Ciekawi mnie drugi, poza Eurolotem, podmiot, który zadawał pytania w sprawie przetargu?
"Zamówienie jest podzielone na dwa etapy. Pierwszy ma zostać zrealizowany najpóźniej do 30 maja i dotyczy ekspozycji reklam województwa w portach lotniczych. Będą one eksponowane dwóch seriach. Pierwsza będzie trwała pięć, a druga trzy tygodnie.
W poczekalniach klasy biznes miałyby być eksponowane wydawnictwa dotyczące naszego regionu, a w lotniskowych gazetkach miałyby znaleźć się jego całostronicowe reklamy. W grę wchodzą minimum dwa lotniska krajowe i trzy zagraniczne, z którymi Port Lotniczy Lublin ma połączenie lotnicze w trakcie trwania kampanii. W tym pierwszym przypadku pojawi się problem, bo jedynym krajowym lotniskiem, z którego można dolecieć do Lublina jest obecnie Gdańsk. Ostatni samolot do Warszawy odleci 18 stycznia. W tej sytuacji władze województwa zastanawiają się nad zmianą szczegółów zamówienia, choć nie wykluczają, mimo wszystko, reklamy na warszawskim Okęciu.
Drugi etap dotyczy działań promocyjnych na pokładach samolotów wykonujących loty do i z Lublina, na stronach internetowych linii lotniczych, w magazynach pokładowych oraz za pomocą elektronicznych form komunikacji marketingowej przewoźników. Ta kampania ma potrwać minimum 30 dni i rozpocznie się po upływie 30 dni od momentu podpisania umowy."
Całość:
zobacz link