZ już dwie linie wykończył, Carpatair i Eurolot :)