Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
robert13
2015-08-05 19:13
GDN przeskoczył KTW o "włos" -428.539 ......
@tadeuszkominek - wypluj to przez lewe ramię, to by był dramat
tadeuszkominek
2015-08-04 18:43
Najśmieszniej to by było gdyby Kraków został zmuszony do czasowego zamknięcia lotniska z powodu stanu DS. Decyzji dalej nie ma. Może zamiast pasa niech wybudują kolej magnetyczna do pyrzowic. Oczywiście żartuję.
ale jazda, najprawdopodobniej trzy lotniska z wynikiem powyżej 400.000.
gość_d76ab
2015-08-04 09:46
Polska w ruinie :)
@tomwkr7: nie dowodu na to co byłoby gdyby zamiast KRK i KTW był jeden większy port.
To tylko gdybanie. Podobnie jak z CPL.
Moim zdaniem jeśli nadal każdy z tych portów będzie rozwijał to co dla niego najlepsze i bez ostrej konkurencji między nimi to wkrótce tandem KRK-KTW przebije 10 mln pax w cyklu rocznym.
misiok; 10/10. W 100% się zgadzam z tobą. I śmiem twierdzić, że gdyby zamiast tych dwóch portów (KRK i KTW) powstał jeden wspólny duży port to wyprzedził by WAW.
garcba; nie chodzi o to że ruch czarterowy jest gorszy od regularnego gdyby tak było to lotniska nie biły by się i o ten segment. Chodzi o to że jest mniej stabilny przykład(obecna sytuacja w Tunezji, Egipcie, Turcji itp.) dodatkowo musi być dość znaczny by przynosił znaczące zyski jeden czy dwa loty w tygodniu to żaden sukces. W ruchu regularnym sporo zarabia się na biznesie i cargo. Linie tradycyjne płacą większe stawki niż linie czarterowe. Ale to złożony temat. Tak czy siak gratuluję wyniku jesteście drugim portem który przekroczył barierę 400tyś. pax-ów a to już zacny wynik.
gość_f24bd
2015-08-04 00:56
@misiok: Dobra uwaga! szkoda, że zaprzestano lata temu budowy jednego wspólnego lotniska w okolicach Trzebini, by w tym momencie stało by tam bardzo duże lotnisko, mogące być hubem dla dużej części Polski na naszych południowych sąsiadów.
gość_136af
2015-08-04 00:04
Prawie jak okęcie no jakby połączyć lotniska to by się jeszcze więcej przewoźników by weszło min AA czy AIR CANADA
gość_136af
2015-08-04 00:01
lecz jak widać ,zbyt połączen regularnych nie przybywa( no czasami jakieś wpadna) a ruch regularny rośnie
@gość_50884 - raczej Katowice nie wrócą już na pudło, bo Gdańsk się intensywnie rozwija nie mając wokół specjalnej konkurencji. Ale spoglądając nieco szerzej, to z dwóch położonych koło siebie lotnisk odprawiono w jednym miesiącu ponad 850.000 pasażerów. I na obu lotniskach są znaczne wzrosty. Cóś pięknego. :)
Ruch czarterowy jest niby gorszy od regularnego? Na tym lotnisko zarabia i na tamtym.
Hejty,Hejty....
gość_50884
2015-08-03 22:02
KTW maja tradycyjnie latem swoje "5 min" i dobrze, ze sie latem chociaz cos na lotnisku dzieje.
Potem niestety tak fajnie nie bedzie.
Mam nadzieje, ze jednak z czasem to lotnisko wroci na trzecie miejsce po WAW i KRK.
gość_f24bd
2015-08-03 21:26
Ładny wynik, tyle że połowa niego to ruch czarterowy, tak intensywny tylko przez 2 miesiące.
gość_c6efd
2015-08-03 21:10
Garcba ale ta parabola w KTW jest dużo większą w KRK jest bardziej spłaszczona chyba przez to że tam czarterow jest mało a ruch regularny jaki tam głównie panuje jest bardziej stabilny
gość_2eb5d, W lipcu by się udało tylko bardzo została ograniczona Tunezja.
mechanik59, w lipcu już Wizz do SVG latał 2x week.
mechanik59
2015-08-03 20:13
Raczej się nie uda, w sierpniu Wizz zmniejsza Oslo z 7 do 5 i Stavanger z 3 do 2.
Na każdym lotnisku tak jest...
gość_2eb5d
2015-08-03 19:04
Może w sierpniu uda się przegonić kraków