gość_f7911
2015-03-25 23:37
Dlaczego zbliżenie sie samolotu do limitu liczby startów i wylatanych godzin ma niepokoić? Ten limit nie został przekroczony. Jesli masz jechac na przegląd samochodu to robisz to na kilka tysięcy kilometrów przed wyznaczonym przebiegiem, czy jednak czekasz aż wyjezdzisz tyle ile serwis wymaga? Nie rozumiem sensu takiego podawania w wątpliwość działań zgodnych z procedurami i zaleceniami producentów. Równie dobrze Możnaby plesc bzdety, ze niepokoi tylko 6000h wylatanych przez kapitana, bo mógłby miec wylatanych 10000.
gość_d22aa
2015-03-25 22:43
Przyczyn moze byc wiele. Ciekawe czy piloci mieli jakąkolwiek szanse na kierunek do najbliższego portu lotniczego? Niepokoi jednak to zbliżenie się do limitów startów i lądowan oraz liczba godzin, które wylatano tym samolotem.
gość_13ee7
2015-03-25 19:55
Mimo wszystkiego a-320 to jedne z najbezpieczniejszych samolotow, sam osobiscie je bardzo lubie i sadze, ze wiek maszyny nie ma znaczenia. Jesli jest dobrze serwisowana to nic sie nie powinno stac.
greg0303
2015-03-25 16:47
W 1993 roku maszyna A320 Lufthansy miały problemy ze wstecznym ciągiem po przyziemieniu i nie zatrzymała się przed końcem drogi startowej. W wyniku tego wypadku zginęły dwie osoby, jedną z nich był pierwszy oficer niemieckiej linii.
Początkowo przewoźnik próbował obwiniać stan nawierzchni drogi startowej na lotnisku w Warszawie, ale śledztwo wykazało problemy techniczne A320 jako bezpośrednią przyczynę wypadku.
gość_09625
2015-03-25 15:30
W Warszawie w 1993 rozbił się D-AIPN.