gość_f7169
2015-01-13 23:19
fu3i: Tutaj masz statystki brytyjskich portów za październik.
zobacz link
gość_f4e12
2015-01-13 21:55
fui5: w anglii podaje sie liczbę pax odprawionych z/do konkretnego lotniska stad mozna wiedziec ile wynosi LF
gość_da8a0
2015-01-13 21:50
@fu3i, brytyjski urząd statystyczny publikuje w sieci stosowne dane statystyczne nt obłożenia lotów na poszczególnych kierunkach do/z GB, linka teraz nie podeślę, musisz szukać
michal5: skąd masz informacje na temat obłożenia Ryana i Wizza? Czy one są prawdziwe i poparte jakimś źródłem?
gość_f7169
2015-01-13 19:29
5 linii w 2 lata, nie jest źle. Przydałby się jeszcze jakiś low cost w stylu Easy Jet albo Norwegian. Mogliby dogadać się też z PS na loty do KBP. Ale to tylko moje życzenia :-)
gość_dad32
2015-01-10 19:14
serengeti cały LUZ już 3-4 razy zamykał... :)
To już pewne.Carpatair powraca do Lublina.
gość_7454e
2015-01-10 18:56
Carpatair wznawia loty od marca. Są w systemie rezerwacyjnym.
Czy ja dobrze pamiętam jak osoby pokroju serengeti już zamknęły to połączenie?
gość_c41ad
2015-01-10 18:53
Carpatair wraca do Lublina :)
gość_ca434
2015-01-10 18:16
Od marca wraca V3. Niektóre media już podają tę informację.
gość_62e6b
2015-01-10 14:27
Mysle ze z czasem Ryanair otworzy nowe polaczenia a LUZ uzna jako silnego i mocnego gracza ktory nie ulega szantazom.
gość_3a9b4
2015-01-10 12:39
michal5 nie zrozumialeś ironii.Full jest i między innymi dlatego zwiększają częstotliwości lotów.
@gość_3a9b4 to nie prawda, ze nie ma full
W wakacje obłożenie Ryana wynosiło 99% do STN, a Wizza do LTN 96%
gość_3a9b4
2015-01-10 09:55
Nie ma full, a Ryan i Wizz dokładają po jednej rotacji do Londynu, no głupki po prostu... LoL
Błagam WAS!!! Zakończył się rok 2014, zakończcie raz na zawsze spory pomiędzy LUZ a RZE! To nie są konkurencyjne lotniska! Nie wygryzają się nawzajem. Każde ma inną politykę. RZE działa już sporo lat, LUZ dopiero dwa. Nie można ich porównywać w większości kryteriów. Skończcie raz na zawsze krytykę w obie strony, bo nie ma ona sensu. Ani linie lotnicze, ani piloci, ani pracownicy lotnisk nie czytają waszych bzdurnych wypowiedzi, w których nie ma ani trochę sensu, a jedynie jest dużo zawiści. Jestem z Lublina, ale gorąco kibicuję Rzeszowowi. Chciałbym, aby kiedyś Lublin osiągał takie wyniki, ale wiem, że jeszcze sporo pracy przed nim.
Nie wierze już w żadne teksty w stylu - BRUKSELA PEWNA!!! SPRAWDZONE INFO! Dopóki nie zobaczę info na oficjalnej stronie lotniska lub gazety lokalnej to nie uwierzę w to, więc dajcie spokój z takimi komentarzami, szczególnie jeśli piszecie jako gość.
gość_509bd
2015-01-09 13:37
gość_96877 - Fajny ten twój link widać ze nie stronisz od literatury "fachowej"
usuniety
2015-01-09 13:24
gość_96877: niestety czytając ostatnio fora, i wypowiedzi, czepianie się każdego słowa, oraz lokalny "patriotyzm" każdego regionu, muszę się zgodzić. Punktem zaczepienia stają się kwiatki typu: " na jakiś tam dzień jest tańsze o 9 funtów z rze niż z luz, co to znaczy ?" to znaczy że może ktoś zrobić 160KM i zaoszczędzić 45 zł. Po co prognozować nowe połączenia bez żadnej wiedzy ? po co najeżdżać na rze czy luz ? to tak trochę jakby na maturę poszedł ktoś z gimnazjum. osobiście uważam, że oba lotniska są potrzebne, mają inną strategię i doświadczenie. swoją drogą ciekaw jestem ile Ci "krzykacze agresywni" wykonują lotów ze swoich lotnisk. Mniej więcej w 2013/2014 roku tak najeżdzało sie na LCJ, teraz chłopcem do bicia stał się LUZ, bo najłatwiej go skrytykować bez żadnego poziomu wiedzy o wpływie lotniska na region, o tym jak się pozyskuje połączenia /czas, koszty/. Sam skorzystałem w tym roku raz z LUZ, raz z RZE czym się różniło to dla mnie jako pasażera LC ? Niczym. więc sugeruję skończyć te "merytoryczne" dyskusje
gość_cb250
2015-01-09 12:26
LUZ-STN lat puste dlatego jest 9 funtów taniej zeby zachęcić ludzi do latania